Nou verklap je hetquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:45 schreef richolio het volgende:
Villa Volta STRAKS GAAN DE MUREN DRAAIEN
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:45 schreef richolio het volgende:
Villa Volta STRAKS GAAN DE MUREN DRAAIEN
van de slopestyle, volgens mij om geen risico te nemen voor de halfpipequote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:46 schreef richolio het volgende:
Wie weet trouwens waarom Shaun White zich heeft terug getrokken? Of kan dit bevestigen? Dat had ik gehoord
Luie vent die je bentquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:46 schreef richolio het volgende:
Wie weet trouwens waarom Shaun White zich heeft terug getrokken? Of kan dit bevestigen? Dat had ik gehoord
De Amerikaanse snowboarder Shaun White komt bij de Winterspelen in Sotsji niet in actie op het nieuwe onderdeel slopestyle.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:46 schreef richolio het volgende:
http://nos.nl/os2014/arti(...)voor-slopestyle.htmlquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:46 schreef richolio het volgende:
Alleen slope , omdat hij het te riskant vond.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:46 schreef richolio het volgende:
owja daar ken ik het vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |