Heb die toen eens op Youtube teruggekeken met Brits commentaar. Lekker hoor die stiltes af en toequote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:13 schreef tralalala het volgende:
Ik moet nu opeens weer aan de openingsceremonie van Londen denken, daar zaten de commentatoren ook de hele tijd doorheen te lullen.
Dat was nog met Franky Snoeksquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:13 schreef tralalala het volgende:
Ik moet nu opeens weer aan de openingsceremonie van Londen denken, daar zaten de commentatoren ook de hele tijd doorheen te lullen.
Sushiquote:
Deze userquote:
50km langlaufen met Jan binnenkortquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:12 schreef Remzz het volgende:
[..]
Moet die niet bij het paardenspringen zitten?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:15 schreef alors het volgende:
Franse vertalingFrans
Fransen die nog steeds denken dat ze een wereldtaal zijn
Zou hij staan?quote:
quote:
Canada? Afrika? Enz.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:15 schreef alors het volgende:
Franse vertalingFrans
Dat is elke openingquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:15 schreef Slobeend het volgende:
Dit wordt een uur lang Rusland fapperij, want ze zijn zo geweldig.
IOC is een Franstalige organisatiequote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:15 schreef alors het volgende:
Franse vertalingFrans
Nog steeds geen wereldtaalquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:16 schreef heywoodu het volgende:
Ik pak hem er gewoon bij.
[ afbeelding ]
In London weinig over Rusland gezienquote:
is omdat het IOC zijn oorsprong heeft in Frankrijkquote:
Frans is een officiële taal in 29 landen in Europa, Afrika, Amerika en Oceanië, in de overzeese gebiedsdelen van Frankrijk, Pondicherry in India, Valle d'Aosta in Italië en op de Kanaaleilanden. Daarnaast wordt het veel gesproken in Noord-Afrika, het Midden-Oosten en in de Amerikaanse staten Louisiana en Maine.quote:
quote:
En nog een aantal andere talenquote:
Mandarijnquote:
jaquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:21 schreef Pandaplint het volgende:
Ik denk dat van Zetten het dit jaar wel uit z'n hoofd laat om "Gaylord" in z'n mond te nemen
Boni Mquote:
quote:
Sowieso alle (ex)communistenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:23 schreef Stiggie het volgende:
Dit soort dingen kunnen de russen altijd wel goed
in geen 100 jaarquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:23 schreef Pino112 het volgende:
Zou NL ook zo'n show kunnen organiseren als we ooit een OS gaan hosten?
Nee, dat wordt dan lekker ludiek, vol met politieke statementsquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:23 schreef Pino112 het volgende:
tuurlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:23 schreef Pino112 het volgende:
Gerard joling, peter beense allesquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:23 schreef Pino112 het volgende:
De toppers zullen dan wel een prominente rol krijgenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:23 schreef Pino112 het volgende:
waarom niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:23 schreef Pino112 het volgende:
Wij doen een uitgebreide versie van de Toppers in Concert ben ik bangquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:23 schreef Pino112 het volgende:
Ach ja, what else is newquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:23 schreef Intellectueel het volgende:
Leuk dat romantische beeld dat de Russen van hun eigen land hebben. Totdat je er bent natuurlijk, en door die grauwe, kille en depressieve steden en dorpjes rijdt, en je al gauw de neiging hebt om jezelf van de eerste de beste brug af te gooien.
Tot sushiquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er vandoor, tot de volgende keer
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
kijk je voor het eerst OS? Dat is altijd zoquote:
quote:
die heeft ze even allemaal in het o'tje genomenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:26 schreef Stiggie het volgende:
Zat vast een homo bij die laatste ring
In dat geval krijgen we drie uur lang live keiharde homoseks à la Amsterdam Gay Pride. We moeten natuurlijk wel opkomen voor de homorechten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:23 schreef Pino112 het volgende:
xDquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:26 schreef Autodrop het volgende:
[..]
In dat geval krijgen we drie uur lang live keiharde homoseks à la Amsterdam Gay Pride. We moeten natuurlijk wel opkomen voor de homorechten.
Mart, Rene Froger, Ivo Niehe en Louis van Gaal kunnen ieder wel een uurtje vullen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:23 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:26 schreef Pandaplint het volgende:
Van een sterretje een rondje maken. Leuk bedacht Putin
Die van China is ook gaafquote:
Ja voordat ze naar binnen gaan ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die moeten toch altijd 2 uur lang staan?
twitter:TijlMTBeckand twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 17:24:53Te gek dat nieuwe logo van de Olympische Spelen! Schijnt een ton te hebben gekost.. reageer retweet
maakt het wel wat menselijker na die robotchinezenquote:
Ja, dat hebben ze in Beijing geïntroduceerdquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:30 schreef Pandaplint het volgende:
Is dat nu een vlaggenmast met windmachine?
Ik zou het liever anders zeggen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:30 schreef vaarsuvius het volgende:
Vlam ging 44 keer uit tijdens de reis
Amerika deed het al op de maan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja, dat hebben ze in Beijing geïntroduceerd
Slim bedachtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja, dat hebben ze in Beijing geïntroduceerd
Zeg het maar Johannes.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Juffrouw juffrouw mag ik het zeggen?
daar zitten de sporters dadelijkquote:
wat? Dit stadion?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:33 schreef Pandaplint het volgende:
Duur grapje om maar 1 keer te gebruiken
Keurig Johannes, een sticker en een krulletje.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vlam ging tussen de 40-45 keer uit tijdens de heenreis.
Ik van de schansspringer.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:33 schreef rubbereend het volgende:
Ik ben fan van de Griekse langlauster
Misschien de 10km vervangen door de 3km?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:33 schreef Remzz het volgende:
Het zal vast met een doel zijn dat het leeg is achter de opkomst, maar het ziet er niet uit zo
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:34 schreef alors het volgende:
[..]
Keurig Johannes, een sticker en een krulletje.
Ook afsluitceremonie en WK Voetbal. Wel handig tijdens voetbal, gewoon vloer laten zakkenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:33 schreef Pandaplint het volgende:
Duur grapje om maar 1 keer te gebruiken
Zal wel een atletiek baan in komen. Maar tijdens de spelen zal het verder niet gebruikt worden...quote:
Pics.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu ga ik met een voldaan gevoel aan de avondmaaltijd beginnen.
quote:
Ik weet weer waar ik 'm van kendequote:
Idd, er zal ongetwijfeld een aantal Afrikaanse landen niet mee doen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:34 schreef vaarsuvius het volgende:
gelukkig duurt dit niet zo lang als bij de Zomerspelen....
WK voetbal, concerten, interlands en het wordt het trainingscentrum voor de Russische ploegquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zal wel een atletiek baan in komen. Maar tijdens de spelen zal het verder niet gebruikt worden...
En wat je met die lift verder kan wanneer er een grasmat in ligt vraag ik me af
en de ploegen zijn kleinerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, er zullen ongetwijfeld een aantal Afrikaanse landen niet mee doen.
Daar mogen de Russen dadelijk plaatsnemen terwijl de rest uren blijft staan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:33 schreef Remzz het volgende:
Het zal vast met een doel zijn dat het leeg is achter de opkomst, maar het ziet er niet uit zo
dat niet alleen, de groepen zijn ook kleiner, dus landen sneller achter elkaar.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, er zal ongetwijfeld een aantal Afrikaanse landen niet mee doen.
zien er uit alsof ze uit Star Trek komenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:37 schreef Pandaplint het volgende:
Die Landendames hebben wel mooie pakjes aan hoor
Ze hadden dat witte weg moeten laten iddquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:37 schreef Pandaplint het volgende:
Die Landendames hebben wel mooie pakjes aan hoor
Of half uit een bruidstaart zijn gesprongenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:38 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
zien er uit alsof ze uit Star Trek komen
waar de atleten nu gaan zitten bedoel je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |