maakt het wel wat menselijker na die robotchinezenquote:
Ja, dat hebben ze in Beijing geïntroduceerdquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:30 schreef Pandaplint het volgende:
Is dat nu een vlaggenmast met windmachine?
Ik zou het liever anders zeggen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:30 schreef vaarsuvius het volgende:
Vlam ging 44 keer uit tijdens de reis
Amerika deed het al op de maan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja, dat hebben ze in Beijing geïntroduceerd
Slim bedachtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja, dat hebben ze in Beijing geïntroduceerd
Zeg het maar Johannes.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Juffrouw juffrouw mag ik het zeggen?
daar zitten de sporters dadelijkquote:
wat? Dit stadion?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:33 schreef Pandaplint het volgende:
Duur grapje om maar 1 keer te gebruiken
Keurig Johannes, een sticker en een krulletje.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vlam ging tussen de 40-45 keer uit tijdens de heenreis.
Ik van de schansspringer.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:33 schreef rubbereend het volgende:
Ik ben fan van de Griekse langlauster
Misschien de 10km vervangen door de 3km?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:33 schreef Remzz het volgende:
Het zal vast met een doel zijn dat het leeg is achter de opkomst, maar het ziet er niet uit zo
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:34 schreef alors het volgende:
[..]
Keurig Johannes, een sticker en een krulletje.
Ook afsluitceremonie en WK Voetbal. Wel handig tijdens voetbal, gewoon vloer laten zakkenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:33 schreef Pandaplint het volgende:
Duur grapje om maar 1 keer te gebruiken
Zal wel een atletiek baan in komen. Maar tijdens de spelen zal het verder niet gebruikt worden...quote:
Pics.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu ga ik met een voldaan gevoel aan de avondmaaltijd beginnen.
quote:
Ik weet weer waar ik 'm van kendequote:
Idd, er zal ongetwijfeld een aantal Afrikaanse landen niet mee doen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:34 schreef vaarsuvius het volgende:
gelukkig duurt dit niet zo lang als bij de Zomerspelen....
WK voetbal, concerten, interlands en het wordt het trainingscentrum voor de Russische ploegquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zal wel een atletiek baan in komen. Maar tijdens de spelen zal het verder niet gebruikt worden...
En wat je met die lift verder kan wanneer er een grasmat in ligt vraag ik me af
en de ploegen zijn kleinerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, er zullen ongetwijfeld een aantal Afrikaanse landen niet mee doen.
Daar mogen de Russen dadelijk plaatsnemen terwijl de rest uren blijft staan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:33 schreef Remzz het volgende:
Het zal vast met een doel zijn dat het leeg is achter de opkomst, maar het ziet er niet uit zo
dat niet alleen, de groepen zijn ook kleiner, dus landen sneller achter elkaar.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, er zal ongetwijfeld een aantal Afrikaanse landen niet mee doen.
zien er uit alsof ze uit Star Trek komenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:37 schreef Pandaplint het volgende:
Die Landendames hebben wel mooie pakjes aan hoor
Ze hadden dat witte weg moeten laten iddquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:37 schreef Pandaplint het volgende:
Die Landendames hebben wel mooie pakjes aan hoor
Of half uit een bruidstaart zijn gesprongenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:38 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
zien er uit alsof ze uit Star Trek komen
waar de atleten nu gaan zitten bedoel je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |