tuurlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:23 schreef Pino112 het volgende:
Zou NL ook zo'n show kunnen organiseren als we ooit een OS gaan hosten?
Gerard joling, peter beense allesquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:23 schreef Pino112 het volgende:
De toppers zullen dan wel een prominente rol krijgenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:23 schreef Pino112 het volgende:
waarom niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:23 schreef Pino112 het volgende:
Wij doen een uitgebreide versie van de Toppers in Concert ben ik bangquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:23 schreef Pino112 het volgende:
Ach ja, what else is newquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:23 schreef Intellectueel het volgende:
Leuk dat romantische beeld dat de Russen van hun eigen land hebben. Totdat je er bent natuurlijk, en door die grauwe, kille en depressieve steden en dorpjes rijdt, en je al gauw de neiging hebt om jezelf van de eerste de beste brug af te gooien.
Tot sushiquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er vandoor, tot de volgende keer
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
kijk je voor het eerst OS? Dat is altijd zoquote:
quote:
die heeft ze even allemaal in het o'tje genomenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:26 schreef Stiggie het volgende:
Zat vast een homo bij die laatste ring
In dat geval krijgen we drie uur lang live keiharde homoseks à la Amsterdam Gay Pride. We moeten natuurlijk wel opkomen voor de homorechten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:23 schreef Pino112 het volgende:
xDquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:26 schreef Autodrop het volgende:
[..]
In dat geval krijgen we drie uur lang live keiharde homoseks à la Amsterdam Gay Pride. We moeten natuurlijk wel opkomen voor de homorechten.
Mart, Rene Froger, Ivo Niehe en Louis van Gaal kunnen ieder wel een uurtje vullen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:23 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:26 schreef Pandaplint het volgende:
Van een sterretje een rondje maken. Leuk bedacht Putin
Die van China is ook gaafquote:
Ja voordat ze naar binnen gaan ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die moeten toch altijd 2 uur lang staan?
twitter:TijlMTBeckand twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 17:24:53Te gek dat nieuwe logo van de Olympische Spelen! Schijnt een ton te hebben gekost.. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |