abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 februari 2014 @ 20:18:26 #276
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136520265
Goed gedaan Wolve & Mo! ^O^

Ik verheug me zo op een vlakke asfalt HM ;)
pi_136520638
NK RUC, wat een feest! :')
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_136521062
Schoorl was koud, Schoorl was storm, Schoorl was slagregen. Maar .. we hebben het gedaan!! *O*

Organisatie was jammer, mede door het weer wilde iedereen de sporthal in dus dat was superdruk.
Startvak heb ik 20 minuten gestaan, in een tshirt, het regende en waaide, de mensen om mij heen gaven wat warmte. Was nog 1 kerel in korte broek en een gewoon katoenen shirtje maar verder zag ik alleen maar jasjes om mij heen en lange mouwen.
Maar goed, de stoet kwam in beweging, was blij toe. Na een week relatief rust houden was ik er wel aan toe om wat te gaan rennen!
Hyped het startpunt over, Garmin aan en lopen, beetje warmte maken. Mijn start ging daardoor wat sneller dan gepland maar voelde goed.
Kilometer 2 was ik ook door voor ik het door had. Beetje rechts blijven en wat constant tempo zoeken, dat bleek de eerste kilometers best lastig.
Vooral in km 3 leken we op een pad zo breed als een enkel fietspad geen snelheid te kunnen vinden, sterker nog, mijn tempo moest verplicht weer een min/km langzamer!
Ik kon het de mensen niet kwalijk nemen om dan niet rechts te houden, er was geen rechts of links.
Een enkeling waagde zich naast het pad, maar om nou meteen zeiknatte sokken te lopen zag ik niet zitten.
Ik nam het maar even, er zou zo een klim gaan komen, beetje verplicht krachtsparen dan maar. Toen het klimmetje eenmaal daar was kwam ook weer de ruimte, nu kon ik wat harder maar ging het even niet.
Ik liep daar omhoog alsof ik met mijn benen door de stroop liep, ging gewoon niet harder.
Nu dacht ik dat die klim iets van een kilometer lang zou wezen, maar net ik dacht "best pittig" was ik ook bovenaan gekomen.
En daar ging het ineens lekker. Ik kon met lange passen bergaf, beetje op adem komen terwijl ik toch voor mij een flink tempo aan het ontwikkelen was.
Toen ik zo een kilometer afgelegd had was ik ook weer op adem gekomen, ik kon vlak hetzelfde tempo makkelijk aanhouden.
Het mooiste moment van de race eigenlijk, kilometer 4.5 ofzo, ik kom aan bij zo'n afrikaanse drumband, opzwepende tonen vullen het bos en het parcour. En ineens die slagregen, direct gevolgd door gejuich van de lopers... Je had er bij moeten wezen, maar dat was een spontaan cool moment.
Dus genieten, helemaal toen ik draaide en de wind achter/opzij kreeg. Het parcours bleek meer naar beneden te gaan, kilometer of 6 doorgeknald, harder lopen, mensen inhalen, en voelde miij prima.
Ik wist dat het nog moeilijk zou gaan worden aan het eind, dat het zijn weerslag wel zou gaan hebben maar daar wilde ik op dat moment echt niks van weten, het ging lekker!
En toen inderdaad kilometer 8. De batterij begon hard leeg te lopen. Ik begon meer op mijn klok te kijken, te rekenen. Dit tempo, nog 1.7 km, dit tempo nog 1.6 km, nog 1.5 km. Daar was weer een klimmetje, verplicht langzamer want lichaam raakte moe, en in mijn hoofd begon het steeds harder te schreeuwen "DOORLOPEN!" En schraapte alles bij elkaar om die laatste kilometer door te komen.
Ik had het gevoel dat onderdelen los begonnen te komen van mijn lichaam, dat ik uit elkaar viel maar wilde door dat schijtweer niet gaan wandelen! Iemand riep "kom op, nog 200 meter!!" ik wist dat hij verkeerd zat, ik moest nog 400 meter. Laatste bocht dan eindelijk, in de verte een witte streep, niet verslappen maar doorzetten. Ik zag alleen maar die witte streep daar in de lucht en liep er uiteindelijk op de laatste nagel er onderdoor. 1:07:35 Eigenlijk een PR want hoefde geen gpx fix te doen.

Lekker gelopen, jammer van die langzame start, zeker een minuut verspeelt daar. Maar mooie omgeving, eigenlijk ook wel geweldig weer gehad want het was heerlijk bikkelen. Niks de mooiweerloper uithangen daar. Modepoppetjes met doorlopen mascara!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  zondag 9 februari 2014 @ 20:39:39 #279
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136521656
DK! ^O^
pi_136521923
Goed gedaan, gefeliciteerd met je PR!
pi_136521927
Top gelopen hoor!

En eens met Quoi. Heerlijk een vlakke HM. Zin in.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Moderator zondag 9 februari 2014 @ 20:43:27 #282
155227 crew  Guppy
dus
pi_136521936
DK *O*

Heb je nog gezwaaid naar Mel en Patries? Of zagen ze niks door de mascara? :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_136522242
Wolve en moblo: _O_ ^O^
Als ik jullie verhalen lees lijkt de CPC van volgende maand in verhouding een eitje!
  zondag 9 februari 2014 @ 21:19:45 #284
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_136524415
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:43 schreef Guppyfriend het volgende:

Heb je nog gezwaaid naar Mel en Patries? Of zagen ze niks door de mascara? :D
die liepen met de businessloop mee, gezellie met hun kantoor dinnetjes
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 9 februari 2014 @ 21:21:52 #285
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_136524559
DK, van harte gefeliciteerd, prachtige prestatie!
en Wolve, schitterend resultaat op je eerste HM!
pi_136525260
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:31 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Lekker gelopen en een mooie tijd neergezet. Gefeliciteerd!
  zondag 9 februari 2014 @ 21:33:12 #287
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_136525300
herkenbaar wolve, zou wou ik in barca binnen de 2 uur binnen zijn (veel lichter parcours), 1:59:57 :D
dk, goed gelopen, prima pr op een druk stuk. Top :D

Voor mezelf,

zaterdag voor het eerst in maanden 1,5 uur geknald. Eerst 3 kwartier fietsen op een tourfiets met tegenwind en een leeglopende band direct gevolgd door 4 km hardlopen.

Dit komt door mijn fijne collega's die in training zijn voor triatlon en me toch hebben aangestoken :-)
Na de deceptie van mn marathon training heb ik voorlopig niet de mentale kracht om hier weer voor te gaan trainen. Dus een andere uitdaging is inmiddels gevonden. 1/8 of 1/4 triatlon, alleen nog een oplossing vinden voor het zwemmen, dat is niet mijn sterkste punt ;)

Hardlopen was wel een uitdaging na fietsen, eerste stuk "heuvel" op. Wat dalen en daarna vlak. Maar toen ik moest kijken welk pad ik op de hei moest pakken sloeg de kramp in mn dijbenen toe.
Gelukkig heb ik dit eerder gehad dus wist ik dat ik door mn knieeen moest om de pijn weg te krijgen, maar belabberd voel je je wel op 2 à 3 km van je fiets :)

Dit ga ik vaker doen :D
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_136525708
Oh, verhaal van DK gemist, alsnog met plezier gelezen. Goed gelopen!
pi_136526119
Iedereen ^O^

Die businesslopers moeten ze gewoon ook op basis van tijd indelen, gewoon, in dezelfde startvakken als iedereen. Als Mel en Patries dan zo graag samen willen lopen, geven se maar dezelfde tijd op.

Maar ik merk sowieso dat ik veel minder plezier heb in van die grote loopjes, en dan zou Schoorl wel mee moeten vallen. Geef mij maar lekker boerenkool- en snertlopen enzo.

Overigens wel 36e van de 1272 vrouwen. Da's best wel linkerrijtje.
pi_136526887
Respect voor de lopers vandaag ^O^ Wat een weer, maar het levert leuke verslagen op :)
Wolve, van harte met je eerste HM, en wat voor één!

Ik heb me net zitten frustreren op het toevoegen van en koers op Garmin connect. Het is gelukt maar ik kom 400 meter te kort en toch klopt de route.. En op afstandmeten.nl klopt het wel... Maar goed, hij staat in mijn horloge, morgen eens ontdekken of hij me ook de goede kant op stuurt :)
  zondag 9 februari 2014 @ 21:58:21 #291
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_136526939
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:05 schreef thettes het volgende:

[..]

Heb je ons nog zien toejuichen met vlag bij het witte kerkje in groet? Op ca. 8 km? Heb vrijwel iedere naam die ik kon lezen heel hard lopen schreeuwen :D

Bij de HM was het trouwens wel echt koud, regenachtig en winderig. Gelukkig ging het lopen wel lekker ;)
Aha, dat stuk had ik even niet om me heen in de gaten ;) Volgens mijn nummer had ik een vrouwennaam trouwens _O-
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_136526965
@hats: Dat is heel erg linkerrijtje! Jij doet het goed op bier de avond ervoor. ;)
pi_136527218
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:58 schreef Gogo83 het volgende:
@hats: Dat is heel erg linkerrijtje! Jij doet het goed op bier de avond ervoor. ;)
Goeie brandstof ;)

Ik zeg trouwens wel al de hele middag hatsjoe. Eens kijken of dat na wat nachtrust stopt.
  zondag 9 februari 2014 @ 22:08:35 #294
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_136527680
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 22:02 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Goeie brandstof ;)

Ik zeg trouwens wel al de hele middag hatsjoe. Eens kijken of dat na wat nachtrust stopt.
Wat voor bier was dat? Want bij mij heeft het niet geholpen ;)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 9 februari 2014 @ 22:12:26 #295
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_136527909
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:24 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Jawel, maar een grapjas heeft mij daar geplaatst als "Gabberhark". Nu klopt dat qua kapsel wel, maar qua muziekvoorkeur en farmaceutisch experimenteren helemaal niet.
:7
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_136528763
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:47 schreef hatsaflats het volgende:Overigens wel 36e van de 1272 vrouwen. Da's best wel linkerrijtje.
_O_
Dat ik als iemand zonder enige aanleg op hetzelfde forum mag verkeren als een aantal mensen mét talent. Traantje, pink.
  zondag 9 februari 2014 @ 22:38:27 #297
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_136529633
In talentloos komt ook talent voor :)
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  zondag 9 februari 2014 @ 22:48:55 #298
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_136530250
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 22:02 schreef hatsaflats het volgende:

als je de zelfde hatsjoe heb als ik dan niet....
Het feit dat ik dan ook zo stijf als een plank was na mijn loopje op zaterdag had achteraf meer te maken met een beginnende verkoudheid dan met het loopje zelf.
pi_136531095
Goed gelopen DK! En hats! Dat is de meest linker van de linkerijtjes hoor! _O_ ^O^

Wij hebben net fijn curry gegeten. Even bijgetankt. Want wat hadden we een honger! O+ En nog gezellig nagepraat, over hardlopen. En hardlopen. Enzo.

Nu slapen. Want moe.
Ja doei.
pi_136531768
quote:
14s.gif Op zondag 9 februari 2014 23:02 schreef motorbloempje het volgende:
Goed gelopen DK! En hats! Dat is de meest linker van de linkerijtjes hoor! _O_ ^O^

Wij hebben net fijn curry gegeten. Even bijgetankt. Want wat hadden we een honger! O+ En nog gezellig nagepraat, over hardlopen. En hardlopen. Enzo.

Nu slapen. Want moe.
Ik wil nog even voor jullie tweetjes jompelen *O* Zo. Gejompeld O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')