SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Wat wil ze stil houden? Heb ik iets gemist??quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:50 schreef Urb het volgende:
Lot "Gelukkig dat ik toch nog bij de koeien ben gaan kijken, op gevoel............" (Na zender-check ja)
waaaaaaat?![]()
Ze wil het stil houden voor de groep.![]()
Na het melken hebben ze de koeien vast laten staan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:51 schreef Katey_S het volgende:
[..]
Wat wil ze stil houden? Heb ik iets gemist??
En die heeft ze nú pas losgemaakt??quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Na het melken hebben ze de koeien vast laten staan.
je moet ze ook wel goed op slot zetten tuurlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Na het melken hebben ze de koeien vast laten staan.
Nee pas na zender-check, anders hadden ze hele nacht vastgestaan (niet kunnen liggen en drinken)quote:
Ze waren gisteravond vergeten om de koeien los te maken. NA een zendercheck is ze naar de koeien gegaan om ze los te halenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:51 schreef Katey_S het volgende:
[..]
Wat wil ze stil houden? Heb ik iets gemist??
Nee, gisteravond nogquote:
Nee, gisterenavond toen ze "toevallig" nog even langs de koeien ging (gestuurd door de Febo, die weer waren ingelicht door een streamer)quote:
Gisteravond kreeg Lotte een trap van de zwarte koe tegen haar knie, toen is ze naar de loods gelopen en daarna vergeten de klus af te maken.quote:
met temperatuur en vocht zal 't ook wel mooi bol komen te staan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:53 schreef chufi het volgende:
Hebben ze al viltjes voor onder de stoelen, zodat het laminaat, niet al na een halve dag onde de krassen zit?
Weet niet of dat wel zo voortuitgang isquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:54 schreef Joezi het volgende:
Isanotbella wil over een paar maanden net zo overkomen als Aike
Heerlijk toch dat de streamers om alles bellen mailenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, gisterenavond toen ze "toevallig" nog even langs de koeien ging (gestuurd door de Febo, die weer waren ingelicht door een streamer)
regen-drup-verhaalquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet of dat wel zo voortuitgang is
weissmuller?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:55 schreef Burner82 het volgende:
Die Tarzan lijkt op iemand... kom er alleen even niet op.....
Ja, op een Amerikaanse acteur. Weet zijn naam niet..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:55 schreef Burner82 het volgende:
Denk je niet dat de regie dit misschien zelf opgemerkt heeft?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Heerlijk toch dat de streamers om alles bellen mailen
Homo versie van Tom Cruise?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:55 schreef Burner82 het volgende:
Meer richting river pheonix, die hoek...quote:
de vraag is: ben jij idd de leukste? oftewel enigste?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:55 schreef Joezi het volgende:
Ben ik de enigste die weet dat biologisch niet duurzaam is?
Dat probleem heb ik dus ookquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, op een Amerikaanse acteur. Weet zijn naam niet..
Kijk naar de situatie rond het bed. Dit is Ruud.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Schimmelrat. Die heeft geen fanmail gekregen en staakt nu.
Die is nu boos, dat zielige ratje.
maar dat terzijdequote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:56 schreef hugecooll het volgende:
Hebben we Aike weer met haar enerzijds en anderzijds
Lijkt me het bed van Ruudquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee....quote:
gammaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kijk naar de situatie rond het bed. Dit is Ruud.
is dat niet krelis van de aarsmaden?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:56 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Tarzan, vernoemd naar de vibo van zijn moeder
Wie geen idee, ze komen voor de biomarkt dat weet ik dan wel weerquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:58 schreef Chanel5 het volgende:
Je bent te populair zegt Andrea tegen Bil
het gaat ook om een stukje exposure denk ik.quote:
en interactiequote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:58 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
het gaat ook om een stukje exposure denk ik.
En eiwittransitiequote:
omdat je 25 kg graan nodig hebt voor 1 kilo vleesquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:59 schreef Persefoneia het volgende:
Ik ben misschien onnozel hiermee maar waarom is minder vlees eten duurzaam?
Jij zegt 't, "we zijn geen cateraar, maar daar werken we mee samen" "innovatieve produkten" "adviezen" "bewustzijn in de experience" Jazeker, gebakken luchtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:58 schreef hugecooll het volgende:
Klinkt alsof ze gebakken lucht verkopen
quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:00 schreef Sodeknetters het volgende:
Die doos kan mooi lullen, maar minstens de helft van wat op mijn bord terecht komt moet ooit een hartslag gehad hebben.
Ja.... dus??? snap het nog steeds niet..... sorryquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:59 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
omdat je 25 kg graan nodig hebt voor 1 kilo vlees
Is toch juist goed, boer blij, die verkoopt graan, slager blij die verkoopt vleesquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:59 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
omdat je 25 kg graan nodig hebt voor 1 kilo vlees
Hebben ze eigenlijk ook al mensen afgewezen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:01 schreef Jian het volgende:
Aike is helemaal in haar element, gebakken luchtverkopers op een andere terrein, leuke kretologie, niet vies van het whiteboard zo te zien, ja, die is verkocht
laat ik het zo zeggen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:01 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ja.... dus??? snap het nog steeds niet..... sorry
Of 200 euro chinees of een kilo vlees,quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:02 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen.
we pleuren je in een loods met 14 andere mafkezen. je neemt mee óf 1 kilo vlees óf 25 kg graan. en waar doe je langer mee? ja? precies. dat dus.
Volgens mij niet, ze zijn veel te blij met de aanmeldingen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hebben ze eigenlijk ook al mensen afgewezen?
Dank je,quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:02 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen.
we pleuren je in een loods met 14 andere mafkezen. je neemt me óf 1 kilo vlees óf 25 kg graan. en waar doe je langer mee? ja? precies. dat dus.
Dit heeft wel een hoog Rambamgehalte namelijkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ze zijn veel te blij met de aanmeldingen.
Goed gecast he, die gozert.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:03 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind Tarzan wel best leuk eigenlijk
Meer van zulksquote:
Het graan wat dus voor die koeien verbouwd wordt, zou anders voor mensen verbouwd kunnen worden of helemaal niet. Zou dus minder belastend voor landbouwgrond zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:01 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ja.... dus??? snap het nog steeds niet..... sorry
Maar ze zei core-business.. Aike is omquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:04 schreef Flow3r het volgende:
Verkooppraatjes, gezever![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het graan wat dus voor die koeien verbouwd wordt, zou anders voor mensen verbouwd kunnen worden of helemaal niet. Zou dus minder belastend voor landbouwgrond zijn.
Daarnaast schijten koeien nogal veel, wat weer metaangas oplevert. En niet elke boer kan dat gas opvangen voor energie opwekking enz.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:06 schreef rokkutsaains het volgende:
Vanessa zit die truthola aan te kijken en denkt: Wah het dah wieffie ut oveh?
Met dikke bontlaarzen en een blote reet niet danquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:06 schreef blanket het volgende:
Snap nog steeds die blote voeten niet van Rienk. Zou het wel snappen als hij gewoon structureel in zijn blote reet rondloopt. Ik vind op je blote voeten rondlopen met een dikke winterjas aan en/of een muts op...dan ben je beetje raar.
beetje raar indeed.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:06 schreef blanket het volgende:
Snap nog steeds die blote voeten niet van Rienk. Zou het wel snappen als hij gewoon structureel in zijn blote reet rondloopt. Ik vind op je blote voeten rondlopen met een dikke winterjas aan en/of een muts op...dan ben je beetje raar.
Ja ook, maar dat is wel een hilarisch gezicht ....quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met dikke bontlaarzen en een blote reet niet dan
Uggs en dan in je blote kont? Nee snap ik ook nietquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met dikke bontlaarzen en een blote reet niet dan
Je hebt hele leuke jezus slippersquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:08 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
beetje raar indeed.
alhoewel.
zie je de messias danwel heiland op kekke pumps of ugs?
Is waarchijnlijk voor het eerst in 6 weken dat ze met iemand van het zelfde level kan communiceren.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:06 schreef Jian het volgende:
Aike geniet zichtbaar, ik durf te stellen, natte slip! Haar rrrr begint ook meerrrrr te rrrrollen
Brilletje niet op, dat is Ruudquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je dan wel genoeg aan één kaart?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:09 schreef Burner82 het volgende:
Ik ga toch echt een Aike-Bullshit-Bingo-kaart maken
doen!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:09 schreef Burner82 het volgende:
Ik ga toch echt een Aike-Bullshit-Bingo-kaart maken
Klopt, die heb ik.quote:
dat blijft ene raadsel. in die tijd was alles nog zwart-wit hèquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt, die heb ik.
Als ik daarmee op straat loop in mn blote kont, roept iedereen "Jezus!!"
Dus ze doen het prima.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt, die heb ik.
Dus ze doen het prima.
Nou preciesquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt, die heb ik.
Dus ze doen het prima.
Je zit op het randjequote:
Het gebakken lucht levelquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Is waarchijnlijk voor het eerst in 6 weken dat ze met iemand van het zelfde level kan communiceren.
2 vragen. wie is ad? en is er ook een versie voor hakim?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan heb je een adblocker aan staan
Was dus me hakimblockertquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je zit op het randjenee heeft iedereen wel eens last van
businesscase.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:12 schreef Burner82 het volgende:
Mocht iemand nog woorden hebben voor de aike bullshit kaart, meld u maar
Constructiefquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:12 schreef Burner82 het volgende:
Mocht iemand nog woorden hebben voor de aike bullshit kaart, meld u maar
john. komt een eind maken aan deze ongeinquote:
Ik hoop daar nog eens op heh...dat John himself het terrein op looptquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:14 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
john. komt een eind maken aan deze ongein
FOK! Hakim-blockerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:12 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
2 vragen. wie is ad? en is er ook een versie voor hakim?
met zo blik van een onderwijzer op schoolplein.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:15 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik hoop daar nog eens op heh...dat John himself het terrein op loopt
Als Vanessa normale kooktijden gaat aanhouden, kan Slochteren een jaar langer openblijven.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:15 schreef rokkutsaains het volgende:
Truthola komt nu met het Co2 verhaaltje.
Uitrekenen wat je per dag bespaard, door anders te gaan koken.
Voor Vanessa gaat een hele nieuwe wereld open.
Maar misschien zou Vanessa eerst eens haar kooktijden flink moeten verkorten?
Of als ik in de Lidl loopquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:16 schreef Persefoneia het volgende:
Je denkt toch niet dat ik mij druk maak om de co2 als ik lekker in een restaurant zit???
ho. hu. hoe krijg je anders allemaal tot fijn snot gekookt?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:15 schreef rokkutsaains het volgende:
Truthola komt nu met het Co2 verhaaltje.
Uitrekenen wat je per dag bespaard, door anders te gaan koken.
Voor Vanessa gaat een hele nieuwe wereld open.
Naar nul ja. Ik zou haar uit de keuken zetten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:15 schreef rokkutsaains het volgende:
hadden ze aan de koeien moeten geven.quote:
Mag niet van achter, dat is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Naar nul ja. Ik zou haar uit de keuken zetten.
En uit Utopia.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:17 schreef Gert het volgende:
Naar nul ja. Ik zou haar uit de keuken zetten.
een kleine 140 euro voor de motor, Hakim over de zeik. "Kun je niks aan de prijs doen? Nee, jullie hebben al........"quote:
Hoezo is dat duidelijk dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mag niet van achter, dat is wel duidelijk.
Hoezo?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Mag niet van achter, dat is wel duidelijk.
Dat is echt veel geld...gaan ze niet blij mee zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:19 schreef Sodeknetters het volgende:
139,15 euro. Nieuwe target voor het MT, volgende week blut
voorjaarsmoeheid en herfstdepressiequote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Eetmevrouwtje tegen Vanessa: Ik kan me voorstellen dat jij straks een seizoensgebonden heldin bent.
De manier hoe er voorzichtig met haar omgegaan wordt, uit de gesprekken die daarover gaan druipt het er vanaf dat dat gestuurd is.quote:
Haha.. how to con a conman...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
een kleine 140 euro voor de motor, Hakim over de zeik. "Kun je niks aan de prijs doen? Nee, jullie hebben al........"
"Dat moet dan maar"
Och, ze zou niet mijn eerste stemkeus zijn daar. Maar ik kook liever elke dag zelf voor 14 man dan dagelijks de door haar mishandelde producten op mijn bord te krijgen.quote:
Wordt dat de duurzame specialiteit??quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:19 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
voorjaarsmoeheid en herfstdepressie
koken hoeft echt niet veel tijd te kostenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:20 schreef Persefoneia het volgende:
24 kitchen met Vanessa.... Nou Rudolph je beste dagen zijn geweest hoor.....
Wat mij als streamer dus weer wel blij maakt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:19 schreef blanket het volgende:
[..]
Dat is echt veel geld...gaan ze niet blij mee zijn.
Zo komt Jim nooit aan zijn boksbal. Daar moet hakim dan maar voor in de plaats dienenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:19 schreef Sodeknetters het volgende:
139,15 euro. Nieuwe target voor het MT, volgende week blut
lees ff SVquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zag een bed in de hoek, maar is idd Ruud.
Hoe is dat afgelopen met die mesthoop?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat mij als streamer dus weer wel blij maakt.
Team natte slip.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:06 schreef Jian het volgende:
Aike geniet zichtbaar, ik durf te stellen, natte slip! Haar rrrr begint ook meerrrrr te rrrrollen
Daar kun je best een paar jaar met veel plezier tegenaan meppen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zo komt Jim nooit aan zijn boksbal. Daar moet hakim dan maar voor in de plaats dienen
Ik vind haar viezig. Slecht voor de eetlust. Maar ben wel benieuwd waarom Huub Bergenhenegouwen haar er per se in wil houdenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:20 schreef Gert het volgende:
Och, ze zou niet mijn eerste stemkeus zijn daar. Maar ik kook liever elke dag zelf voor 14 man dan dagelijks de door haar mishandelde producten op mijn bord te krijgen.
De Mc is ook groen tegenwoordigquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:22 schreef Ransjih het volgende:
of ze ook de catering voor de grotere events kunnen regelen
Aannames.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:20 schreef PoezeligDing het volgende:
De manier hoe er voorzichtig met haar omgegaan wordt, uit de gesprekken die daarover gaan druipt het er vanaf dat dat gestuurd is.
of zit ze tegenover lekker ding?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:23 schreef rokkutsaains het volgende:
[ afbeelding ]
Isabella geniet zichtbaar van dit gesprek op niveau
Leuke foto.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:23 schreef rokkutsaains het volgende:
[ afbeelding ]
Isabella geniet zichtbaar van dit gesprek op niveau
Ze gaat kookles krijgen!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Och, ze zou niet mijn eerste stemkeus zijn daar. Maar ik kook liever elke dag zelf voor 14 man dan dagelijks de door haar mishandelde producten op mijn bord te krijgen.
Hmm, volgens mij is het gewoon een kwestie van dat ieder daar zijn domeintje heeft. Vanessa doet nou eenmaal de "house keeping" en er heeft daar niemand zin om voor zoveel mensen te koken. Behalve Jimmy, eens per week.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De manier hoe er voorzichtig met haar omgegaan wordt, uit de gesprekken die daarover gaan druipt het er vanaf dat dat gestuurd is.
20x constructief volstaatquote:
Haar eigen woorden 'iets anders ken ik niet, wa moe ik dan doen? 'quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij is het gewoon een kwestie van dat ieder daar zijn domeintje heeft. Vanessa doet nou eenmaal de "house keeping" en er heeft daar niemand zin om voor zoveel mensen te koken. Behalve Jimmy, eens per week.
Vind het ook totaal niet logisch dat 'achter' haar in de keuken zou willen hebben. Waarom in godsnaam. Die zien liever dat er hommeles uitbreekt.
Daar word ik ook zo strontziek van, "out of the box". Als ingetrapte deuren niet wijd openstaan maar slechts op een kier, dan is dat tegenwoordig al out of the box. Totaal gedevalueerd.quote:
En dat bewijst wat?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Haar eigen woorden 'iets anders ken ik niet, wa moe ik dan doen? '
typische binnen-de-box opmerking.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar word ik ook zo strontziek van, "out of the box". Als ingetrapte deuren niet wijd openstaan maar slechts op een kier, dan is dat tegenwoordig al out of the box. Totaal gedevalueerd.
Toevallig heb ik dat gedaan tot 14:00 uur maar heb er niets van gelezen, alleen dat hij druk in de weer was.quote:
Moet je ook dagelijks uitprinten en bijhoudenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:27 schreef markvanrinsum het volgende:
eenerzijds is genoemt die kan doorgekrast worden
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:28 schreef waxmask het volgende:
Laten we dit weekend een drinking game houden hier. Potjes bier of naar eigen smaak bij de hand hebben en elke keer als er een bingoterm valt van wie dan ook, moet je een slok nemen. Eens kijken hoe snel we zat aan het COSsen zijn.
En dat bewijst dan dat 'achter' haar in de keuken wil houden?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Haar eigen woorden 'iets anders ken ik niet, wa moe ik dan doen? '
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:28 schreef waxmask het volgende:
Laten we dit weekend een drinking game houden hier. Potjes bier of naar eigen smaak bij de hand hebben en elke keer als er een bingoterm valt van wie dan ook, moet je een slok nemen. Eens kijken hoe snel we zat aan het COSsen zijn.
Nog even terug naar vanmorgen: het ontdekken van de grap van Ruud.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Toevallig heb ik dat gedaan tot 14:00 uur maar heb er niets van gelezen, alleen dat hij druk in de weer was.
je gaat niet recalcitrant of obstinaat worden, waarde amice?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:28 schreef Toverheks het volgende:
gaan we nu ook al hier *dure* woorden gebruiken
Aike moet ik af en toe al ontcijferen
Sorry, zakgeld is op.......quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:28 schreef waxmask het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:27 schreef markvanrinsum het volgende:
eenerzijds is genoemt die kan doorgekrast worden
goffer de goffer nu moet ik weer googelenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:29 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
je gaat niet recalcitrant of obstinaat worden, waarde amice?
Evident, mijn beste.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:29 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
je gaat niet recalcitrant of obstinaat worden, waarde amice?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nog even terug naar vanmorgen: het ontdekken van de grap van Ruud.
Ik viel in op het moment dat ze er aan tafel over aan het praten waren.
Isabella scheen het ontdekt te hebben.
Ze vindt het een geniale grap en het scheelt haar weer een paar meter lopen.
Iedereen heeft door dat het Ruud is door zijn vieze schoenen.
Gio vind het geen goede grap. Boer Klaver had hem gezegd de mesthoop op te stapelen zodat het in de zon kon gaan "werken". Dan zou het later effect hebben als het op het land werd gegooid.
Hij was daar gister hard mee bezig geweest en nu heeft hij dit dus allemaal voor niks gedaan.
Gio denkt nog dat er iemand van buiten het terrein opgekomen is om het te verplaatsen omdat het zo'n domme grap is. Alleen mensen met een heel laag IQ zouden dit doen etc. etc.
Ruud ontkent bij hoog en laag dat hij het heeft gedaan.
Emile lacht er alleen maar om.
Hij vind het een geslaagde grap omdat Gio zo boos reageert.
O loop ik alweer achter? Is out of the box weer hip? Nou, misschien steek ik nog wel meer van Aike op dan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:27 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
typische binnen-de-box opmerking.
en niettegenstaande ook welquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:30 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind desalniettemin zo een mooi woord
desalnietteminnietegenstaande het feit datquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:30 schreef Burner82 het volgende:
poe. dan kom je al snel uit bij de pino's van deze wereldquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:31 schreef Jian het volgende:
Wie is er een grotere nagemaakte de blonde kippenkut of Aike, ik weet het nog niet .....
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:30 schreef Burner82 het volgende:
En Daarentegen, het goochelkonijn...quote:
arzan en billyquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef tonja het volgende:
Arzan lijkt op deze acteur:
[ afbeelding ]
Nee die lijkt op Billy... Of bedoel je die kerel?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef tonja het volgende:
Arzan lijkt op deze acteur:
[ afbeelding ]
Die meneer ernaast zit niet in haar broekje, die is gay.quote:
Zie bij Billy de handdoek liever over haar hoofd dan over haar schouderquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Die meneer ernaast zit niet in haar broekje, die is gay.
Yupquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zolang ze haar mond houdt zeker.
broodje warm vleesquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:34 schreef Burner82 het volgende:
Tarzan houdt ook wel van vlees... Worst zeker
Dan kan je er niets indouwenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zolang ze haar mond houdt zeker.
dat weegt niet op tegen de heerlijke stiltequote:
Het is geen billy kaartquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je kunt geen kaart maken zonder 'gewoon' en 'echt'.
Ik vind ze wel tegenvallen eigenlijk.quote:
Je bent niet de enige:quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:30 schreef Burner82 het volgende:
Als je erop let zul je merken dat Aike veel meer 'gewoon' en 'echt' zegt dan Bil. Ze kan amper een zin maken zonder 'gewoon' en 'echt'.quote:
Aan hamburgers kan ze tenminste niet zo snel iets verpesten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:35 schreef Baconbus het volgende:
Vanass wilt weer hamburgers bakken. Ga lekker naast de MacDonalds wonen. Niet in 'de nieuwe wereld'
dan kende gij ons vanas nog niequote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan hamburgers kan ze tenminste niet zo snel iets aan verpesten.
Ja maar zeg dan gewoon dat je niet kunt koken en ga iets anders doen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanessa verneukt ook hamburgers. Hendig.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:37 schreef Gert het volgende:
tuurlijk. tis één grote pannenkoekenshow daaroquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:38 schreef PoezeligDing het volgende:
'Wij doen ook woensdag's pannenkoekenmiddagen.' Is dat zo?
Daar heb je gelijk in, maar ik ben bang dat het voor Vanessa toch echt iets te hoog gegrepen is. Hoe veel ik het haar ook gun.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:38 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind het oprecht leuk dat Vanas zo enthousiast is over het koken etc...
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:38 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind het oprecht leuk dat Vanas zo enthousiast is over het koken zomaar wat in de pan gooien etc...
Met willen kom je al een heel eind he.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:39 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik ben bang dat het voor Vanessa toch echt iets te hoog gegrepen is. Hoe veel ik het haar ook gun.
de plint bedoel je?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:39 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik ben bang dat het voor Vanessa toch echt iets te hoog gegrepen is. Hoe veel ik het haar ook gun.
Ja het kan ook wal, alleen is de kans wat kleiner dan wanneer ze iets moet koken waar een wat strakkere timing voor nodig is.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:38 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
dan kende gij ons vanas nog nie
en met je best doenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Met willen kom je al een heel eind he.
Vanessa vindt zichzelf een uitstekende kok.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja maar zeg dan gewoon dat je niet kunt koken en ga iets anders doen.
Mee eens, maar vergeet de hete adem van Aike in haar nek niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ze trekt idd niet onverdienstelijk een zakje winegums openquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Vanessa vindt zichzelf een uitstekende kok.
Ze zou iig een prima legerkok zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Vanessa vindt zichzelf een uitstekende kok.
Nou, je hebt toch ook echt een grote dosis kunnen nodig.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:39 schreef Burner82 het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Vanessa vindt zichzelf een uitontstekende kok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |