SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Wat wil ze stil houden? Heb ik iets gemist??quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:50 schreef Urb het volgende:
Lot "Gelukkig dat ik toch nog bij de koeien ben gaan kijken, op gevoel............" (Na zender-check ja)
waaaaaaat?![]()
Ze wil het stil houden voor de groep.![]()
Na het melken hebben ze de koeien vast laten staan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:51 schreef Katey_S het volgende:
[..]
Wat wil ze stil houden? Heb ik iets gemist??
En die heeft ze nú pas losgemaakt??quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Na het melken hebben ze de koeien vast laten staan.
je moet ze ook wel goed op slot zetten tuurlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Na het melken hebben ze de koeien vast laten staan.
Nee pas na zender-check, anders hadden ze hele nacht vastgestaan (niet kunnen liggen en drinken)quote:
Ze waren gisteravond vergeten om de koeien los te maken. NA een zendercheck is ze naar de koeien gegaan om ze los te halenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:51 schreef Katey_S het volgende:
[..]
Wat wil ze stil houden? Heb ik iets gemist??
Nee, gisteravond nogquote:
Nee, gisterenavond toen ze "toevallig" nog even langs de koeien ging (gestuurd door de Febo, die weer waren ingelicht door een streamer)quote:
Gisteravond kreeg Lotte een trap van de zwarte koe tegen haar knie, toen is ze naar de loods gelopen en daarna vergeten de klus af te maken.quote:
met temperatuur en vocht zal 't ook wel mooi bol komen te staan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:53 schreef chufi het volgende:
Hebben ze al viltjes voor onder de stoelen, zodat het laminaat, niet al na een halve dag onde de krassen zit?
Weet niet of dat wel zo voortuitgang isquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:54 schreef Joezi het volgende:
Isanotbella wil over een paar maanden net zo overkomen als Aike
Heerlijk toch dat de streamers om alles bellen mailenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, gisterenavond toen ze "toevallig" nog even langs de koeien ging (gestuurd door de Febo, die weer waren ingelicht door een streamer)
regen-drup-verhaalquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet of dat wel zo voortuitgang is
weissmuller?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:55 schreef Burner82 het volgende:
Die Tarzan lijkt op iemand... kom er alleen even niet op.....
Ja, op een Amerikaanse acteur. Weet zijn naam niet..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:55 schreef Burner82 het volgende:
Denk je niet dat de regie dit misschien zelf opgemerkt heeft?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Heerlijk toch dat de streamers om alles bellen mailen
Homo versie van Tom Cruise?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:55 schreef Burner82 het volgende:
Meer richting river pheonix, die hoek...quote:
de vraag is: ben jij idd de leukste? oftewel enigste?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:55 schreef Joezi het volgende:
Ben ik de enigste die weet dat biologisch niet duurzaam is?
Dat probleem heb ik dus ookquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, op een Amerikaanse acteur. Weet zijn naam niet..
Kijk naar de situatie rond het bed. Dit is Ruud.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Schimmelrat. Die heeft geen fanmail gekregen en staakt nu.
Die is nu boos, dat zielige ratje.
maar dat terzijdequote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:56 schreef hugecooll het volgende:
Hebben we Aike weer met haar enerzijds en anderzijds
Lijkt me het bed van Ruudquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Schimmelrat. Die heeft geen fanmail gekregen en staakt nu.
Die is nu boos, dat zielige ratje.
Ik heb geen idee....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |