FOK! Hakim-blockerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:12 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
2 vragen. wie is ad? en is er ook een versie voor hakim?
met zo blik van een onderwijzer op schoolplein.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:15 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik hoop daar nog eens op heh...dat John himself het terrein op loopt
Als Vanessa normale kooktijden gaat aanhouden, kan Slochteren een jaar langer openblijven.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:15 schreef rokkutsaains het volgende:
Truthola komt nu met het Co2 verhaaltje.
Uitrekenen wat je per dag bespaard, door anders te gaan koken.
Voor Vanessa gaat een hele nieuwe wereld open.
Maar misschien zou Vanessa eerst eens haar kooktijden flink moeten verkorten?
Of als ik in de Lidl loopquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:16 schreef Persefoneia het volgende:
Je denkt toch niet dat ik mij druk maak om de co2 als ik lekker in een restaurant zit???
ho. hu. hoe krijg je anders allemaal tot fijn snot gekookt?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:15 schreef rokkutsaains het volgende:
Truthola komt nu met het Co2 verhaaltje.
Uitrekenen wat je per dag bespaard, door anders te gaan koken.
Voor Vanessa gaat een hele nieuwe wereld open.
Naar nul ja. Ik zou haar uit de keuken zetten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:15 schreef rokkutsaains het volgende:
hadden ze aan de koeien moeten geven.quote:
Mag niet van achter, dat is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Naar nul ja. Ik zou haar uit de keuken zetten.
En uit Utopia.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:17 schreef Gert het volgende:
Naar nul ja. Ik zou haar uit de keuken zetten.
een kleine 140 euro voor de motor, Hakim over de zeik. "Kun je niks aan de prijs doen? Nee, jullie hebben al........"quote:
Hoezo is dat duidelijk dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mag niet van achter, dat is wel duidelijk.
Hoezo?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Mag niet van achter, dat is wel duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |