Aannames.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:20 schreef PoezeligDing het volgende:
De manier hoe er voorzichtig met haar omgegaan wordt, uit de gesprekken die daarover gaan druipt het er vanaf dat dat gestuurd is.
of zit ze tegenover lekker ding?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:23 schreef rokkutsaains het volgende:
[ afbeelding ]
Isabella geniet zichtbaar van dit gesprek op niveau
Leuke foto.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:23 schreef rokkutsaains het volgende:
[ afbeelding ]
Isabella geniet zichtbaar van dit gesprek op niveau
Ze gaat kookles krijgen!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Och, ze zou niet mijn eerste stemkeus zijn daar. Maar ik kook liever elke dag zelf voor 14 man dan dagelijks de door haar mishandelde producten op mijn bord te krijgen.
Hmm, volgens mij is het gewoon een kwestie van dat ieder daar zijn domeintje heeft. Vanessa doet nou eenmaal de "house keeping" en er heeft daar niemand zin om voor zoveel mensen te koken. Behalve Jimmy, eens per week.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De manier hoe er voorzichtig met haar omgegaan wordt, uit de gesprekken die daarover gaan druipt het er vanaf dat dat gestuurd is.
20x constructief volstaatquote:
Haar eigen woorden 'iets anders ken ik niet, wa moe ik dan doen? 'quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij is het gewoon een kwestie van dat ieder daar zijn domeintje heeft. Vanessa doet nou eenmaal de "house keeping" en er heeft daar niemand zin om voor zoveel mensen te koken. Behalve Jimmy, eens per week.
Vind het ook totaal niet logisch dat 'achter' haar in de keuken zou willen hebben. Waarom in godsnaam. Die zien liever dat er hommeles uitbreekt.
Daar word ik ook zo strontziek van, "out of the box". Als ingetrapte deuren niet wijd openstaan maar slechts op een kier, dan is dat tegenwoordig al out of the box. Totaal gedevalueerd.quote:
En dat bewijst wat?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Haar eigen woorden 'iets anders ken ik niet, wa moe ik dan doen? '
typische binnen-de-box opmerking.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar word ik ook zo strontziek van, "out of the box". Als ingetrapte deuren niet wijd openstaan maar slechts op een kier, dan is dat tegenwoordig al out of the box. Totaal gedevalueerd.
Toevallig heb ik dat gedaan tot 14:00 uur maar heb er niets van gelezen, alleen dat hij druk in de weer was.quote:
Moet je ook dagelijks uitprinten en bijhoudenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:27 schreef markvanrinsum het volgende:
eenerzijds is genoemt die kan doorgekrast worden
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:28 schreef waxmask het volgende:
Laten we dit weekend een drinking game houden hier. Potjes bier of naar eigen smaak bij de hand hebben en elke keer als er een bingoterm valt van wie dan ook, moet je een slok nemen. Eens kijken hoe snel we zat aan het COSsen zijn.
En dat bewijst dan dat 'achter' haar in de keuken wil houden?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Haar eigen woorden 'iets anders ken ik niet, wa moe ik dan doen? '
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:28 schreef waxmask het volgende:
Laten we dit weekend een drinking game houden hier. Potjes bier of naar eigen smaak bij de hand hebben en elke keer als er een bingoterm valt van wie dan ook, moet je een slok nemen. Eens kijken hoe snel we zat aan het COSsen zijn.
Nog even terug naar vanmorgen: het ontdekken van de grap van Ruud.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Toevallig heb ik dat gedaan tot 14:00 uur maar heb er niets van gelezen, alleen dat hij druk in de weer was.
je gaat niet recalcitrant of obstinaat worden, waarde amice?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:28 schreef Toverheks het volgende:
gaan we nu ook al hier *dure* woorden gebruiken
Aike moet ik af en toe al ontcijferen
Sorry, zakgeld is op.......quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:28 schreef waxmask het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:27 schreef markvanrinsum het volgende:
eenerzijds is genoemt die kan doorgekrast worden
goffer de goffer nu moet ik weer googelenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:29 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
je gaat niet recalcitrant of obstinaat worden, waarde amice?
Evident, mijn beste.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:29 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
je gaat niet recalcitrant of obstinaat worden, waarde amice?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nog even terug naar vanmorgen: het ontdekken van de grap van Ruud.
Ik viel in op het moment dat ze er aan tafel over aan het praten waren.
Isabella scheen het ontdekt te hebben.
Ze vindt het een geniale grap en het scheelt haar weer een paar meter lopen.
Iedereen heeft door dat het Ruud is door zijn vieze schoenen.
Gio vind het geen goede grap. Boer Klaver had hem gezegd de mesthoop op te stapelen zodat het in de zon kon gaan "werken". Dan zou het later effect hebben als het op het land werd gegooid.
Hij was daar gister hard mee bezig geweest en nu heeft hij dit dus allemaal voor niks gedaan.
Gio denkt nog dat er iemand van buiten het terrein opgekomen is om het te verplaatsen omdat het zo'n domme grap is. Alleen mensen met een heel laag IQ zouden dit doen etc. etc.
Ruud ontkent bij hoog en laag dat hij het heeft gedaan.
Emile lacht er alleen maar om.
Hij vind het een geslaagde grap omdat Gio zo boos reageert.
O loop ik alweer achter? Is out of the box weer hip? Nou, misschien steek ik nog wel meer van Aike op dan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:27 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
typische binnen-de-box opmerking.
en niettegenstaande ook welquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:30 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind desalniettemin zo een mooi woord
desalnietteminnietegenstaande het feit datquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:30 schreef Burner82 het volgende:
poe. dan kom je al snel uit bij de pino's van deze wereldquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:31 schreef Jian het volgende:
Wie is er een grotere nagemaakte de blonde kippenkut of Aike, ik weet het nog niet .....
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:30 schreef Burner82 het volgende:
En Daarentegen, het goochelkonijn...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |