dat vraag ik me dus afquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof die geen vergoedingen krijgen
gratis geldquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou als eigenaar van een bedrijf het niet zo leuk vinden, hoe belangrijk die personen ook zijn
Jij vindt niet dat die mensen moeten vergaderen over zulke kwesties?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ja van mij hoeft het gewoon niet zo![]()
Al die ophef enzo
Doe dat lekker ergens andersquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij vindt niet dat die mensen moeten vergaderen over zulke kwesties?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doe dat lekker ergens anders
Van mij hoeft dat niet in Nederland hoor
Ok C_A, OKquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doe dat lekker ergens anders
Van mij hoeft dat niet in Nederland hoor
Ik zeg nergens dat ik het geweldig vind. Maar het is juist goed voor Nederland dat zulke dingen hier eens in de zoveel tijd hier zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja watDat jij het nou geweldig vind, ik zit er niet op te wachten
Ik vind het toch wel knullig dat je daarvoor het voetbal moet verplaatsen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik het geweldig vind. Maar het is juist goed voor Nederland dat zulke dingen hier eens in de zoveel tijd hier zijn.
In elk ander land levert dat dezelfde (of grotere) problemen op. Dus roepen dat ze het ergens anders moeten doen slaat nergens op.
Bij jou in de jacuzzi?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed alle politie en ME enzo zitten in Den Haag?
Gaan we gewoon een vette project X party organiseren ofzo
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel knullig dat je daarvoor het voetbal moet verplaatsen.
Dit dusquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel knullig dat je daarvoor het voetbal moet verplaatsen.
quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok nu ga ik aflevering 2 kijken.
wat is dat nou weer?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
De School is best een grappig programma trouwens.
Veel leuker dan ik verwachtte inderdaad.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
De School is best een grappig programma trouwens.
Stel je voor dat iemand Philip Cocu twee jaar lang af moet luisteren.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:54 schreef AFCNiels het volgende:
Oppassen als je Feyenoord supporter bent.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)r-afgeluisterd.dhtml
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wtf, dat was het Feyenoordtopic![]()
Maar ben net aan het laatste seizoen begonnen.
Ik voel een Knudde stripje aankomen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stel je voor dat iemand Philip Cocu twee jaar lang af moet luisteren.
Dat is toch een marteling.
Ja, dit kon er nog wel bij.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ach. Je ben toch al verspreid over het FOK! forum geliefd onder de Feyenoorders.
Huh.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wtf, dat was het Feyenoordtopic![]()
Maar ben net aan het laatste seizoen begonnen.
HMF is vandaag een beetje boos geloof ik.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
HMF is vandaag een beetje boos geloof ik.
Dat kan je merken aan het feit dat het vandaag al de hele dag heeft geregend.
Zou hij soms boos op mij zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:48 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Nederland![]()
![]()
![]()
Net zeiknat geregend, ben ik eindelijk binnen begint een minuut later de zon te schijnen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie hem toch wel staan daar achter Putin, kwestie van prioriteiten stellenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet, Zijn wegen zijn ondoorgrondelijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Zou hij soms boos op mij zijn.
Ik moest mijn tranen toch onderdrukken bij het volksliedquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie hem toch wel staan daar achter Putin, kwestie van prioriteiten stellen
alles werktquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Doen bij jullie ook de UI's het niet meer?
Oh, quotes ook al niet meer.
Deed mijn UI het maar niet meerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Doen bij jullie ook de UI's het niet meer?
Oh, quotes ook al niet meer.
[..]
Ik moest mijn tranen toch onderdrukken bij het volkslied
hoe lang moet je nog?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Deed mijn UI het maar niet meer
Heb je het origineel nog? Kan het wel even verbeteren, vorige keer had ik maar 5 seconden tijd.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je het origineel nog? Kan het wel even verbeteren, vorige keer had ik maar 5 seconden tijd.
Programma over hoe het er aan toe gaat op de middelbare school.quote:
Whaha die Brecht jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Veel leuker dan ik verwachtte inderdaad.
Heb je die kleine baas al gezien?![]()
Ja. Dan ben jij net zo'n baasquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Whaha die Brecht ja. Ik herkende wel wat van mezelf in hem
Whaha met zijn tosti apparaat in die school. En roepen dat hij iedereen keihard zou gevenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja. Dan ben jij net zo'n baas![]()
Heb je Ben ook al gezien?
Jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Whaha met zijn tosti apparaat in die school. En roepen dat hij iedereen keihard zou geven![]()
Whaha in die episode daarna ging hij nog zeggen dat hij even onder de zonnebank ging hahaha.quote:
Meen je nietquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Whaha in die episode daarna ging hij nog zeggen dat hij even onder de zonnebank ging hahaha.
Ja soms gedraag ik me ook zo debiel op school
Wel qua seksistische opmerkingen maken.quote:
Oké. Even kijken. Mijn FOK! werkt ook zowaar weer.quote:
Hmmquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1388363
Geen idee, GGMM moet je overtuigen hoewel Johannes ook een 2de kans moet krijgen en dan een besluit genomen moet worden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké. Even kijken. Mijn FOK! werkt ook zowaar weer.
Kennelijk is Addblocker gesloopt door ome Danny.
VOldoende?
[ afbeelding ]
Dit is de HD versie. Alsof GGMM Nicki is bagger kwaliteit zou willen zien.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, GGMM moet je overtuigen hoewel Johannes ook een 2de kans moet krijgen en dan een besluit genomen moet worden.
Dit ziet er nog best doenbaars uit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is de HD versie. Alsof GGMM Nicki is bagger kwaliteit zou willen zien.
[ afbeelding ]
Zij draait die genotsknuppel van jou er zo af joh.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit ziet er nog best doenbaars uit.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zij draait die genotsknuppel van jou er zo af joh.
Je moet je bek houwequote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als ik moet kiezen tussen het liefje van LR of die van Johannes dan ga ik toch voor Alba.
Sorry LR.
Verdomme gemist.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet je bek houwe
Japan liep net binnen overigens. Een vrouwelijke curling-speelster mocht de vlag dragen
Gevalletje "hoor wie het zegt" inderdaad.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Om het goed te maken LR
[ afbeelding ]
Voor jou zal ze vast een Servische baret dragen. En verder niets.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gevalletje "hoor wie het zegt" inderdaad.
Niet dat Tanja haar idealen mijn penis niet doen laten tintelen.
In een bad liggende vol met Wilhelminapepermunt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor jou zal ze vast een Servische baret dragen. En verder niets.
Je meent het.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:42 schreef Doublepain het volgende:
Die dikke in boulevard heeft geen nek
Ik waarschijnlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
Wie zei ook al weer dat True Blood suf werd?
Ja he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |