Zij draait die genotsknuppel van jou er zo af joh.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit ziet er nog best doenbaars uit.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zij draait die genotsknuppel van jou er zo af joh.
Je moet je bek houwequote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als ik moet kiezen tussen het liefje van LR of die van Johannes dan ga ik toch voor Alba.
Sorry LR.
Verdomme gemist.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet je bek houwe
Japan liep net binnen overigens. Een vrouwelijke curling-speelster mocht de vlag dragen
Gevalletje "hoor wie het zegt" inderdaad.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Om het goed te maken LR
[ afbeelding ]
Voor jou zal ze vast een Servische baret dragen. En verder niets.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gevalletje "hoor wie het zegt" inderdaad.
Niet dat Tanja haar idealen mijn penis niet doen laten tintelen.
In een bad liggende vol met Wilhelminapepermunt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor jou zal ze vast een Servische baret dragen. En verder niets.
Je meent het.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:42 schreef Doublepain het volgende:
Die dikke in boulevard heeft geen nek
Ik waarschijnlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
Wie zei ook al weer dat True Blood suf werd?
Ja he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |