quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
johan zit zonder stropdas, oftewel hij neemt het vara publiek niet serieus.
Dit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
Toe maar, trap Tim Knol even de grond in. Eén van de weinige singer-songwriters in Nederland die boven de grijze middelmaat uitsteekt.
twitter:paulinthedark twitterde op donderdag 06-02-2014 om 23:48:42Johan zit zonder stropdas, oftewel hij neemt het vara publiek niet serieus.#penw reageer retweet
Toen waren er 600.000 kijkers weggelopen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:48 schreef DrDentz het volgende:
DWDD kan er niks van, die Saskia en Serge zijn veel beter.
Niet op de kabel hoor. Via digitale tv.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op de kabel en via internet.
ondergewaardeerde grap.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Henk Kamp is meer van Wagner denk ik.
Haha zelf bedacht? xDquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:49 schreef Paul het volgende:
twitter:paulinthedark twitterde op donderdag 06-02-2014 om 23:48:42Johan zit zonder stropdas, oftewel hij neemt het vara publiek niet serieus.#penw reageer retweet
goede grap.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
Toe maar, trap Tim Knol even de grond in. Eén van de weinige singer-songwriters in Nederland die boven de grijze middelmaat uitsteekt.
Laat humor aan mannen als Johannes en Mani over.quote:
Oh ik zet mijn tv aan op het radiokanaal en luister dan zo.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:49 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Als ik achter mijn computer zit kan ik net zo goed ook zelf de muziek uitzoeken.
Nee hoor, pompeuze muziek voor antisemieten past goed bij hem.quote:
Dan heb je een armzalige kabelaanbieder.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet op de kabel hoor. Via digitale tv.
Tis ook 3FMquote:
Hij verzet bergen grond.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:51 schreef Gramulanion het volgende:
Henk Kamp houdt van inhaken en doorzakken.
Johan doet alles goed. Hij is JohanGodquote:
Ik heb via Spotify allerlei muziek leren kennen die ik vervolgens op cd heb gekocht. Zonder Spotify had ik die muziek niet leren kennen en dus ook niet gekocht.quote:
Heino is wel wat voor hem.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:51 schreef Gramulanion het volgende:
Henk Kamp houdt van inhaken en doorzakken.
Op hun site staat het ook niet vermeld. http://www.radio6.nl/luisteren.htmlquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan heb je een armzalige kabelaanbieder.
JA BINGOOOOOquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:47 schreef alors het volgende:
Komen Ronnie Earl en Jimmy Thackery nog voorbij?
die ik kan je alleen vinden in obscure platenzakenquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:52 schreef marcodej het volgende:
Die bands die Johan noemt kan ik niet vinden op JoeToep.
Nee Heino komt wel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:53 schreef JackHerrer het volgende:
Komen Saskie en Serge ook op dat jazzgedoe?
Met dr blauwe jurk en pruikje.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:53 schreef JackHerrer het volgende:
Komen Saskie en Serge ook op dat jazzgedoe?
Het staat er gewoonquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Op hun site staat het ook niet vermeld. http://www.radio6.nl/luisteren.html
Vrienden van Amstel?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:52 schreef Zaktabak het volgende:
Ik vind Johan een geinige man maar hier trapt hij even wat dingen de grond in wat bij mij toch best pijnlijk valt.
Amstelquote:
TOPSHOWquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:53 schreef Grifte het volgende:
Alors gooi het Alba-dans gifje er eens in.
Voetjes van de vloer.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het staat er gewoonNog boven het kopje internet, eigenlijk helemaal bovenaan de pagina.
Nee, Kanyequote:Op donderdag 6 februari 2014 23:54 schreef KingRoland het volgende:
Alors gaat denk ik wel los op dit soort muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |