Paul

Paul

quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
johan zit zonder stropdas, oftewel hij neemt het vara publiek niet serieus.

Dit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
Toe maar, trap Tim Knol even de grond in. Eén van de weinige singer-songwriters in Nederland die boven de grijze middelmaat uitsteekt.

Paul

Paul

twitter:paulinthedark twitterde op donderdag 06-02-2014 om 23:48:42Johan zit zonder stropdas, oftewel hij neemt het vara publiek niet serieus.#penw reageer retweet

Toen waren er 600.000 kijkers weggelopen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:48 schreef DrDentz het volgende:
DWDD kan er niks van, die Saskia en Serge zijn veel beter.

Niet op de kabel hoor. Via digitale tv.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op de kabel en via internet.

ondergewaardeerde grap.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Henk Kamp is meer van Wagner denk ik.

Haha zelf bedacht? xDquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:49 schreef Paul het volgende:
twitter:paulinthedark twitterde op donderdag 06-02-2014 om 23:48:42Johan zit zonder stropdas, oftewel hij neemt het vara publiek niet serieus.#penw reageer retweet

goede grap.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
Toe maar, trap Tim Knol even de grond in. Eén van de weinige singer-songwriters in Nederland die boven de grijze middelmaat uitsteekt.

Laat humor aan mannen als Johannes en Mani over.quote:

Oh ik zet mijn tv aan op het radiokanaal en luister dan zo.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:49 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Als ik achter mijn computer zit kan ik net zo goed ook zelf de muziek uitzoeken.

Nee hoor, pompeuze muziek voor antisemieten past goed bij hem.quote:

Dan heb je een armzalige kabelaanbieder.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet op de kabel hoor. Via digitale tv.

Tis ook 3FMquote:

En ondertussen allemaal downloaden.
 En ondertussen allemaal downloaden.

.
.

Hij verzet bergen grond.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:51 schreef Gramulanion het volgende:
Henk Kamp houdt van inhaken en doorzakken.

Paul

Paul

Johan doet alles goed. Hij is JohanGodquote:

Ik heb via Spotify allerlei muziek leren kennen die ik vervolgens op cd heb gekocht. Zonder Spotify had ik die muziek niet leren kennen en dus ook niet gekocht.quote:

Heino is wel wat voor hem.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:51 schreef Gramulanion het volgende:
Henk Kamp houdt van inhaken en doorzakken.

Op hun site staat het ook niet vermeld. http://www.radio6.nl/luisteren.htmlquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan heb je een armzalige kabelaanbieder.

JA BINGOOOOOquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:47 schreef alors het volgende:
Komen Ronnie Earl en Jimmy Thackery nog voorbij?

die ik kan je alleen vinden in obscure platenzakenquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:52 schreef marcodej het volgende:
Die bands die Johan noemt kan ik niet vinden op JoeToep.

Nee Heino komt wel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:53 schreef JackHerrer het volgende:
Komen Saskie en Serge ook op dat jazzgedoe?

Met dr blauwe jurk en pruikje.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:53 schreef JackHerrer het volgende:
Komen Saskie en Serge ook op dat jazzgedoe?

Het staat er gewoonquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Op hun site staat het ook niet vermeld. http://www.radio6.nl/luisteren.html
 Nog boven het kopje internet, eigenlijk helemaal bovenaan de pagina.
 Nog boven het kopje internet, eigenlijk helemaal bovenaan de pagina.

Paul

Paul

Vrienden van Amstel?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:52 schreef Zaktabak het volgende:
Ik vind Johan een geinige man maar hier trapt hij even wat dingen de grond in wat bij mij toch best pijnlijk valt.

Amstelquote:

TOPSHOWquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:53 schreef Grifte het volgende:
Alors gooi het Alba-dans gifje er eens in.
Voetjes van de vloer.

quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het staat er gewoonNog boven het kopje internet, eigenlijk helemaal bovenaan de pagina.
 Daar hebik dus echt altijd overheen gekeken he. Maar ik heb geen radio die op de kabel is aangesloten dus bij mij kan het sowieso niet.
 Daar hebik dus echt altijd overheen gekeken he. Maar ik heb geen radio die op de kabel is aangesloten dus bij mij kan het sowieso niet.

Nee, Kanyequote:Op donderdag 6 februari 2014 23:54 schreef KingRoland het volgende:
Alors gaat denk ik wel los op dit soort muziek

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |