SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:25 schreef Grifte het volgende:
gvd kutjood
Ik wilde net mijn woordgrap-TT 'Mijn Kampf' maken, nog actueel ook.
#AgainstJodenMods
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
waarom geen derksen tt jonguh
Karina doe hier iets aan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Geen Derksen in de tt. Minachting van de lezer.
Bijdehandje.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
waarom geen derksen tt jonguh
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:28 schreef Pandaplint het volgende:
Heeft hij een smartphone nodig om hem te bedienen....heeft hij alsnog maar 1 vrije hand
Onhandigquote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:29 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Wel een bazenhand.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:29 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
"Als je bij het pakje bent, ben je bij de hand."
[ afbeelding ]
waar is de arm van Bassiequote:Op donderdag 6 februari 2014 23:29 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
B&A altijdquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:29 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Boskamp die een koek geeft met zo'n vuist.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:30 schreef marcodej het volgende:
Johan wil zo'n hand ook wel: daarmee kan ie mooi de drollen uit de bek van Qubie halen.
Wat.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga in de tussentijd het AFC topic maar verder bevuilen.
Next time Gadget, next time!quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:29 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Wel een bazenhand.
[ afbeelding ]
In de automatiek je handen niet branden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:30 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Boskamp die een koek geeft met zo'n vuist.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Next time Gadget, next time!
Best logisch. Kleine aantallen. Handgemaaktquote:
Dat verdient Robben in een dag.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:33 schreef KingRoland het volgende:
35.000 euro jezus voor 3-4 jaar...
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
iemand in het publiek is in slaap gevallen.
Inderdaad. Nieuwe techniek is altijd duur. Zeker iets wat zoveel maatwerk vergt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
Je zult zien dat de kosten vanzelf lager worden. Jammer dat ze trouwens deze man pas in februari aan het woord laten. Kunnen ze beter in de week voor de jaarwisseling doen...
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb weinig gemist van DWDD zo te zien.
Conan die Tomb Raider reviewed, zelden zo hard gelachen.quote:
Voornaam: Rena.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:36 schreef KingRoland het volgende:
oh en de netjes grappen kom er maar in
Ze ziet er wel een beetje zo uit. Soort van Joanna de proteststudente.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:36 schreef superniger het volgende:
Zendtijd.geven aan deze aandachtshoer
Al die clueless gamers zijn geniaal.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Conan die Tomb Raider reviewed, zelden zo hard gelachen.
Met een grote bek.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:37 schreef Gramulanion het volgende:
Johan is een klein mannetje in het echt.
klein mannetje met een harde kernquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:37 schreef Gramulanion het volgende:
Johan is een klein mannetje in het echt.
Ligt aan die fanatieke bakkes.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:38 schreef Latert het volgende:
[..]
Ze ziet er wel een beetje zo uit. Soort van Joanna de proteststudente.
Ok, bedankt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:40 schreef arjan1112 het volgende:
Zag in een ander programma een of andere Egyptenaar bij de Egyptische pauw en witteman Amerikanen bedreigen en oorlogstaal uitslaan, heil sissi enzo
Zeer streng en christelijk ook.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Zoon van een politieagent? Dat wist ik niet.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:43 schreef Slobeend het volgende:
Vrienden van Amstel Live, inderdaad
Xanderquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:43 schreef Slobeend het volgende:
Vrienden van Amstel Live, inderdaad
http://www.3fmfan.nl/page(...)st&opdracht=andersenquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:44 schreef superniger het volgende:
Matt Andersen draaien ze ook niet op de radio.
Dat zei ikquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
Soul niet meer gedraaid?![]()
Er is een complete zender voor Soul en Jazz: Radio 6
Jawel hoor ik luister zelf altijd naar Radio 6.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:47 schreef KingRoland het volgende:
Ik weet niet of Karina dit soort muziek leuk vindt.
Op welke fm frequentie?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
Soul niet meer gedraaid?![]()
Er is een complete zender voor Soul en Jazz: Radio 6
Henk Kamp is meer van Wagner denk ik.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:47 schreef arjan1112 het volgende:
Henk Kamp vind die muziek ook leuk zeker.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
johan zit zonder stropdas, oftewel hij neemt het vara publiek niet serieus.
Dit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
Toe maar, trap Tim Knol even de grond in. Eén van de weinige singer-songwriters in Nederland die boven de grijze middelmaat uitsteekt.
twitter:paulinthedark twitterde op donderdag 06-02-2014 om 23:48:42Johan zit zonder stropdas, oftewel hij neemt het vara publiek niet serieus.#penw reageer retweet
Toen waren er 600.000 kijkers weggelopen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:48 schreef DrDentz het volgende:
DWDD kan er niks van, die Saskia en Serge zijn veel beter.
Niet op de kabel hoor. Via digitale tv.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op de kabel en via internet.
ondergewaardeerde grap.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Henk Kamp is meer van Wagner denk ik.
Haha zelf bedacht? xDquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:49 schreef Paul het volgende:
twitter:paulinthedark twitterde op donderdag 06-02-2014 om 23:48:42Johan zit zonder stropdas, oftewel hij neemt het vara publiek niet serieus.#penw reageer retweet
goede grap.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
Toe maar, trap Tim Knol even de grond in. Eén van de weinige singer-songwriters in Nederland die boven de grijze middelmaat uitsteekt.
Laat humor aan mannen als Johannes en Mani over.quote:
Oh ik zet mijn tv aan op het radiokanaal en luister dan zo.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:49 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Als ik achter mijn computer zit kan ik net zo goed ook zelf de muziek uitzoeken.
Nee hoor, pompeuze muziek voor antisemieten past goed bij hem.quote:
Dan heb je een armzalige kabelaanbieder.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet op de kabel hoor. Via digitale tv.
Tis ook 3FMquote:
Hij verzet bergen grond.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:51 schreef Gramulanion het volgende:
Henk Kamp houdt van inhaken en doorzakken.
Johan doet alles goed. Hij is JohanGodquote:
Ik heb via Spotify allerlei muziek leren kennen die ik vervolgens op cd heb gekocht. Zonder Spotify had ik die muziek niet leren kennen en dus ook niet gekocht.quote:
Heino is wel wat voor hem.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:51 schreef Gramulanion het volgende:
Henk Kamp houdt van inhaken en doorzakken.
Op hun site staat het ook niet vermeld. http://www.radio6.nl/luisteren.htmlquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan heb je een armzalige kabelaanbieder.
JA BINGOOOOOquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:47 schreef alors het volgende:
Komen Ronnie Earl en Jimmy Thackery nog voorbij?
die ik kan je alleen vinden in obscure platenzakenquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:52 schreef marcodej het volgende:
Die bands die Johan noemt kan ik niet vinden op JoeToep.
Nee Heino komt wel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:53 schreef JackHerrer het volgende:
Komen Saskie en Serge ook op dat jazzgedoe?
Met dr blauwe jurk en pruikje.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:53 schreef JackHerrer het volgende:
Komen Saskie en Serge ook op dat jazzgedoe?
Het staat er gewoonquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Op hun site staat het ook niet vermeld. http://www.radio6.nl/luisteren.html
Vrienden van Amstel?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:52 schreef Zaktabak het volgende:
Ik vind Johan een geinige man maar hier trapt hij even wat dingen de grond in wat bij mij toch best pijnlijk valt.
Amstelquote:
TOPSHOWquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:53 schreef Grifte het volgende:
Alors gooi het Alba-dans gifje er eens in.
Voetjes van de vloer.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het staat er gewoonNog boven het kopje internet, eigenlijk helemaal bovenaan de pagina.
Nee, Kanyequote:Op donderdag 6 februari 2014 23:54 schreef KingRoland het volgende:
Alors gaat denk ik wel los op dit soort muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |