Voordat je die eenmaal hebt ben je ook heel wat maandjes verder.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:23 schreef Leandra het volgende:
Je hebt iig recht op een parkeervergunning,
Was dat niet elke 5 jaar? Of is dat juist met beton... Ik weet het eigenlijk niet, is te lang geleden dat ik keek naar een woonboot.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:45 schreef quirina het volgende:
Is t ook niet zo dat als je een woonboot hebt zonder betonnen casco dat ie elk jaar de werf op moet?
Volgens mij is dat ook vet duur geintjequote:Op zondag 16 februari 2014 16:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was dat niet elke 5 jaar? Of is dat juist met beton... Ik weet het eigenlijk niet, is te lang geleden dat ik keek naar een woonboot.
Er staat in de tekst trouwens dat de boot het water uit zal gaan bij verkoop.
Dat denk ik ook wel ja, want ik lees niks over een motor, dus dan moet er een sleepboot komen. Een paar dagen tot week in een hotel overnachten.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:49 schreef quirina het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook vet duur geintje
Boot het water uit is bij verkoop meestal noodzakelijk, want de verzekering wil een recent 'vlakmetingsrapport' waarbij op de werf gekeken wordt hoe dik de bodem van het schip nog is.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja, want ik lees niks over een motor, dus dan moet er een sleepboot komen. Een paar dagen tot week in een hotel overnachten.
Het enige voordeel is dat een werf nooit ver weg kan zijn van die lokatie.
Recente keuring is inderdaad vaak een eis van de verzekering bij een nieuw te verzekeren schip.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:00 schreef JurriaanK het volgende:
[..]
Boot het water uit is bij verkoop meestal noodzakelijk, want de verzekering wil een recent 'vlakmetingsrapport' waarbij op de werf gekeken wordt hoe dik de bodem van het schip nog is.
Elke vijf jaar het water uit met een stalen schip is inderdaad wel duur. Een hotel is dan wel weer overbodig, je kunt ook kamperen op je eigen schip (met alleen stroom, dus geen gas/water/riool). Dat was nog knap koud dit voorjaar.....
Op die locatie? Makkelijk!! misschien niet nu.. maar over een jaar of 10 zeker.. Is aan de rand van het berg kwartier, 2 minuten (lopen) naar het station, 5 minuten naar het centrum. en dan ook nog met zoveel oude details.. Als je dit renoveert met ebhoud van oude details, zal de prijs wel tegen het miljoen aan kunnen komen.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:53 schreef arjan1112 het volgende:
Dus als je dit helemaal renoveert is het volgens jou 875.000 waard ?
Succes met vinden van een financiering!! er is volgens mij nu nog 1 bank die zijn vingers er aan wil branden. Het is geen vastgoed meer, en dus krijg je geen hypotheek.. 4ton zonder belasting aftrek.. reken maar op ca 2000 euro hypotheek bij 50% aflossing, als dat dus kan.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De vaste lasten zijn ook hoog en je kan het parkeren van je auto ook wel vergeten
Oh en het is bepaald geen rustig stukje A'dam, dus je moet goed kunnen slapen.
Het verbaast me eigenlijk niet zo dat het ze niet lukt om dat huis te verkopen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 08:59 schreef lady-wrb het volgende:
dit huis komt volgende week bij dat programma over onverkoopbare huizen.
het staat hier in het dorp en ik vroeg me altijd al af wat daar voor figuren wonen.
er staan heel vaak enge poppen in de etalage (waaronder die griezel met die lamp)
Moet je ze dan niet induwen, en dat ze dan een stukje naar buiten komen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:17 schreef Gwywen het volgende:
Leuk hoor, greeploze keukenkastjes, maar hoe krijg je deze lades in vredesnaam open?
[ afbeelding ]
In dit huis
Klopt!quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Moet je ze dan niet induwen, en dat ze dan een stukje naar buiten komen?
Dat is écht ''klein'' maar ''fijn''quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:17 schreef Gwywen het volgende:
Leuk hoor, greeploze keukenkastjes, maar hoe krijg je deze lades in vredesnaam open?
[ afbeelding ]
In dit huis
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord!quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Moet je ze dan niet induwen, en dat ze dan een stukje naar buiten komen?
Ik vind de afzuigkap maar lelijk, en de kleuren zijn best wel euh... grijs... Het mag wel wat kleuriger vind ik. En dat greeploze werkt volgens mij ook totaal niet fijn als je snel iets moet pakken of als je echt aan het koken bent. Een keuken is een gebruiksvoorwerp en hoef je niet tot in den treure te vormgeven en van alles weg te werken. Dat werkt averechts.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is écht ''klein'' maar ''fijn''mooi keukentje
Ik zag het voor het eerst bij Ikea. Een soort magneetsysteem in combinatie met een mechanisme dat in en uit kan klappen wanneer je het induwt. Volgens mij.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:25 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord!
Ik kreeg al visioenen van telkens met een mes ertussen purren om die lades open te krijgen.
Dat is toch wel hét ultieme teken van doorgeslagen welvaart of niet? Je mateloos ergeren aan handgrepen op kastjes...quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:23 schreef AdoraBelle het volgende:
Handig is anders, maar als je je zo mateloos ergert aan handgrepen op kasjes dat je er wakker van ligt, dan moet je toch wat.
Nouja het was sarcastisch hoor...quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat is toch wel hét ultieme teken van doorgeslagen welvaart of niet? Je mateloos ergeren aan handgrepen op kastjes...Een extremer voorbeeld van een luxeprobleem kan ik me bijna niet voorstellen.
Dat snapte ik alquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja het was sarcastisch hoor...
Soms lijkt het inderdaad door te slaan. Mensen die echt moeilijk gaan doen over de kleinste details en daar eerst drie weken over moeten discussiëren.quote:Maar ik kan me anders niet voorstellen waarom je dat zou prefereren boven gewone handgrepen. Function over fashion toch? Of begint de meter door te slaan de andere kant op tegenwoordig?
Vallen ze ook weer meteen in de vergrendeling als je ze een klein duwtje geeft om dicht te gaan?quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:45 schreef Frsh het volgende:
Het is best handig hoor, een klein duwtje naar voren en de la komt naar je toe. Das toch functioneel genoeg?
Tja... blijkbaar passen wij dan wel bij elkaar. Trouwen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat snapte ik alMaar ik vind het vrij eng dat er écht mensen zijn die zo denken...
[..]
Soms lijkt het inderdaad door te slaan. Mensen die echt moeilijk gaan doen over de kleinste details en daar eerst drie weken over moeten discussiëren.
Okquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja... blijkbaar passen wij dan wel bij elkaar. Trouwen?.
Ja, dat kan!quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vallen ze ook weer meteen in de vergrendeling als je ze een klein duwtje geeft om dicht te gaan?
Ik ben gewend om met m'n heup een duwtje tegen de lade te geven en dan glijdt 'ie zo dicht. Hoe je je handen niet te gebruiken.
Juist mooi opgelost in die ruimte met zoveel deuren, de andere kant met die spoelbak is ook mooiquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind de afzuigkap maar lelijk, en de kleuren zijn best wel euh... grijs... Het mag wel wat kleuriger vind ik. En dat greeploze werkt volgens mij ook totaal niet fijn als je snel iets moet pakken of als je echt aan het koken bent. Een keuken is een gebruiksvoorwerp en hoef je niet tot in den treure te vormgeven en van alles weg te werken. Dat werkt averechts.
[..]
Ik zag het voor het eerst bij Ikea. Een soort magneetsysteem in combinatie met een mechanisme dat in en uit kan klappen wanneer je het induwt. Volgens mij.
Wat is dat kleine bakje naast de wasbak eigenlijk? Wat heeft dat voor nut?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Juist mooi opgelost in die ruimte met zoveel deuren, de andere kant met die spoelbak is ook mooi
[ afbeelding ]
De muren of één muur zou ik een kleurtje geven, mooi kruiden rekje tegen de wand,
leuk serviesje op die plankjes, en die deuren mogen ook wel een andere kleur, dan kan
ik er prima mee levenen ik zou één van mijn eigen schilderijtjes ophangen, dat wel
Afdruip rekje zo te zien..quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat is dat kleine bakje naast de wasbak eigenlijk? Wat heeft dat voor nut?
Hmm... die mag van mij wel weg. Neemt alleen maar ruimte in.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Afdruip rekje zo te zien..
Vind t geen mooie woning. Zo'n prijs voor een kleine oppervlakte, indeling vind ik ook niks. Keuken vind ik ook op een domme plek zitten en niet mooi ( zit een grote bijkeuken naast, had daar dan een keuken ingemaakt)quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:17 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
In dit huis
Dat hele keukenblokje had van mij weg gemogen. Zonde van de ruimte.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hmm... die mag van mij wel weg. Neemt alleen maar ruimte in.
Wat een verschrikkelijk huis, zou er gratis nog niet willen wonen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 08:59 schreef lady-wrb het volgende:
dit huis komt volgende week bij dat programma over onverkoopbare huizen.
het staat hier in het dorp en ik vroeg me altijd al af wat daar voor figuren wonen.
er staan heel vaak enge poppen in de etalage (waaronder die griezel met die lamp)
Mijn ouders hebben ook greeploos, maar daar zit er een randje boven elk deurtje waar je vingers tussen passen zeg maar, werkt perfect hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind de afzuigkap maar lelijk, en de kleuren zijn best wel euh... grijs... Het mag wel wat kleuriger vind ik. En dat greeploze werkt volgens mij ook totaal niet fijn als je snel iets moet pakken of als je echt aan het koken bent. Een keuken is een gebruiksvoorwerp en hoef je niet tot in den treure te vormgeven en van alles weg te werken. Dat werkt averechts.
[..]
Ik zag het voor het eerst bij Ikea. Een soort magneetsysteem in combinatie met een mechanisme dat in en uit kan klappen wanneer je het induwt. Volgens mij.
Onze hond kijkt ook altijd graag naar buitenquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:03 schreef lady-wrb het volgende:
ik kwam er net nog langs. die griezel met die lamp staat weer in de etalage
en afgelopen december stond er een rare kerststalopstelling in
en soms liggen er hondjes op kussentjes te slapen (echte) maar dat vind ik dan wel weer schattig.
hiervoor zat er een uitzendbureau en die hadden een hele grote hond altijd in de etalage liggen.
Vaak zit daar dan een soort slawasbakje, maar dit ziet er te ondiep uit. Hoe je het zou moeten gebruiken als afdruiprekje zie ik ook niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Meestal vinden ze het zelf zo geweldig dat ze niet begrijpen dat een ander het niet fantastisch vindt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:06 schreef lady-wrb het volgende:
wel balen heb ik toch ff een meet en greet met bob sikkes gemist
maar als je dat huis echt wil verkopen dan haal je toch die idioterie voor het raam vandaan? dat snap ik dan niet. je geeft je wel op voor zo'n programma, maar als je het huis van buiten ziet ga je al gillend op de loop en dat veranderen ze dan niet
Dat bakje kan toch gewoon heen en weer schuiven op de spoelbak?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Vaak zit daar dan een soort slawasbakje, maar dit ziet er te ondiep uit. Hoe je het zou moeten gebruiken als afdruiprekje zie ik ook niet.
Oh, nouja, zo'n slawasbakje vind ik ook maar zinloos. Hoe vaak gebruik je dat nou?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Vaak zit daar dan een soort slawasbakje, maar dit ziet er te ondiep uit. Hoe je het zou moeten gebruiken als afdruiprekje zie ik ook niet.
Kan een onderdeel zijn dat er los op zit. Ik vermoed dat er een bak onder zit met dezelfde diepte als de wasbak.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is handig om je handen te kunnen wassen als je vrouw de sla staat te wassen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, nouja, zo'n slawasbakje vind ik ook maar zinloos. Hoe vaak gebruik je dat nou?
Veel werk om het je eigen te maken met al die af te bikken tegels & extra te schilderen muren en misschien geen goede verkooptechniek. Volgens de omschrijving heeft het 4 slaapkamers. De plattegrond toont er 2 en een onmogelijke vorm van de woonkamer. Misschien was dat ook de inspiratie voor die deprimerende inrichting.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het verbaast me eigenlijk niet zo dat het ze niet lukt om dat huis te verkopen.
Als je de gootsteen als afwasbak in gebruik hebt, heb je daarnaast nog een afvoerbakje, bijvoorbeeld om iets wat je nog leeggieten of uitspoelen moet. Ikea heeft dat bijbakje ondieper. Mijn zus gebruikt het om bestek te verzamelen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ah, oké. Daarom doen wij de afwas in een teiltje dat in de gootsteen past. Die kun je er dan uit halen als je je handen moet wassen of iets weg moet gieten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:17 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Als je de gootsteen als afwasbak in gebruik hebt, heb je daarnaast nog een afvoerbakje, bijvoorbeeld om iets wat je nog leeggieten of uitspoelen moet. Ikea heeft dat bijbakje ondieper. Mijn zus gebruikt het om bestek te verzamelen.
Vroeger had je een buis als gootsteenafsluiter. Daarmee bleef de afvoer beschikbaar als je de gootsteen in gebruik had. En nog verder terug had je een rubberen lapje dat zich vanzelf vastzoog en niet lekte zoals veel afvoerstoppen doen.
Ik mis in dit keukenblok de afdruipruimte. Daar is dit bakje niet groot genoeg voor.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:19 schreef AdoraBelle het volgende:
Afdruipruimte? Is dat de ruimte voor dates waar je uiteindelijk toch niet mee verder wilt en afwijst?
Vraagprijs was 4 ton, toen in de executieverkoop, toen toch weer niet en nu 239.000.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:58 schreef quirina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier
http://www.funda.nl/koop/(...)te-heusden-17/fotos/
Lelijke rare keuken en een zwembad..
Nou, nog net Brabantquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vraagprijs was 4 ton, toen in de executieverkoop, toen toch weer niet en nu 239.000.
Dat is wel heel weinig geld voor zo veel ruimte, maar je moet er denk ik alles nog aan doen en het ligt in fucking Limburg.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Afdruipruimte? Is dat de ruimte voor dates waar je uiteindelijk toch niet mee verder wilt en afwijst?
<offtopic>quote:Op donderdag 20 februari 2014 07:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
![]()
zoiets... je hebt het vast wel eens gezien, net genoeg voor 2 koffiebekers ofzo
niet écht noodzakelijk maar je kan het ook voor iets anders gebruiken natuurlijk,
afwasborstel ofzo, of weet ik veel wat, bestek dus zag ik al ergens staan.
zonder rekje erin...
[ afbeelding ]
met rekje erin
[ afbeelding ]
zijn twee verschillende uitvoeringen natuurlijk , maar ik kon geen foto vinden van eentje met en zonder
rekje erin.
Dat doet mijn moeder ook.quote:Op donderdag 20 februari 2014 07:41 schreef Resistor het volgende:
Ik gebruik dat losse 'bakje' (bij 'rekje' denk ik aan iets wat van draadstaal gemaakt is) om de schillen in te doen als ik aardappels of andere groente/fruit aan het ontdoen ben van de delen die ik niet nodig heb.
Volgens mij moet je juist de geschilde aardappelen daar in doen zodat je ze kan afspoelen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 07:41 schreef Resistor het volgende:
[..]
<offtopic>
Ik gebruik dat losse 'bakje' (bij 'rekje' denk ik aan iets wat van draadstaal gemaakt is) om de schillen in te doen als ik aardappels of andere groente/fruit aan het ontdoen ben van de delen die ik niet nodig heb.
1 pot nat wat mij betreftquote:Op donderdag 20 februari 2014 07:07 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Nou, nog net Brabanten dicht bij de a67 en je bent ook zo op de a2. Ook voor deze omgeving is dat weinig geld voor die ruimte.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 07:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
![]()
zoiets... je hebt het vast wel eens gezien, net genoeg voor 2 koffiebekers ofzo
niet écht noodzakelijk maar je kan het ook voor iets anders gebruiken natuurlijk,
afwasborstel ofzo, of weet ik veel wat, bestek dus zag ik al ergens staan.
zonder rekje erin...
[ afbeelding ]
met rekje erin
[ afbeelding ]
zijn twee verschillende uitvoeringen natuurlijk , maar ik kon geen foto vinden van eentje met en zonder
rekje erin.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:16 schreef k_man het volgende:
Klopt, het is geen afdruipding. Het is bedoeld voor het schoonmaken van sla, groente, etc.
Dit is om je borden/kopjes etc. af te spoelen terwijl de grote bak vol met sop zit. Zo wordt niet heel je afwaswater vies. Eventuele etensresten blijven in het 'roostertje' hangen en die kun je dan gewoon in de (groene) bak kieperen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:17 schreef JDx het volgende:
[..]
Volgens mij moet je juist de geschilde aardappelen daar in doen zodat je ze kan afspoelen.
Het is helemaal niet voor het schoonmaken van sla enzo bedoeld, het is een afspoelvakje, daarom.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:38 schreef k_man het volgende:
Huh? Ik vertel toch net waar het voor is? Je quote mij nota bene.
Als ik de verklaring al gegeven heb, waarom kom je dan nog met een raar verhaal over afspoelen? Niemand wast op die manier af. Niet als je een vaatwasser hebt.
Ja hoor, als je er brood in wil laten rijzen mij best, ik geef alleen aan waar het voor is bedoeldquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:49 schreef Lienekien het volgende:
Je kan het gebruiken voor alles waar het handig voor is. Alsof zoiets maar één doel heeft.
En wie heeft dat bepaald? Het bureau octrooien spoelbakontwerpen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja hoor, als je er brood in wil laten rijzen mij best, ik geef alleen aan waar het voor is bedoeld
Ik heb geen idee en het maakt natuurlijk ook geen kut uit waar je het voor gebruikt. Als je je spoelbak als bidet gebruikt moet je dat ook lekker zelf wetenquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wie heeft dat bepaald? Het bureau octrooien spoelbakontwerpen?
Dus omdat ik niet weet wie het heeft bedacht (want je knipt de helft uit mijn bericht) ben ik eigenwijs. Spoel jij er sla in, spoel ik er borden boven af. Probleem opgelostquote:
Wij gebruiken het altijd als gieter voor ons grasveldje.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:49 schreef Lienekien het volgende:
Je kan het gebruiken voor alles waar het handig voor is. Alsof zoiets maar één doel heeft.
Op zo'n manier je gelijk willen halenquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:18 schreef k_man het volgende:
Je komt met een onlogisch verhaal, waarvan je nogal stellig beweert dat dat is 'zoals het bedacht is'. Als puntje bij paaltje komt blijkt dat je zomaar wat roept. Da's eigenwijs ja.
Hoe doe je dat dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:22 schreef JDx het volgende:
[..]
Wij gebruiken het altijd als gieter voor ons grasveldje.
Ik zou ook zo snel mogelijk de discussie afkappen als is gebleken dat ik heel stellig deed, maar feitelijk wat uit m'n nek kletste...quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Op zo'n manier je gelijk willen halen![]()
Wie heeft dan bedacht dat het voor sla is?
Precies, weet je ook niet.
Einde discussie en offtopic gezeik.
quote:Belangrijkste voordelen
- Past in de DOMSJÖ spoelbak. Zorgt voor meer ruimte op het werkblad, maakt het afspoelen eenvoudiger en het water loopt rechtstreeks weg in de spoelbak.
- Ook te gebruiken als vergiet om bv. groente en sla te wassen, en om de pasta af te gieten.
Nja het zou kunnen, vol gieten met water en naar buiten rennen, water door de gaatjes laten lopenquote:
Nou je het zegt, daar lijkt het wel op. Dus geen anderhalve spoelbakken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:01 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat het gewoon deze en deze gecombineerd zijn....
Niet noodzakelijkerwijs dat merk en/of model, maar wel dat idee.
Ikea zegt:
[..]
Je moet wel oppassen dat je eronder ook altijd schoonmaakt. Wij deden dat een tijdje niet omdat we dat ding niet gebruiken, was eronder aardig goor gewordenquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:08 schreef elplato het volgende:
Mijn ouders gebruiken zo'n ding altijd als uitdruip-rekje voor net gebruikte senseo-pads. Ik weet zeker dat het daarvoor bedoeld is!
Wij hebben het wel, en gebruik het heel vaak.. Als ik even het aanrecht een sopje geef, klein beetje water daarin..quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:22 schreef AdoraBelle het volgende:
Fijn dat ik nu weet waar het voor dient. Ik vind het nog steeds een vrij nutteloos ding, maar nu weet ik in ieder geval waar het voor bedoeld is.
Post zelfquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:44 schreef Walter81 het volgende:
Dames, kunnen we nou stoppen over die f*cking dubbele spoelbak, en gewoon weer opmerkelijke foto's van Funda plaatsen?
Dank!
Sorry....quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:44 schreef Walter81 het volgende:
Dames, kunnen we nou stoppen over die f*cking dubbele spoelbak, en gewoon weer opmerkelijke foto's van Funda plaatsen?
Dank!
quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dus omdat ik niet weet wie het heeft bedacht (want je knipt de helft uit mijn bericht) ben ik eigenwijs. Spoel jij er sla in, spoel ik er borden boven af. Probleem opgelost
Excuses aanvaardquote:
Ohquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:56 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Excuses aanvaard![]()
Maar het waren vooral de heren die ik bedoelde met 'dames'
Dit is niet vreemd..quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:20 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/mierlo/huis-47254044-heezerweg-10/
Lekkere stoel om tv in te liggen kijkenquote:
Beetje aardiger mag ook welquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb geen idee en het maakt natuurlijk ook geen kut uit waar je het voor gebruikt. Als je je spoelbak als bidet gebruikt moet je dat ook lekker zelf weten
Dat is de praktijkruimte van een schoonheidsspecialiste en/of pedicure.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:20 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/mierlo/huis-47254044-heezerweg-10/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |