Ehm nee.... location, location, location.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:49 schreef arjan1112 het volgende:
Kan aan mij liggen hoor maar dat huis is stervensduur; ligt zo te zien aan een drukke weg en de tuin is erg klein.
Verder is er geen centrale verwarming het is niet vrijstaand maar 2 onder een kap
Doe er maar 150.000 af
Precies. Een kast van een 30-jaren huis op een prachtige plek in Amersfoort.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm nee.... location, location, location.
Likje verf en ik trek er zo in.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:42 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Wauw, prachtig jaren-30 huis... maar ik denk wel dat je nog een tonnetje of 2, 3 zult moeten meebrengen om het helemaal up-to-date te krijgen.
Je wilt geen CV en dubbelglas?quote:Op zondag 16 februari 2014 11:23 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Likje verf en ik trek er zo in.
875, bijna het dubbele, wat?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:53 schreef arjan1112 het volgende:
Dus als je dit helemaal renoveert is het volgens jou 875.000 waard ?
Ik vind het wel een mooi effect op zich, maar voor in het toilet vind ik het niet zo handig.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:06 schreef fh101 het volgende:
Mozaiek tegeltjes? Nee joh, die kun je nooit teveel hebben!
[ afbeelding ]
Ja, er moet echt nog een hoop aan gebeuren. Al die oude kachels en schuine muren eruit zodat je ook wat van je ruimte overhoudt. CV erin... er gaat nog best wat geld en tijd in zitten. Ik zou er voor deze vraagprijs echt niet aan beginnen.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:35 schreef arjan1112 het volgende:
Denk wel dat je in dat huis alle elektra en waterleiding moet vervangen, waarschijnlijk nog allemaal het oude systeem
Vergeet de tijd niet, tenzij je er een heel team op los laat, kan het zomaar een half jaar tot jaar duren. Dus dubbele lasten. Toch met wat onderhandelen, denk ik niet dat het een hele slechte prijs is.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, er moet echt nog een hoop aan gebeuren. Al die oude kachels en schuine muren eruit zodat je ook wat van je ruimte overhoudt. CV erin... er gaat nog best wat geld en tijd in zitten. Ik zou er voor deze vraagprijs echt niet aan beginnen.
Kachels eruit en er haarden voor in de plaats, dus de schuine muren kunnen gewoon blijven, je hebt er sowieso al ruimte zat.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, er moet echt nog een hoop aan gebeuren. Al die oude kachels en schuine muren eruit zodat je ook wat van je ruimte overhoudt. CV erin... er gaat nog best wat geld en tijd in zitten. Ik zou er voor deze vraagprijs echt niet aan beginnen.
Tijd stond er ook tussenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vergeet de tijd niet, tenzij je er een heel team op los laat, kan het zomaar een half jaar tot jaar duren. Dus dubbele lasten. Toch met wat onderhandelen, denk ik niet dat het een hele slechte prijs is.
Ach ja, kwestie van smaak. Ik zou een haard denk ik toch nooit gebruiken dus voor mij zou het niet zinvol zijn om die erin te bouwen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kachels eruit en er haarden voor in de plaats, dus de schuine muren kunnen gewoon blijven, je hebt er sowieso al ruimte zat.
Krijg je dan ook dat stukje water erbij voor de rest van je leven ofzo?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:49 schreef quirina het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)7-geldersekade-52-a/
Duur maar leuk woonbootje.
Die koop je ook jaquote:Op zondag 16 februari 2014 16:15 schreef JDx het volgende:
[..]
Krijg je dan ook dat stukje water erbij voor de rest van je leven ofzo?
De vaste lasten zijn ook hoog en je kan het parkeren van je auto ook wel vergetenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:17 schreef Leandra het volgende:
Dat liggeld valt me voor Amsterdam, voor zo'n enorme boot dan weer gigantisch mee.....
Je hebt iig recht op een parkeervergunning, een plekje vinden is wat anders, maar als dat toch de locatie is waar je van droomt dan is het wel een heel gaaf ding.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De vaste lasten zijn ook hoog en je kan het parkeren van je auto ook wel vergeten
Oh en het is bepaald geen rustig stukje A'dam, dus je moet goed kunnen slapen.
Is dat in Amsterdam ook zo? Volgens mij is er gewoon een wachtlijst, een jaar of 8 geleden moest een collega van mij 2 jaar wachten op die van hem.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt iig recht op een parkeervergunning, een plekje vinden is wat anders, maar als dat toch de locatie is waar je van droomt dan is het wel een heel gaaf ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |