SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan liever Mango!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aleikum salaam!
Ik lust alleen ice tea met perziksmaak. Geen dank voor deze info die ik je gegeven heb.
Wat ja!?quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:51 schreef Arcadia het volgende:
Nee appel, ja crip,TM, OK Sylv, lol klinkerbotsing.
euhuu?quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:51 schreef Arcadia het volgende:
Nee appel, ja crip,TM, OK Sylv, lol klinkerbotsing.
Die is lekker! Maar ik vind hem wel een beetje te zoet.. ik vind dat Aziatische merk lekker en dan ook granaatappel smaak. Volgensmij krijg je die bij de Xenos.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alles beter dan ice tea met citroensmaak!!!
Deze is ook goed, by the way...
[ afbeelding ]
Ja je gaat mijn post geschiedenis doorbladeren en mij een topic doorsturen van 3 jaar geleden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:02 schreef groenappeltje20 het volgende:
Arcadia, ben heel erg teleurgesteld serieus..
Zie pm.
Yuh Kadin, tot 2011 mijn topics doornemenquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:12 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik heb niet alles gelezen, gewoon een toeval.. Had ik niet verwacht.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alles beter dan ice tea met citroensmaak!!!
Deze is ook goed, by the way...
[ afbeelding ]
Hmm, die ken ik dan niet. Ik drink sowieso niet zo vaak ice tea, maar de laatste tijd iets meer omdat ik dat liever drink na het sporten om mijn dorst te lessen in plaats van iets met prik te drinken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Die is lekker! Maar ik vind hem wel een beetje te zoet.. ik vind dat Aziatische merk lekker en dan ook granaatappel smaak. Volgensmij krijg je die bij de Xenos.
Dat ze daar drinken van maken, moet verboden worden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, die ken ik dan niet. Ik drink sowieso niet zo vaak ice tea, maar de laatste tijd iets meer omdat ik dat liever drink na het sporten om mijn dorst te lessen in plaats van iets met prik te drinken.
Maar sowieso granaatappel! Wat een vrucht, subhanallah!
[ afbeelding ]
Eigenlijk wel, ja. De echte smaak gaat toch verloren.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat ze daar drinken van maken, moet verboden worden.
En die prijzen in Nederlandse spermarkten.!
quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lekker glas ijskoud water daar rechts!
Granaatappel is indd heerlijk!quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, die ken ik dan niet. Ik drink sowieso niet zo vaak ice tea, maar de laatste tijd iets meer omdat ik dat liever drink na het sporten om mijn dorst te lessen in plaats van iets met prik te drinken.
Maar sowieso granaatappel! Wat een vrucht, subhanallah!
[ afbeelding ]
wtfquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja je gaat mijn post geschiedenis doorbladeren en mij een topic doorsturen van 3 jaar geleden.
Ik kan niks anders zeggen dan dit![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:12 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik heb niet alles gelezen, gewoon een toeval.. Had ik niet verwacht.
vertelquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:17 schreef Crip het volgende:
Ik heb echt een gênant probleem.Maar ik weet niet hoe ik dit moet overbrengen als ik het wil laten aanpassen in huis.
Ja lekker duidelijk ben ik.
Dit soort communicatie van vrouwmenschen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:17 schreef Crip het volgende:
Ik heb echt een gênant probleem.Maar ik weet niet hoe ik dit moet overbrengen als ik het wil laten aanpassen in huis.
Ja lekker duidelijk ben ik.
Nou we zijn pas naar ons (oude) nieuwe huis verhuisd, ons huis werd gerenoveerd dus zaten we tijdelijk ergens anders. Wat nou het probleem is.. hier komt 't..quote:
Nou, ik wou gewoon niet te veel info geven.. gewoon omdat niet iedereen dat wilt horen. Maargoed.. het is al gebeurd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dit soort communicatie van vrouwmenschen.![]()
![]()
Dit is onbespreekbaar bij jullie thuis?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Nou we zijn pas naar ons (oude) nieuwe huis verhuisd, ons huis werd gerenoveerd dus zaten we tijdelijk ergens anders. Wat nou het probleem is.. hier komt 't..![]()
![]()
![]()
![]()
De WC's zijn best hoog ik weet niet waarom maar ze zijn net te hoog voor me waardoor het echt ongemakkelijk en pijnlijk is als ik erop ga zitten.. mijn benen worden gevoelloos binnen 5 sec. Ik ben niet lang maar ik heb nog nooit dit probleem gehad... Mijn moeder heeft er geen last van aangezien ze een beetje langer is.. maar ik irriteer me echt eraan.
![]()
Ik ben een beetje een manier aan het bedenken om dit te formuleren zodat het niet zo ongemakkelijk over komt bij de firma.
Nee, dit is niet onbespreekbaar bij ons thuis. Ik vind het gewoon awkward om hier voor te bellen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit is onbespreekbaar bij jullie thuis?Zet dan iets van een krukje of voetensteun voor de pot wanneer je erop moet.
Ik ben nog geen te hoog toilet tegengekomen. Wel te lage..quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Nou we zijn pas naar ons (oude) nieuwe huis verhuisd, ons huis werd gerenoveerd dus zaten we tijdelijk ergens anders. Wat nou het probleem is.. hier komt 't..![]()
![]()
![]()
![]()
De WC's zijn best hoog ik weet niet waarom maar ze zijn net te hoog voor me waardoor het echt ongemakkelijk en pijnlijk is als ik erop ga zitten.. mijn benen worden gevoelloos binnen 5 sec. Ik ben niet lang maar ik heb nog nooit dit probleem gehad... Mijn moeder heeft er geen last van aangezien ze een beetje langer is.. maar ik irriteer me echt eraan.
![]()
Ik ben een beetje een manier aan het bedenken om dit te formuleren zodat het niet zo ongemakkelijk over komt bij de firma.
Als ergotherapeut in opleiding raad ik inderdaad een steuntje aan voor je voeten. Die dingen kun je voor een paar euro krijgen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, dit is niet onbespreekbaar bij ons thuis. Ik vind het gewoon awkward om hier voor te bellen.Voetsteun is wel een goed idee.. o god wat een kleuter ben ik.
Pindakaas eten = groeien = opgelost, toch?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:24 schreef Crip het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Had ik in mijn huis! Belletje naar de woningbouw en er kwam een nieuwe, ook haalden zij de steungreep weg van de vorige bewonerquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben nog geen te hoog toilet tegengekomen. Wel te lage..
Bij een laag toilet moet ik direct denken aan de toiletpotten op de basisschool voor de kleuters...quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Had ik in mijn huis! Belletje naar de woningbouw en er kwam een nieuwe, ook haalden zij de steungreep weg van de vorige bewoner
Ja maarquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij een laag toilet moet ik direct denken aan de toiletpotten op de basisschool voor de kleuters...
Oh, te hoog. Ik dacht te laag.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja maarhij was echt heel erg hoog! Ben zelf circa 1.87 CM en kon er amper op zitten met de hielen op de vloer
Hoi zeggen en praatje maken...quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:39 schreef Dimachaerus het volgende:
Turks meisje uit de klas ziet me denken ik wel zitten.
What do?
Ik ben net nieuw in deze klas. We hebben elkaar geïnterviewd voor een opdracht die we in de klas moesten doen. Moest in groepjes van 2 en iedereen had al groepje en er zijn nog 2 andere Turkse meisjes dus ik sprak haar gewoon aan omdat ze het meest dichtbij zat.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoi zeggen en praatje maken...
En niet gelijk aan scoren denken..
Dit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoi zeggen en praatje maken...
En niet gelijk aan scoren denken..
Interview waarover?quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben net nieuw in deze klas. We hebben elkaar geïnterviewd voor een opdracht die we in de klas moesten doen. Moest in groepjes van 2 en iedereen had al groepje en er zijn nog 2 andere Turkse meisjes dus ik sprak haar gewoon aan omdat ze het meest dichtbij zat.
Met je familie bij haar familie om haar hand vragen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:39 schreef Dimachaerus het volgende:
Turks meisje uit de klas ziet me denken ik wel zitten.
What do?
Niet luisteren naar deze gek.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Met je familie bij haar familie om haar hand vragen.
Interview was slechte woordkeuze, het was een soort van opdracht waarbij je elkaar moest leren kennen oid en dit moest vervolgens gepresenteerd worden aan de klas. Ik weet ook niet wat voor type ze is. Bij dit vak worden er veel praktische managementopdrachten gedaan dus zal wel vaker moeten samenwerken, als in groepjes van 2 is zal ik maybe wel vaker met haar samenwerken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Interview waarover?.
Ik weet niet wat voor type zij is, maar als je je een beetje normaal kunt gedragen kunnen jullie wel vaker samenkomen bij opdrachten (en tijdens pauzes en misschien na school en zo). Jullie hebben al iets gemeen (afkomst), dus bouw vandaar verder.
En je ziet er prima uit, als het niet klikt is het niet je uiterlijk. Dat je het maar weet, want je focust te veel op je uiterlijk.
Je hebt in ieder geval met haar gesproken, dus een volgende keer aanspreken is niet zo raar of onverwachts meer.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Interview was slechte woordkeuze, het was een soort van opdracht waarbij je elkaar moest leren kennen oid en dit moest vervolgens gepresenteerd worden aan de klas. Ik weet ook niet wat voor type ze is. Bij dit vak worden er veel praktische managementopdrachten gedaan dus zal wel vaker moeten samenwerken, als in groepjes van 2 is zal ik maybe wel vaker met haar samenwerken.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
waarom stelde je haar teleur?!11121
doe eens niet zo vaag en vertel het eens concreetquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]![]()
![]()
Is borderline een goede term voor dit? Ik ben niet zo'n goede psycholoog
Ja, kom maar op met de sappige details!quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
doe eens niet zo vaag en vertel het eens concreet
Borderlinequote:Op donderdag 6 februari 2014 20:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]![]()
![]()
Is borderline een goede term voor dit? Ik ben niet zo'n goede psycholoog
Was wel afstandelijk en opdracht was al soort van persoonlijk, hoe oud ben je, hobby's etc. Ik ga volgende keer weer proberen met haar samen te werken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval met haar gesproken, dus een volgende keer aanspreken is niet zo raar of onverwachts meer.
Werden jullie nog persoonlijk tijdens de opdracht of bleef het afstandelijk/opdrachtgericht? Je weet wel, tussendoor Turks praten, vragen waar ze vandaan komt en zo (typisch Turkse vragen).
Gewoon toenadering zoeken, maar niet als een psychopaat als het even kan..
Was er een gesprek ernaast lopende of was je stil en gaf je vooral antwoorden die nuttig waren voor je opdracht?quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Was wel afstandelijk en opdracht was al soort van persoonlijk, hoe oud ben je, hobby's etc.
En dit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Waaruit maakte je op dat ze je wel zag zitten dan?
Aub quote mij niet meer stalker, in de laatste PM die je stuurde laat je zien dat je nog andere topics aan het lezen was. Kafayi mi yedin manyakquote:
Het laatste ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Was er een gesprek ernaast lopende of was je stil en gaf je vooral antwoorden die nuttig waren voor je opdracht?
Je moet het natuurlijk wel een beetje sturen..
Je kan ook bellen naar het bedrijf en het doeltreffend aanpakken... Maar ja, succes ermee, hoop dat een voetsteun je helpt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:21 schreef Crip het volgende:
Thanks voor de tips trouwens. Ik heb een voetsteun besteld.. kijken of dat wat is.
Ja, maja. Als het makkelijker op te lossen is bespaart het weer een heel gedoe. Maar als dat voetsteuntje ook irritant is dan bel ik gewoon even!quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kan ook bellen naar het bedrijf en het doeltreffend aanpakken... Maar ja, succes ermee, hoop dat een voetsteun je helpt.
Tja...quote:
Ik stond in de school in een hal vlakbij een trap met wat klasgenotenquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Waaruit maakte je op dat ze je wel zag zitten dan?
Ongemakkelijk en zenuwachtig ja. Ik ben hetzelfde in de klas als op de meet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tja.... Hoe was je tegenover haar trouwens? Op je gemak en ontspannen of ongemakkelijk en zenuwachtig?
Ik heb je maar een keertje ontmoet en kan daar natuurlijk geen uitspraken op baseren, maar ik heb zo het idee dat je ietwat nerveus was. Kan dat kloppen?
Wat ik hier zeg is trouwens allemaal een beetje vanzelfsprekend..
En inderdaad, hoe wist je dat ze je wel zag zitten?
1. Ik ben nu niet dezelfde persoon als in juni 2011, raar he.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:21 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ben jij helemaal gek geworden? Ik beschuldig jou nergens, 1.ik kom slechts met iets wat ik eigenlijk niet had verwacht van je.. 2.Omdat je continu wat over sterrenbeelden zei en dat terwijl ik er niet in geloof toen las ik dat en dacht ik wuuut???![]()
3.Volgens mij ben zelf woedend op jouw vorige post..
Je zei letterlijk een keer toen ik zei: ik vertrouw niemand, zei je tegen mij lees mijn postgesch. Maar ik heb alleen gezegd dat ik teleurgesteld ben:')
Ik jou niet quoten? Dan jij niet praten over mij.
Kun je beter het origineel pakken.quote:
Dat je stil bent en nog persoonlijk wil worden en oppervlakkige gesprekken voert snap ik wel, maar zenuwachtig en gespannen zijn is nergens voor nodig, toch? Verder merkt zij dat natuurlijk ook en werkt dat niet bevorderend.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ongemakkelijk en zenuwachtig ja. Ik ben hetzelfde in de klas als op de meet.
Origineel blijft het beste indeed, maar ik kan veel covers wel erg waarderen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kun je beter het origineel pakken.
En dit.
wat zit jij gek te doen bij de mannen hierquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:58 schreef groenappeltje20 het volgende:
Vallahi ik heb niet alles gelezen :-)
Of een beetje Cashquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Origineel blijft het beste indeed, maar ik kan veel covers wel erg waarderen.
Bill Withers <3
Vrouwen willen gewoon aandacht.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat zit jij gek te doen bij de mannen hiereerst de aandacht vestigen (op een negatieve manier) op sylvesterrr (mensen aanmoedigen om hem te pm'en en dergelijke). en nu bots je met arcadia
Zijn stem is amazing! Ik hou van die ruige edge bij een stem.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Of een beetje Cash
Ik vond dit liedje niet eens leuk in zijn originele vorm totdat deze zwerver het zong:
Je hebt me afgewezen...quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:03 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik heb niets tegen sylvesterr, dat weet hij zeer zeker.
Einde discussie.
:squote:Op donderdag 6 februari 2014 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vrouwen willen gewoon aandacht.
Dat weet ik... Jij vraagt ook om aandacht door dit te posten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vrouwen willen gewoon aandacht.
http://www.bozevrouwen.nl/quote:
Ik hou van aandacht online ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat weet ik... Jij vraagt ook om aandacht door dit te posten.
IRL niet?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik hou van aandacht online ja.![]()
wtfquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://www.bozevrouwen.nl/
[..]
Mwah. Niet altijd.quote:
Even kijken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
wtf
http://www.bozevrouwen.nl/types.php welke ben jij
Holy shit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
wtf
http://www.bozevrouwen.nl/types.php welke ben jij
Kende ik nog niet, klinkt wel okay, niet mijn soort muziek.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Zijn stem is amazing! Ik hou van die ruige edge bij een stem.
Of Luther.. sucker for this song.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |