Je kan ook bellen naar het bedrijf en het doeltreffend aanpakken... Maar ja, succes ermee, hoop dat een voetsteun je helpt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:21 schreef Crip het volgende:
Thanks voor de tips trouwens. Ik heb een voetsteun besteld.. kijken of dat wat is.
Ja, maja. Als het makkelijker op te lossen is bespaart het weer een heel gedoe. Maar als dat voetsteuntje ook irritant is dan bel ik gewoon even!quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kan ook bellen naar het bedrijf en het doeltreffend aanpakken... Maar ja, succes ermee, hoop dat een voetsteun je helpt.
Tja...quote:
Ik stond in de school in een hal vlakbij een trap met wat klasgenotenquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Waaruit maakte je op dat ze je wel zag zitten dan?
Ongemakkelijk en zenuwachtig ja. Ik ben hetzelfde in de klas als op de meet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tja.... Hoe was je tegenover haar trouwens? Op je gemak en ontspannen of ongemakkelijk en zenuwachtig?
Ik heb je maar een keertje ontmoet en kan daar natuurlijk geen uitspraken op baseren, maar ik heb zo het idee dat je ietwat nerveus was. Kan dat kloppen?
Wat ik hier zeg is trouwens allemaal een beetje vanzelfsprekend..
En inderdaad, hoe wist je dat ze je wel zag zitten?
1. Ik ben nu niet dezelfde persoon als in juni 2011, raar he.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:21 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ben jij helemaal gek geworden? Ik beschuldig jou nergens, 1.ik kom slechts met iets wat ik eigenlijk niet had verwacht van je.. 2.Omdat je continu wat over sterrenbeelden zei en dat terwijl ik er niet in geloof toen las ik dat en dacht ik wuuut???![]()
3.Volgens mij ben zelf woedend op jouw vorige post..
Je zei letterlijk een keer toen ik zei: ik vertrouw niemand, zei je tegen mij lees mijn postgesch. Maar ik heb alleen gezegd dat ik teleurgesteld ben:')
Ik jou niet quoten? Dan jij niet praten over mij.
Kun je beter het origineel pakken.quote:
Dat je stil bent en nog persoonlijk wil worden en oppervlakkige gesprekken voert snap ik wel, maar zenuwachtig en gespannen zijn is nergens voor nodig, toch? Verder merkt zij dat natuurlijk ook en werkt dat niet bevorderend.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ongemakkelijk en zenuwachtig ja. Ik ben hetzelfde in de klas als op de meet.
Origineel blijft het beste indeed, maar ik kan veel covers wel erg waarderen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kun je beter het origineel pakken.
En dit.
wat zit jij gek te doen bij de mannen hierquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:58 schreef groenappeltje20 het volgende:
Vallahi ik heb niet alles gelezen :-)
Of een beetje Cashquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Origineel blijft het beste indeed, maar ik kan veel covers wel erg waarderen.
Bill Withers <3
Vrouwen willen gewoon aandacht.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat zit jij gek te doen bij de mannen hiereerst de aandacht vestigen (op een negatieve manier) op sylvesterrr (mensen aanmoedigen om hem te pm'en en dergelijke). en nu bots je met arcadia
Zijn stem is amazing! Ik hou van die ruige edge bij een stem.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Of een beetje Cash
Ik vond dit liedje niet eens leuk in zijn originele vorm totdat deze zwerver het zong:
Je hebt me afgewezen...quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:03 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik heb niets tegen sylvesterr, dat weet hij zeer zeker.
Einde discussie.
:squote:Op donderdag 6 februari 2014 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vrouwen willen gewoon aandacht.
Dat weet ik... Jij vraagt ook om aandacht door dit te posten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vrouwen willen gewoon aandacht.
http://www.bozevrouwen.nl/quote:
Ik hou van aandacht online ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat weet ik... Jij vraagt ook om aandacht door dit te posten.
IRL niet?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik hou van aandacht online ja.![]()
wtfquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://www.bozevrouwen.nl/
[..]
Mwah. Niet altijd.quote:
Even kijken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
wtf
http://www.bozevrouwen.nl/types.php welke ben jij
Holy shit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
wtf
http://www.bozevrouwen.nl/types.php welke ben jij
Kende ik nog niet, klinkt wel okay, niet mijn soort muziek.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Zijn stem is amazing! Ik hou van die ruige edge bij een stem.
Of Luther.. sucker for this song.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |