Oh, te hoog. Ik dacht te laag.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja maarhij was echt heel erg hoog! Ben zelf circa 1.87 CM en kon er amper op zitten met de hielen op de vloer
Hoi zeggen en praatje maken...quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:39 schreef Dimachaerus het volgende:
Turks meisje uit de klas ziet me denken ik wel zitten.
What do?
Ik ben net nieuw in deze klas. We hebben elkaar geïnterviewd voor een opdracht die we in de klas moesten doen. Moest in groepjes van 2 en iedereen had al groepje en er zijn nog 2 andere Turkse meisjes dus ik sprak haar gewoon aan omdat ze het meest dichtbij zat.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoi zeggen en praatje maken...
En niet gelijk aan scoren denken..
Dit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoi zeggen en praatje maken...
En niet gelijk aan scoren denken..
Interview waarover?quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben net nieuw in deze klas. We hebben elkaar geïnterviewd voor een opdracht die we in de klas moesten doen. Moest in groepjes van 2 en iedereen had al groepje en er zijn nog 2 andere Turkse meisjes dus ik sprak haar gewoon aan omdat ze het meest dichtbij zat.
Met je familie bij haar familie om haar hand vragen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:39 schreef Dimachaerus het volgende:
Turks meisje uit de klas ziet me denken ik wel zitten.
What do?
Niet luisteren naar deze gek.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Met je familie bij haar familie om haar hand vragen.
Interview was slechte woordkeuze, het was een soort van opdracht waarbij je elkaar moest leren kennen oid en dit moest vervolgens gepresenteerd worden aan de klas. Ik weet ook niet wat voor type ze is. Bij dit vak worden er veel praktische managementopdrachten gedaan dus zal wel vaker moeten samenwerken, als in groepjes van 2 is zal ik maybe wel vaker met haar samenwerken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Interview waarover?.
Ik weet niet wat voor type zij is, maar als je je een beetje normaal kunt gedragen kunnen jullie wel vaker samenkomen bij opdrachten (en tijdens pauzes en misschien na school en zo). Jullie hebben al iets gemeen (afkomst), dus bouw vandaar verder.
En je ziet er prima uit, als het niet klikt is het niet je uiterlijk. Dat je het maar weet, want je focust te veel op je uiterlijk.
Je hebt in ieder geval met haar gesproken, dus een volgende keer aanspreken is niet zo raar of onverwachts meer.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Interview was slechte woordkeuze, het was een soort van opdracht waarbij je elkaar moest leren kennen oid en dit moest vervolgens gepresenteerd worden aan de klas. Ik weet ook niet wat voor type ze is. Bij dit vak worden er veel praktische managementopdrachten gedaan dus zal wel vaker moeten samenwerken, als in groepjes van 2 is zal ik maybe wel vaker met haar samenwerken.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
waarom stelde je haar teleur?!11121
doe eens niet zo vaag en vertel het eens concreetquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]![]()
![]()
Is borderline een goede term voor dit? Ik ben niet zo'n goede psycholoog
Ja, kom maar op met de sappige details!quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
doe eens niet zo vaag en vertel het eens concreet
Borderlinequote:Op donderdag 6 februari 2014 20:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]![]()
![]()
Is borderline een goede term voor dit? Ik ben niet zo'n goede psycholoog
Was wel afstandelijk en opdracht was al soort van persoonlijk, hoe oud ben je, hobby's etc. Ik ga volgende keer weer proberen met haar samen te werken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval met haar gesproken, dus een volgende keer aanspreken is niet zo raar of onverwachts meer.
Werden jullie nog persoonlijk tijdens de opdracht of bleef het afstandelijk/opdrachtgericht? Je weet wel, tussendoor Turks praten, vragen waar ze vandaan komt en zo (typisch Turkse vragen).
Gewoon toenadering zoeken, maar niet als een psychopaat als het even kan..
Was er een gesprek ernaast lopende of was je stil en gaf je vooral antwoorden die nuttig waren voor je opdracht?quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Was wel afstandelijk en opdracht was al soort van persoonlijk, hoe oud ben je, hobby's etc.
En dit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Waaruit maakte je op dat ze je wel zag zitten dan?
Aub quote mij niet meer stalker, in de laatste PM die je stuurde laat je zien dat je nog andere topics aan het lezen was. Kafayi mi yedin manyakquote:
Het laatste ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Was er een gesprek ernaast lopende of was je stil en gaf je vooral antwoorden die nuttig waren voor je opdracht?
Je moet het natuurlijk wel een beetje sturen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |