Je hebt me afgewezen...quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:03 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik heb niets tegen sylvesterr, dat weet hij zeer zeker.
Einde discussie.
:squote:Op donderdag 6 februari 2014 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vrouwen willen gewoon aandacht.
Dat weet ik... Jij vraagt ook om aandacht door dit te posten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vrouwen willen gewoon aandacht.
http://www.bozevrouwen.nl/quote:
Ik hou van aandacht online ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat weet ik... Jij vraagt ook om aandacht door dit te posten.
IRL niet?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik hou van aandacht online ja.![]()
wtfquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://www.bozevrouwen.nl/
[..]
Mwah. Niet altijd.quote:
Even kijken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
wtf
http://www.bozevrouwen.nl/types.php welke ben jij
Holy shit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
wtf
http://www.bozevrouwen.nl/types.php welke ben jij
Kende ik nog niet, klinkt wel okay, niet mijn soort muziek.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Zijn stem is amazing! Ik hou van die ruige edge bij een stem.
Of Luther.. sucker for this song.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest lachen en kan geen keuze maken, is dat slecht?quote:Wat vind je eigenlijk van boosheid?
• Bitter noodzakelijk gezien de ernstige ontwerpfout van mannen
• Je kunt het ook pratend oplossen
• Een bron van creativiteit
• Het hoort er nu eenmaal bij
Ah, je bent kieskeurig dus.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mwah. Niet altijd.Hangt er van af met wie en waar ik ben.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik moest lachen en kan geen keuze maken, is dat slecht?
Hahaha, die kat van jou.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ah, je bent kieskeurig dus.
Was mijn kat Muezza maar ook zo kieskeurig. Hij vraagt overal en bij iedereen om aandacht (en dat krijgt ie ook).
Niet om je hoop de grond in te boren maar bij dit soort opdrachten pak ik degene die het dichtst bij mij zit, of de eerste de beste allochtoonquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben net nieuw in deze klas. We hebben elkaar geïnterviewd voor een opdracht die we in de klas moesten doen. Moest in groepjes van 2 en iedereen had al groepje en er zijn nog 2 andere Turkse meisjes dus ik sprak haar gewoon aan omdat ze het meest dichtbij zat.
Jouw nieuwe naam is quetzalcoatl vanaf nu.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat voor type ben jij?
Je bent:
38% zuurpruim
14% moppervrouw
14% spontane zelfontbrandster
10% helleveeg
10% wraakgodin
5% zwijgster
5% borrelende poel
5% het 'ik ben niet boos'-type
Volgens mij ben ik een vervelend persoon om samen mee te zijn.
Wtf. Een helleveeg is een ander woord voor heks, draak, harpij, xantippe, duivelin, feeks, furie, serpent, tang.![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kende ik nog niet, klinkt wel okay, niet mijn soort muziek.
Deze track, wel 1000 keer gehoord destijds. Ik en een vriend hadden destijds via adobe audition 'bible' eruit geknipt en 'koran' ingesproken, zo hard lachen altijd wanneer dat stuk voorbij kwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb hem ook maar ingevuldquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat voor type ben jij?
Je bent:
38% zuurpruim
14% moppervrouw
14% spontane zelfontbrandster
10% helleveeg
10% wraakgodin
5% zwijgster
5% borrelende poel
5% het 'ik ben niet boos'-type
Volgens mij ben ik een vervelend persoon om samen mee te zijn.
Wtf. Een helleveeg is een ander woord voor heks, draak, harpij, xantippe, duivelin, feeks, furie, serpent, tang.![]()
![]()
Ik wil eerst de vertaling weten van quetzalcoatl, voordat ik hiermee instem ja?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jouw nieuwe naam is quetzalcoatl vanaf nu.
Jij moet de mannenversie invullen, flapdrol.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik heb hem ook maar ingevuld
Wat voor type ben jij?
Je bent:
24% vuurspuugster
14% helleveeg
14% het 'ik ben niet boos'-type
10% zwijgster
10% borrelende poel
10% vleesgeworden verongelijktheid
5% zuurpruim
5% moppervrouw
5% wraakgodin
5% spontane zelfontbrandster
wat zou ik lelijk zijn als ik vrouw wasgelukkig heb ik wel een gezond verstand
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kende ik nog niet, klinkt wel okay, niet mijn soort muziek.
Deze track, wel 1000 keer gehoord destijds. Ik en een vriend hadden destijds via adobe audition 'bible' eruit geknipt en 'koran' ingesproken, zo hard lachen altijd wanneer dat stuk voorbij kwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan er wel om lachen!
watquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil eerst de vertaling weten van quetzalcoatl, voordat ik hiermee instem ja?
[..]
Jij moet de mannenversie invullen, flapdrol.
http://www.vluchtendemannen.nl/
Of een keer had ik gezegd dat je teksten letterlijk moest opvatten, kwam net de track 'little homies' voorbij van 2pac. Zo hard gelachen en nooit meer naar die track kunnen luisteren, gewoon verpest.quote:
AHAHA.quote:
Was zogenaamd een mythische slang die de einde van de Indianen zou brengen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil eerst de vertaling weten van quetzalcoatl, voordat ik hiermee instem ja?
quote:De Azteken waren ervan overtuigd dat Quetzalcoatl ooit zou terugkomen. Wanneer Quetzalcoatl terug komt wordt hij meteen heerser van hun rijk. Hij zou zorgen voor een mooier leven. De Azteken stelden Quetzalcoatl voor als een blanke god met een baard (een dergelijk menselijk ras kenden zij toen nog niet). De een na laatste leider van de Azteken, Motecuhzoma II, zou een spoedige terugkeer van Quetzalcoatl voorspeld hebben.
In 1519 landde de Spaanse veroveraar Hernán Cortés met zijn troepen op de oostkust van Mexico. Montezuma zou in hem de god Quetzalcoatl gezien hebben. De op goud beluste Spanjaarden zorgden in 1521 voor het einde van de Azteekse beschaving en deden de profetie uitkomen. In hoeverre het waar is dat de Azteken geloofden dat Cortés Quetzalcoatl was is niet duidelijk, de eerste versies van dat verhaal dateren van enige tijd na de verovering. De Azteken vonden goud niet belangrijk, veren waren wel belangrijk voor hen.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:29 schreef Crip het volgende:
Je bent:
19% vuurspuugster
19% helleveeg
19% moppervrouw
12% zuurpruim
8% borrelende poel
8% vleesgeworden verongelijktheid
8% wraakgodin
8% spontane zelfontbrandster
ik denk dat je succesvoller zou zijn dan nuquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
AHAHA.
Wat voor type ben jij?
Je bent:
20% spirituele man
17% eeuwige vrijgezel
11% nerd
11% visser
11% werkezel
9% vreemdganger
8% moederskindje
8% voetballer
6% hobbyïst
Ik zou falen als man.
kans dat ik vreemdga is hoger dan de kans dat ik nerd benquote:Wat voor type ben jij?
Je bent:
25% spirituele man
11% fitnesser
11% moederskindje
11% visser
11% voetballer
11% vreemdganger
11% eeuwige vrijgezel
3% hobbyïst
3% nerd
3% werkezel
Temperamentjesssssssss zijn we gewoon.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:31 schreef Crip het volgende:
[..]![]()
Die moppervrouw en vuurspuugster is vast de Marokkaan in me.
JanPiraat is nog steeds bij me anders hoor.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik denk dat je succesvoller zou zijn dan nu
[..]
kans dat ik vreemdga is hoger dan de kans dat ik nerd ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |