Ik zal het in de gaten houden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij tourt wel eens met zijn groep, Taksim Trio, door Europa, dus misschien in de gaten houden. Ik ben een paar jaartjes terug in Breda geweest.
Ik kan je niet vinden op facebook!quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:46 schreef Arcadia het volgende:
Echt spijt dat ik begonnen aan facebookal die loze en inhoudsloze discussies.
ik wacht op jouw excuusquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:46 schreef Arcadia het volgende:
Jahoor 'echt spijt' alsof je niet wist wat er voor gespuis op facebook allemaal rondhing.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:46 schreef Arcadia het volgende:
Link via DMquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan je niet vinden op facebook!
Facebook is chill, mits je het goed gebruikt.
haha.quote:
Neequote:Op donderdag 6 februari 2014 16:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jahoor 'echt spijt' alsof je niet wist wat er voor gespuis op facebook allemaal rondhing.
Mij toch ook.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
haha.
Ik heb alleen mensen op FB die ik al eens heb gezien of in de nabije toekomst (enkele dagen) ga zien.
Ik heb het gelezen; ik deel je standpunt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:46 schreef Arcadia het volgende:
Regel meet dan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
haha.
Ik heb alleen mensen op FB die ik al eens heb gezien of in de nabije toekomst (enkele dagen) ga zien.
Suhayb Salaamquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen; ik deel je standpunt.
[..]
Regel meet dan.
Aleikum salaam!quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:25 schreef Crip het volgende:
Salaam alaykom!
Waarom is Icetea Green zo verslavend?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:41 schreef Arcadia het volgende:
@Dima, misschien vind je emancipator ook wel tof
Of wat Nujabes?
Of wat Tunji
Of wat AOTP
Of wat mixes van Thomax
https://soundcloud.com/thomax/thomax-la-saga-remix-iam-timbo
Of wat van Element
Hadi yeter.
| Forum Opties | |