arcadia is zeker een dikzak..quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gargamel was uitgemergeld. Arcadia is een dikzak.
Sus lan, een Arcadia per dag geeft veel gelach.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:38 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
arcadia is zeker een dikzak..
En jij bent smurfin, lekkere polygynie met al die smurfenquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gargamel was uitgemergeld. Arcadia is een dikzak.
En jij bent die wrat op mijn neusquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:35 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
aah, dat ook weer niet!! Hij is GARGAMEL!!!!
Aoedoebillah minnaarcadia. Ofzo?quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:29 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
daarom moeten we hem blijven negeren, die bolle is ons aan het afleiden!
Heb jij bolle ogen dan?quote:
Je hebt je P toch al, yolo.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dankjewel Arc, nu kijk ik die stomme youtubefilmpjes terwijl ik aan mn leerdoelen moet werken.
gehad met wat?quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:18 schreef Crip het volgende:
Ik heb het gehad! Ben moe.
En nee geen Ali-b.
Ik heb dit trouwens live mogen beluisteren van Hüsnü zelf.quote:
ja maar dit is voor stage atfoeeeequote:Op donderdag 6 februari 2014 12:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sus lan, een Arcadia per dag geeft veel gelach.
[..]
En jij bent smurfin, lekkere polygynie met al die smurfen
[..]
En jij bent die wrat op mijn neus
[..]
Aoedoebillah minnaarcadia. Ofzo?
[..]!
[..]
Heb jij bolle ogen dan?
[..]
Je hebt je P toch al, yolo.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb dit trouwens live mogen beluisteren van Hüsnü zelf.
Je bent niet eens Turkse toch?quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:40 schreef Crip het volgende:
Kan iemand mij deze uitleggen?
[ afbeelding ]
Ja toch. Stagequote:Op donderdag 6 februari 2014 13:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja maar dit is voor stage atfoeeee
en smurfin, ha ha ha
Nee, haha. Daarom vraag ik ook uitleg o: Vroeg me het af.. turkse vriendin had hem gedeeld op FB.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bent niet eens Turkse toch?
Haha, droooog.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:41 schreef Arcadia het volgende:
Naber lan = hoe gaat het
Iyim sen = met mij gaat goed, met jou?
[..]
Ja toch. Stage![]()
![]()
![]()
![]()
HBO'ers
Ik herinner me nog goed dat jij zei dat toen jij jong was je spelling ook niet al te best was, jongeren mogen best iets lakser zijn wat betreft dit. Maar als ik dan van die 30-jarigen met br33z4h taal ziequote:
Ga huilen.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, haha. Daarom vraag ik ook uitleg o: Vroeg me het af.. turkse vriendin had hem gedeeld op FB.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga huilen.Ik beteken tenminste wat voor de maatschappij. Dikzak.
[..]
Ja, je consumeert heel veel wat de geldstroom actief houdt zekerquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
Op donderdag 6 februari 2014 13:41 schreef Arcadia het volgende:
Met het verkeerde spillebeentje uit bed gestapt zeker?quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, je consumeert heel veel wat de geldstroom actief houdt zeker, dikzak.
Hij tourt wel eens met zijn groep, Taksim Trio, door Europa, dus misschien in de gaten houden. Ik ben een paar jaartjes terug in Breda geweest.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met het verkeerde spillebeentje uit bed gestapt zeker?
Ik zal het in de gaten houden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij tourt wel eens met zijn groep, Taksim Trio, door Europa, dus misschien in de gaten houden. Ik ben een paar jaartjes terug in Breda geweest.
Ik kan je niet vinden op facebook!quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:46 schreef Arcadia het volgende:
Echt spijt dat ik begonnen aan facebookal die loze en inhoudsloze discussies.
ik wacht op jouw excuusquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:46 schreef Arcadia het volgende:
Jahoor 'echt spijt' alsof je niet wist wat er voor gespuis op facebook allemaal rondhing.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:46 schreef Arcadia het volgende:
Link via DMquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan je niet vinden op facebook!
Facebook is chill, mits je het goed gebruikt.
haha.quote:
Neequote:Op donderdag 6 februari 2014 16:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jahoor 'echt spijt' alsof je niet wist wat er voor gespuis op facebook allemaal rondhing.
Mij toch ook.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
haha.
Ik heb alleen mensen op FB die ik al eens heb gezien of in de nabije toekomst (enkele dagen) ga zien.
Ik heb het gelezen; ik deel je standpunt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:46 schreef Arcadia het volgende:
Regel meet dan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
haha.
Ik heb alleen mensen op FB die ik al eens heb gezien of in de nabije toekomst (enkele dagen) ga zien.
Suhayb Salaamquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen; ik deel je standpunt.
[..]
Regel meet dan.
Aleikum salaam!quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:25 schreef Crip het volgende:
Salaam alaykom!
Waarom is Icetea Green zo verslavend?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:41 schreef Arcadia het volgende:
@Dima, misschien vind je emancipator ook wel tof
Of wat Nujabes?
Of wat Tunji
Of wat AOTP
Of wat mixes van Thomax
https://soundcloud.com/thomax/thomax-la-saga-remix-iam-timbo
Of wat van Element
Hadi yeter.
| Forum Opties | |