wereld vrouwenbesnijdenis dag?quote:
Deliye hergün bayram.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is voor Weissman iedere dag 'bayram'.
quote:
Nee, ik kan helaas niet vissen, ik ben van plan om dat later te leren inshallah.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:30 schreef groenappeltje20 het volgende:
Heb je nog vissen aan de haak geslagen :p?
Ik kom mee.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik kan helaas niet vissen, ik ben van plan om dat later te leren inshallah.
Leven is goed. Zodadelijk Civen met een vriend
Ik dikquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:51 schreef groenappeltje20 het volgende:
Praat ik te veel wou je zeggen, dikke?
omgquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ya right, vissen en vrouwen, bij vissen hoort stilte ja, anders jaag je alles weg.![]()
![]()
![]()
Geweldig natuurlijkquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omg
vet sneuu haha ik weet niet of ik het leuk moet vinden of slecht
daarom moeten we hem blijven negeren, die bolle is ons aan het afleiden!quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dankjewel Arc, nu kijk ik die stomme youtubefilmpjes terwijl ik aan mn leerdoelen moet werken.
Hij is de duivel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:29 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
daarom moeten we hem blijven negeren, die bolle is ons aan het afleiden!
Gargamel was uitgemergeld. Arcadia is een dikzak.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:35 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
aah, dat ook weer niet!! Hij is GARGAMEL!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |