omgquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ya right, vissen en vrouwen, bij vissen hoort stilte ja, anders jaag je alles weg.![]()
![]()
![]()
Geweldig natuurlijkquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omg
vet sneuu haha ik weet niet of ik het leuk moet vinden of slecht
daarom moeten we hem blijven negeren, die bolle is ons aan het afleiden!quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dankjewel Arc, nu kijk ik die stomme youtubefilmpjes terwijl ik aan mn leerdoelen moet werken.
Hij is de duivel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:29 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
daarom moeten we hem blijven negeren, die bolle is ons aan het afleiden!
Gargamel was uitgemergeld. Arcadia is een dikzak.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:35 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
aah, dat ook weer niet!! Hij is GARGAMEL!!!!
arcadia is zeker een dikzak..quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gargamel was uitgemergeld. Arcadia is een dikzak.
Sus lan, een Arcadia per dag geeft veel gelach.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:38 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
arcadia is zeker een dikzak..
En jij bent smurfin, lekkere polygynie met al die smurfenquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gargamel was uitgemergeld. Arcadia is een dikzak.
En jij bent die wrat op mijn neusquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:35 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
aah, dat ook weer niet!! Hij is GARGAMEL!!!!
Aoedoebillah minnaarcadia. Ofzo?quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:29 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
daarom moeten we hem blijven negeren, die bolle is ons aan het afleiden!
Heb jij bolle ogen dan?quote:
Je hebt je P toch al, yolo.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dankjewel Arc, nu kijk ik die stomme youtubefilmpjes terwijl ik aan mn leerdoelen moet werken.
gehad met wat?quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:18 schreef Crip het volgende:
Ik heb het gehad! Ben moe.
En nee geen Ali-b.
Ik heb dit trouwens live mogen beluisteren van Hüsnü zelf.quote:
ja maar dit is voor stage atfoeeeequote:Op donderdag 6 februari 2014 12:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sus lan, een Arcadia per dag geeft veel gelach.
[..]
En jij bent smurfin, lekkere polygynie met al die smurfen
[..]
En jij bent die wrat op mijn neus
[..]
Aoedoebillah minnaarcadia. Ofzo?
[..]!
[..]
Heb jij bolle ogen dan?
[..]
Je hebt je P toch al, yolo.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb dit trouwens live mogen beluisteren van Hüsnü zelf.
Je bent niet eens Turkse toch?quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:40 schreef Crip het volgende:
Kan iemand mij deze uitleggen?
[ afbeelding ]
Ja toch. Stagequote:Op donderdag 6 februari 2014 13:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja maar dit is voor stage atfoeeee
en smurfin, ha ha ha
Nee, haha. Daarom vraag ik ook uitleg o: Vroeg me het af.. turkse vriendin had hem gedeeld op FB.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bent niet eens Turkse toch?
Haha, droooog.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:41 schreef Arcadia het volgende:
Naber lan = hoe gaat het
Iyim sen = met mij gaat goed, met jou?
[..]
Ja toch. Stage![]()
![]()
![]()
![]()
HBO'ers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |