Ja, wok noodles wat.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wok noodles.
Pizza, ging voor de gegrilde groente. Ik dacht paprika enzo, fucking zit er aubergine en weet ik veel nog meer voor zachts.
Weet ik veel wat het was, lang geleden. Was overigens niet in Rotterdam.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, wok noodles wat.. Kip? Welke saus?
Ik heb daar echt vaak gegeten en ik kan me totaal niet vinden in "plastic" en "smaakloos". Let wel, ik ken alleen de wokmaaltijden.
Lang geleden? Den Haag dan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:24 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Weet ik veel wat het was, lang geleden. Was overigens niet in Rotterdam.
Den haag ja. We hebben het wel over dezelfde toko hoop ik tochquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lang geleden? Den Haag dan?
Wellicht zou je het nogmaals kunnen proberen, al denk ik dat je daar geen trek in hebt. Ik heb er in ieder geval geen klachten over.
Heel lief man, maar ik date niet met fokkersquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:19 schreef Weissman het volgende:
Arcadia, wanneer ben je in Rotterdam? Daten?
Jep. Lang geleden bestond die alleen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Den haag ja. We hebben het wel over dezelfde toko hoop ik tochnaast simit sarayi?
Nee man serieus.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heel lief man, maar ik date niet met fokkers, alle fokkers friendzone ik gelijk.
Vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en ben altijd wel in voor gezelligheid. Okey kan ik niet maar met tavla (backgammon) kan je wel een pak slaag van me krijgenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
kom ik ook, zoeken we kahvehane op en gaan we lurkend aan onze thee okeyen jatoch
die ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en ben altijd wel in voor gezelligheid. Okey kan ik niet maar met tavla (backgammon) kan je wel een pak slaag van me krijgen
* sylvesterrr doet mee.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
die ken ik dan weer nietleer mij
lijkt me wel leuk zo'n spontane meet
Er komt een vriend ook zaterdag, moet eerst met hem bespreken of hij dat wel fijn vindt, if so, dan geen probleem.quote:
Maar dan kan ik helemaal nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Er komt een vriend ook zaterdag, moet eerst met hem bespreken of hij dat wel fijn vindt, if so, dan geen probleem.
Als jullie echt willen, kan het ook op een ander moment, wil best een keer meeten met de mannen hoor, np. Sleur ik TM gelijk mee.quote:
Discriminatie!quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als jullie echt willen, kan het ook op een ander moment, wil best een keer meeten met de mannen hoor, np. Sleur ik TM gelijk mee.
Nope, halfuurtje treinafstand van Rotterdam.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:45 schreef zarGon het volgende:
Deze zaterdag komt mij ook niet uit.. Arcadia, ben je tegenwoordig nog in BE?
Hahahhh nouja zeg.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Een moslima die Jurassic 5 kent? En ik dacht dat ik de wereld al had gezien
In bijzijn van vrouwen open ik niet zo snel mijn mond, als ik met de normale possé zou meeten zouden jullie me niet zo vaak horenquote:
Check die tracks dan in mijn post, zitten echte pareltjes tussen. Maar is zó lang geleden dat ik echt effectief gestopt ben met muziek luisteren, ben al de namen vergetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |