quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hier nog even mijn positiekleding
http://www.mijnalbum.nl/Album=GCVK6OZM
broeken en rok maat 38/40
losse verkoop of alles op de foto's en alles wat ik nog tegenkom (uit mijn hoofd nog minstens 1 spijkerbroek, een huispak en een los vest) voor 40 euro
Klinkt goed, heb je een foto, LB?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb hier een zwarte H&M positieskinnyOf nouja, zo'n 'used look'.
Hij is duidelijk niet nieuw meer overigens, ik vond dat vooral te merken aan de buikband die een beetje lubbert. Maar aan het eind van de zwangerschap is dat geen probleem meer over het algemeen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet al te beste kwaliteit, maar zo heb je wel een idee hoe de broek bovenaan en onderaan zit.
Nee die Hema-jumpsuits zijn onlogisch qua knoopjes, erg jammer want sommige zijn best leuk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:23 schreef L-E het volgende:
In 62 alleen nog die hema-dingen (zoek je denk ik niet) Ik heb in 68 nog deze:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oh, die tweede is zonder print maar misschien wil iemand anders m
quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:33 schreef flowerbox het volgende:
Positiekleding te koop!
Ik wil er graag van af dus mag weg voor weinig.
PM bij interesse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
Heb je ook een maat kleiner?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:12 schreef flowerbox het volgende:
Wie maakt me los?![]()
Eventueel nog meer positiekleding te koop bij interesse.
[..]
Ja volgens mij wel. Ik zal aan het eind van de middag even kijken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:37 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Heb je ook een maat kleiner?
L of maat 42 (of 32/34) voor broek.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:11 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Ik zal aan het eind van de middag even kijken.
Ik heb een en ander aan jumpsuit in 62, ik probeer vanavond alles online te gooien.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:17 schreef Mabawa. het volgende:
Iemand leuke jongensjumpsuits met printin maatje 62? 68 mag ook maar ik wil vnmlk zijn huidige garderobe uitbreiden
Een ergonomische babydrager eventueel?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:14 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Ik heb een en ander aan jumpsuit in 62, ik probeer vanavond alles online te gooien.
Voor de liefhebbers, vanavond jongensspul vanaf maat 50 t/m 74. Positiekleding heb ik ook nog, maar moet nog uitgezocht worden. Daarnaast maxicosi, wipstoel, ledikant, wikkeldoeken enz, maar ook dat moet nog uitgezocht worden. Als je op zoek bent naar iets specieks, laat het dan weten, de complete baby-uitzet gaat hier de deur uit namelijk.
Ik heb een bondolino, weet niet of je dat zoekt?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:16 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Een ergonomische babydrager eventueel?
Mocht iemand anders die toevallig nog hebben, houd ik me aanbevolen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:17 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Ik heb een bondolino, weet niet of je dat zoekt?
Fijn dank je.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:14 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Ik heb een en ander aan jumpsuit in 62, ik probeer vanavond alles online te gooien.
Voor de liefhebbers, vanavond jongensspul vanaf maat 50 t/m 74. Positiekleding heb ik ook nog, maar moet nog uitgezocht worden. Daarnaast maxicosi, wipstoel, ledikant, wikkeldoeken enz, maar ook dat moet nog uitgezocht worden. Als je op zoek bent naar iets specieks, laat het dan weten, de complete baby-uitzet gaat hier de deur uit namelijk.
Het is een blauwe, ik kan even geen foto vinden op mijn gsm, doe ik vanavond als mijn mini in bed ligt.quote:
Doe rustig aan, ik wacht geduldig af!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:26 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Het is een blauwe, ik kan even geen foto vinden op mijn gsm, doe ik vanavond als mijn mini in bed ligt.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:14 schreef Poezebeest het volgende:
Als je op zoek bent naar iets specieks, laat het dan weten, de complete baby-uitzet gaat hier de deur uit namelijk.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:37 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Heb je ook een maat kleiner?
L of maat 42 (of 32/34) voor broek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heeft een kennis van mij nog te koop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door flowerbox op 08-02-2014 16:14:48 ]Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
Ik vraag haar even hoe ie valtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:05 schreef Kimpossible het volgende:
Oeh dar grijze dingetje van je vriendin! Is dat een jurkje? Ik heb volgende week een bruiloft en nog geen outfit haha.
En hoe 38 is ie? Ik had voor de zwangerschap 38 maar nu ook wel +16van de h&m en prenatal draag ik m qua shirts.
Ze appt dat de strik ook los kan maar met staat heel mooi als je een flinke buik hebt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:12 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Merci! Weet je ook wat ze ervoor wil hebben?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:03 schreef flowerbox het volgende:
[..]Ze zijn allemaal groter volgens mij:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heeft een kennis van mij nog te koop:Je hebt een pmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Ik kan geen foto vinden van de mijne in actie, maar het is deze link en dan de rechts boven, donkerblauw.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:27 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Doe rustig aan, ik wacht geduldig af!
Ik heb hier nog een spijkerbroek liggen van de H&M. Pijpen lopen naar beneden wijder uit. Maatje 40. Foto een topic terug..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:31 schreef Dyre het volgende:
Interesse hierRoze en groen zijn niet echt mijn kleuren, maar die 2 spijkerbroeken van de H&M is misschien wel iets voor mij
Hebben ze 'gewone' rechte pijpen?
Hmm jammer, het zijn echt van die skinny's? Dan denk ik niet dat ze mij goed zullen passen...(foto's mag je anders alsnog maken als het niet teveel moeite is, ik twijfel nogquote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:33 schreef aapieannie het volgende:
Nee, zijn strakkere modellen. Die groene heeft wel rrchte pijpen hihi
Ik heb die post gezien, leuke broek! Maar ik krijg maat 40 van de H&M niet over mijn bovenbenen heen getrokkenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik heb hier nog een spijkerbroek liggen van de H&M. Pijpen lopen naar beneden wijder uit. Maatje 40. Foto een topic terug..
MM ik heb dit clownscostuum maat 80. Maar een keer gedragen, zo goed als nieuw. Heb jij interesse, stuur mij een pm/dm:quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:52 schreef mousemicky het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog een jongenscarnavalsoutfit in maat 80 ongeveer liggen?
Ik heb wel interesse in maat 86quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:41 schreef Bayswater het volgende:
De kleine meid is nu net 2 jaar bij ons (winterbaby van 25 januari 2012), tijd om alles van maat 50 t/m maat 86 op te ruimen. Dus sta je op het punt van bevallen of ben je het net dan ben je de komende 2 jaar grotendeels klaar .Rond de 200 kledingstuks, de in mindere staat zijnde kleding is er uit gegooid. Merknamen Hema, Friendz, Name IT, H & M, Ikks, Petit Bateau, Noppies, Prenatal, Guess, van Lottum, Litte Feet, Juicy Couture, Mexx, Feetje, Lief, esprit. Sommige dingen zijn 1 keer gedragen of zelfs helemaal niet. Zitten ook een paar mooie schoentjes bij waar amper op gelopen is.
Voor minder dan een euro per stuk mag iemand het hele pakket meenemen, 199 euro dus voor alles. Bij actieve losse verkoop zal het waarschijnlijk veel meer opbrengen. Op te halen in Voorburg.
Maar een paar foto's gemaakt, maar er zit nog vel meer in dus. Strijken is niet onze hobby trouwens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal dadelijk 86 er even uithalen en een paar foto's maken.quote:
Je hele album is zichtbaar..quote:Op zondag 9 februari 2014 10:24 schreef Tinuviel het volgende:
Ik heb ook nog kinderkleding maat 50- 80,
Allemaal 86, jas is 80 maar in werkelijkheid een ruime 86.quote:
Je hebt een pm!quote:Op zondag 9 februari 2014 11:04 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Allemaal 86, jas is 80 maar in werkelijkheid een ruime 86.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank voor de foto's. Clowns zijn alleen niet zo mijn ding... Sorry...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:42 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
MM ik heb dit clownscostuum maat 80. Maar een keer gedragen, zo goed als nieuw. Heb jij interesse, stuur mij een pm/dm
Dankje. Ik heb het aangepast.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je hele album is zichtbaar..
weet niet of dat de bedoeling is...
Dank voor het opsnorren van foto's! Maar ik zocht echt wat zwarter (en heb me dit weekend bij de Noppies-winkel laten verleiden door een nieuwe zwarte skinny). Tnx!quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:49 schreef LadyBlack het volgende:
Jeeej buikfoto's![]()
![]()
Niet al te beste kwaliteit, maar zo heb je wel een idee hoe de broek bovenaan en onderaan zit.
Wat heb je in maatje 62? Allen winter/voorjaar of ook al wat zomerkleding??quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:41 schreef Bayswater het volgende:
De kleine meid is nu net 2 jaar bij ons (winterbaby van 25 januari 2012), tijd om alles van maat 50 t/m maat 86 op te ruimen. Dus sta je op het punt van bevallen of ben je het net dan ben je de komende 2 jaar grotendeels klaar .Rond de 200 kledingstuks, de in mindere staat zijnde kleding is er uit gegooid. Merknamen Hema, Friendz, Name IT, H & M, Ikks, Petit Bateau, Noppies, Prenatal, Guess, van Lottum, Litte Feet, Juicy Couture, Mexx, Feetje, Lief, esprit. Sommige dingen zijn 1 keer gedragen of zelfs helemaal niet. Zitten ook een paar mooie schoentjes bij waar amper op gelopen is.
Voor minder dan een euro per stuk mag iemand het hele pakket meenemen, 199 euro dus voor alles. Bij actieve losse verkoop zal het waarschijnlijk veel meer opbrengen. Op te halen in Voorburg.
Maar een paar foto's gemaakt, maar er zit nog vel meer in dus. Strijken is niet onze hobby trouwens.
Yep!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:50 schreef kleinzusje het volgende:
Ohhhhhhhhhhh Fannetje, wat een leuke kleertjes ! Te groot helaas. Is het KC jurkje nog vrij ?
Prima voor de zomer, korte en lange mouwtjes. Ook een paar warmere kleertjes, blijft Nederland tenslotte.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:11 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Wat heb je in maatje 62? Allen winter/voorjaar of ook al wat zomerkleding??
Mag ik um ?quote:
Graag even PB sturen als je interesse in iets hebt, dan hou ik overzicht.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mag ik um ?
Samen met het wibra tuniekje en het molo shirtje ?![]()
Neeeeeeee echt te groot![]()
Aaaah wat een tof spul!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:24 schreef Fannetje het volgende:
Met name zomerkleertjes maat 92 (broeken) en 98(/104), een verdwaalde 80/86 en ook wat herfst/lentespul met lange mouwen.
http://www.mijnalbum.nl/Album=X8PXAYIS
Graag een PB bij interesse. Evt. pakketjes gaan voor.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:42 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Iemand interesse in dit clownscostuum maat 80. Maar een keer gedragen, zo goed als nieuw. Heb jij interesse, stuur mij een pm/dm:
[ afbeelding ]
Details:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:28 schreef L-E het volgende:
Ik vond nog een Nosh Organics 62/68 in nieuwstaat (kaartje zit er nog aan, niet gedragen hier)
Mag weg voor 10,- incl. verzenden
[ link | afbeelding ]
Sund!quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:31 schreef L-E het volgende:
Ik vind m ook echt fantastisch!Hij viel hier qua seizoen net niet lekker
En ik was m ook een beetje vergeten, want te veel kleren
JA! Ik wil hem!quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:28 schreef L-E het volgende:
Ik vond nog een Nosh Organics 62/68 in nieuwstaat (kaartje zit er nog aan, niet gedragen hier)
Mag weg voor 10,- incl. verzenden
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:42 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Sorry speesMag jij hem weer van mij?
als je wilt dan
Is goedquote:sorry? ben je gek, ik stel me aan
Maar stel dat alles goed gaat en het een jongetje is, dan houd ik me wel aanbevolen! Even kijken hoe dat dan allemaal met seizoenen zit enzo!
Ehm ik heb evt wel interesse!quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:57 schreef L-E het volgende:
In 62 ben ik helemaal leeg. Ik heb wel nog de kekste summersuitjes in 50/56, maar iedereen heeft altijd genoeg in die maat geloof ik.
Ik ga mijn korte broeken maat 92 weg doen. Die droeg O. afgelopen zomer toen hij in maat 98 zat.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:27 schreef TimeJumper het volgende:
Iemand nog jongens t-shirts, korte broeken in maat 98? of t-shirts ook in maat 104
Als we toch op de zomertour gaan na al die leuke kleertjes van Fannetje
Ik heb ook wel interesse!quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:47 schreef Phaidra het volgende:
Maat 86 zomerspul Lazi? Count me in!!
Tenzij ze dus vallen als 92/98, dat gaat deze zomer echt nog niet passen
Ik ga nog wel even voor je kijken straks, maar er kan weinig tegen zo'n kek pakje opquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:52 schreef klaprooss het volgende:
Is er misschien nog meer fantastisch spul in maatje 62 voor een jongetje zoiets als L-E net poste?
Van alles! Liefst broekjes en jumpsuits. Shirts haal ik tegen die tijd wel vind dat nu een beetje moeilijkquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ga nog wel even voor je kijken straks, maar er kan weinig tegen zo'n kek pakje opWat zoek je?
Ah ja, daar ben ik het wel mee eens!quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:00 schreef laziness het volgende:
Alleen broeken
O zou ze gezien het elastiek nog wel passen. Ze vallen alleen korter elk jaar
Maar boven/op de knie vind ik veel leuker staan dan er onder.
Ah wil ik graag zien! Want heb nog maar 1 korte broek waar die inpast.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:18 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik ga mijn korte broeken maat 92 weg doen. Die droeg O. afgelopen zomer toen hij in maat 98 zat.
En maat 86 doe ik nu ook weg want die gingen ook nog prima toen.
Tshirts heb ik ook nog liggen in 98 en 104.
Nee, ik heb een grootafnemer voor het meeste spulquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ah wil ik graag zien! Want heb nog maar 1 korte broek waar die inpast.
En shirts ook graag![]()
Heb je toevallig ook nog lange broeken in maat 98? want die heb ik eigenlijk ook nog nodig.
Ik heb je gisteravond een pm gestuurd. Heb je hem gezien?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:35 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb een heleboel zomerkleding voor een meisje geupload, maat 98 (bovenkleding) en 92 (broeken). Hier en daar een verdwaald kleiner maatje en wat lente/herfstkleding.
Een vriendin moet er nog even naar kijken en vanavond zal ik de link hier plaatsen. U bent gewaarschuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen komt er nog meer bij, als ik de energie heb om foto's te maken.Oude (on)bekende.
Ik heb ook nog het een en ander. Zal even foto's maken en posten. Gelijk een goede reden om weer eens af te spreken met onze mini's.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ah ja, daar ben ik het wel mee eens!Wil je een seintje geven als je zover bent? ik ben niet heel geregeld online deze week.
Valt er een beetje te lopen met deze slofjes? Dan wil ik ze wel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:57 schreef Cyntiaa het volgende:
Melton slofjes maat 24/25, met antislip op het zooltje
Donkergrijs. ¤5,- inclusief. Verzenden
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:02 schreef Morretje het volgende:
Ik heb ook weer het e.e.a. wat te klein geworden is hier:
Meisjesspul:
sokken, ong maat 22
korte sokjes, ong maat 22
Rode ballerina's, maat 24
tuniek maat 98, name it
spijkerjasje Dopodopo maat 104
bloemetjesshirt lange mouw dopodopo, maat 98-104
poezentrui maat 98 (niet voor kindjes met een heel groot hoofd)
fleecevest h&m 98-104
bloemetjes ballonrokje hema, maat 98-104
roze ribbroek h&m, maat 92, valt lang
maillots paars 86-92/gestreept 98-104
pyjama 86-92, hema
onderbroekjes 98-104, hema
hemden (Gratis ergens bij) hema, maat 92
Kleine jongetjes: slofjes
Deze kekke twee (4ff en maxomorra, 7,- per stuk inclusief verzenden)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mt 62 meisjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mt 50/56 meisjes + unisexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een inbakerdoek 0-6mndSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is er nog belang bij een winterslaapzak met niet-afritsbare mouwen voor een jongen? Maat 110. Van de Terstal, blauw/grijs met autootjes.
Zo ja, dan maak ik even een foto.
Ik wil hem ook wel ruilen tegen een winterslaapzak zónder mouwen, maat 110![]()
![]()
Phaidra, ik heb dit broekje maat 86 van de Prenatal:
Ik heb ook nog een heleboel korte mouwen t-shirts in maat 80 en 86. Het is alleen even kijken, want nu past hij daar nog in, maar tegen de tijd dat het er warm genoeg voor is waarschijnlijk niet meer.Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet![]()
Is hier nog belangstelling voor een blauwe Kidscase suit ( Hank) maat 80? Verkocht!
En ik heb ook nog een blauwe Smafolk crawler, mt 80, nog nieuw met kaartje er aan...
Bij belangstelling maak ik vanmiddag foto's, ze liggen in de kast waar meneer nu ligt te pitten.
Edit.. Dezen dus, plaatjes van het net geplukt....
[ Bericht 21% gewijzigd door milka82 op 14-02-2014 14:41:29 ]![]()
Ja milka! IK IK IK!
Ik zocht deze week er nog naar, maar online niets meer te vinden. Niet binnen mijn budget, that is. Dus afhankelijk van hoe veel je ervoor vraagt, wil ik ze mogelijk hebben.![]()
![]()
Ik heb nieuwe rompertjes van de hema maat50/56 lange mouw, overslag en normaal in de aanbieding en hema rompertjes en prenatal rompertjes met korte mouw, wel gedragen. Iemand interesse?
En mocht iemand nog rompertjes van carters hebben liggen in ongeveer maar 62 hou ik me aanbevolen![]()
![]()
http://www.mijnalbum.nl/Album=E8TBXKL4
Deel 1 van maatje 50 en 50/56
Wil je iets weten of meer foto's laat het weten.
Ik heb nog een winterjasje maat 50 en nog wat dikkere vesten maat 50 en 50/56![]()
Hier nog een maxicosi in de aanbieding, donkere neutrale kleur, voor 1 kindje gebruikt, nog in goede staat. Lichtblauwe voetenzak van Koeka mag er zo bij. Vraagprijs 65 euro. Pm bij interesse!
[ Bericht 0% gewijzigd door Poezebeest op 15-02-2014 09:46:39 ]![]()
Heb je misschien een foto? Wij zouden een extra exemplaar wel kunnen gebruiken voor opa's en oma's.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:41 schreef Poezebeest het volgende:
Hier nog een maxicosi in de aanbieding, donkere neutrale kleur, voor 1 kindje gebruikt, nog in goede staat. Lichtblauwe voetenzak van Koeka mag er zo bij. Vraagprijs 65 euro. Pm bij interesse!Oude (on)bekende.![]()
Ga ik zo voor je maken!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:30 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Heb je misschien een foto? Wij zouden een extra exemplaar wel kunnen gebruiken voor opa's en oma's.![]()
Past L. die niet meer deze zomer? Ik vind het zeker een leuk broekjequote:Op woensdag 12 februari 2014 22:06 schreef Tinuviel het volgende:
Phaidra, ik heb dit broekje maat 86 van de Prenatal:
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog een heleboel korte mouwen t-shirts in maat 80 en 86. Het is alleen even kijken, want nu past hij daar nog in, maar tegen de tijd dat het er warm genoeg voor is waarschijnlijk niet meer.. Dan moeten we maar weer eens meeten binnenkort (maar niet te snel, blijkbaar is RS nog tot zeker 3 weken besmettelijk
).
Haha ik zie nu dat je zelf ook al voorstelde om weer eens te meeten. Had ik nog niet gezien!
Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Phaidra ik gokte dat het hem niet meer zou passen. Hij draagt nu al maat 80 en 86 (afhankelijk van hoe groot het valt). Ik zal het broekje nog eens passen voor de zekerheid. Helaas past seizoensspul van onze grote vaak niet in het goede seizoen.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Past L. die niet meer deze zomer? Ik vind het zeker een leuk broekje. Dan moeten we maar weer eens meeten binnenkort (maar niet te snel, blijkbaar is RS nog tot zeker 3 weken besmettelijk
).
Haha ik zie nu dat je zelf ook al voorstelde om weer eens te meeten. Had ik nog niet gezien!
Afspreken moeten we zeker doen over wat weekjes.Carpe Diem- Pluk de Dag
Hier is er ook nog een maxicosi te koop, voor wie interesse heeft. Hij is lichtblauw met een patroontje. Ik post later graag foto's.Carpe Diem- Pluk de Dag
Ik gooi er zo dadelijk zomerspul in. Dat zij die interesse hebben het alvast weten
Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Zomerspul![]()
Graag pm bij interesse en grotere afname gaat voor kleine afname (sorry)
Geweldige capri van name it maat 74, ¤5
Shirt maat 86/92 ¤2,50
Broekjes maat 86 ¤2,50 per stuk
Linker twee broekjes maat 92, rechter maat 98 allen ¤3 per stuk
T-shirts maat 98/104 ¤3 per stuk
T-shirts maat 98/104 ¤3 per stuk
T-shirts links maat 98/104, rechts maat 98 ¤2,50 per stuk
T-shirts maat 104 allen ¤2,50 per stuk
Pyjama ongeveer 92/98 ¤5, gruffalo shirt 98/104 ¤5
Pyjama maat 92/98 ¤3
Katoenen broek 92/98 ¤2,50
Broek maat 104 (kleur staat Ollie niet) ¤7,50, sweater gruffalo maat 92 ¤5
Teva's bovenkant wat zanderigmaar zie foto van de onderkant, nog prima voor nog een ronde. Ollie droeg ze van maat 22 t/m maat 25 dus twee zomers. ¤5
En dan heb ik nog twee moonkids setjes liggen.
Voor beiden geldt: Shirt kleine 104, broek maat 98. 17,50 per setje.
Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Of dat je meer wil dan ik zodat je voorrang hebtquote:Op zondag 16 februari 2014 22:21 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ik ookEn nu maar hopen dat jij andere dingen wil
![]()
![]()
Ik zoek nog toffe jongens pakjes maat 56/ 62 / 68 en heeft iemand misschien nog van die leuke blauwe baby Allstars?
doei![]()
Deze username was toffer hèquote:Op zondag 16 februari 2014 21:57 schreef mignonne het volgende:
och DML![]()
ik zou er bíjna een jongetje voor willen!![]()
![]()
oh kakquote:Op zondag 16 februari 2014 22:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Deze username was toffer hèik ben lekker wakker
sorry
:)![]()
echt?! omg!quote:Op zondag 16 februari 2014 23:07 schreef laziness het volgende:
[..]
Je doet het vaker en ik vind het totaal geen probleemhahaha
lekker bezig
Jij blijft voor mij anders ook gewoon HHquote:
Het went gewoon niet
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
ghehe, kan me voorstellen.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Jij blijft voor mij anders ook gewoon HH
Het went gewoon niet
Maar ik deed het niet eens on purpose![]()
het hoort gewoon bij je lazi (ha!
)
Hoewel ik de hh-periode vooral lurker ben geweest, start ik m'n posts ook nog vaak met een H om t dan te corrigeren naar mignonnequote:Op zondag 16 februari 2014 23:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Jij blijft voor mij anders ook gewoon HH
Het went gewoon nietzelfde geldt voor Burdie, dat went ook maar traag haha.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
ghehe, kan me voorstellen.
Maar ik deed het niet eens on purpose![]()
het hoort gewoon bij je lazi (ha!
)
![]()
Puck wordt ook nog steeds wel genoemd![]()
Misschien moet ik terug. Om het ingewikkeld te houden
En HH was gewoon zo fijn af te korten en bekte lekker![]()
![]()
Ooh heb jequote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef laziness het volgende:
Zomerspul![]()
Graag pm bij interesse en grotere afname gaat voor kleine afname (sorry)
Geweldige capri van name it maat 74, ¤5
Shirt maat 86/92 ¤2,50
[ afbeelding ]Jip en Janneke
nog?
![]()
Ik heb positiekleding overgenomen dat mij (veel) te groot is, dus ik hoop dat ik er iemand anders blij kan maken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Iemand interesse in een van deze boeken? Plaatjes uploaden lukte ff niet, dus ff zo. Google is je vriend![]()
De groeibijbel, dr. Martin Ward Platt.
De meest gestelde vragen over zwangerschap en bevalling, Beatrijs Smulders.
Babygebaren, Lissa Zeviar.
Bij interesse graag even een pm.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Deze username was toffer hè![]()
![]()
Ik gooi namens een vriendin even een paar positiekledingstukken online:
- Ongedragen bruine positiejurk met lange mouwen van Mamalicious. Maat L.
http://www.marktplaats.nl(...)viousPage=mympSeller
- Ongedragen paarse positiejurk van de H&M met korte mouwen en V-hals. Maat L.
- Roze positieshirt met bloemen en varens van Miss Etam. Maat XL.
Prijs komen we wel uit, absoluut geen hoofdprijs!![]()
Cas loopt er goed op!quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:10 schreef Morretje het volgende:
[..]
Valt er een beetje te lopen met deze slofjes? Dan wil ik ze wel.![]()
Is er hier nog belang bij een name-it spijkerbroek maat 92? Een sturdy hoody maat 92? En diverse andere name-it shirts? Dan zoek ik Cas zijn kast even uit straks.![]()
![]()
Babygebaren verkocht.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:48 schreef Susie het volgende:
Iemand interesse in een van deze boeken? Plaatjes uploaden lukte ff niet, dus ff zo. Google is je vriend![]()
De groeibijbel, dr. Martin Ward Platt.
De meest gestelde vragen over zwangerschap en bevalling, Beatrijs Smulders.
Babygebaren, Lissa Zeviar.
Bij interesse graag even een pm.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......![]()
Positie mode aangeboden !
Zwarte pantalon van noppies.
Blauwe broek met krijtstreep van noppies
Blauwe skinny van noppies
Skinny jeans van mamalicious
Zomer cargo broek zand kleur van hm
Witte blouse van noppies
Zwart badpak van hm
En nog wat zomerse tops van mamalicious. Spaghetti hemdjes enzo.
Maat zal ik straks ff aanvullen. Meeste m/lSjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14![]()
Ik heb donkerblauwe allstars (slofjes, geen schoentjes) maat 19, zijn als nieuwquote:Op zondag 16 februari 2014 22:42 schreef Bolletje... het volgende:
Ik zoek nog toffe jongens pakjes maat 56/ 62 / 68 en heeft iemand misschien nog van die leuke blauwe baby Allstars?. Maat is dus niet voor newborn, hier gedragen vanaf 5 t/m ca. 10 maanden.
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart![]()
Ik wil wel neuzen, maar ben wel kritisch hoor. Moet echt m'n smaak zijn....quote:Op maandag 17 februari 2014 16:34 schreef Cyntiaa het volgende:
Is er hier nog belang bij een name-it spijkerbroek maat 92? Een sturdy hoody maat 92? En diverse andere name-it shirts? Dan zoek ik Cas zijn kast even uit straks.
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart![]()
hmm Dat valt altijd goed bij Billie. Show me what you've got!quote:Op maandag 17 februari 2014 16:34 schreef Cyntiaa het volgende:
Is er hier nog belang bij een name-it spijkerbroek maat 92? Een sturdy hoody maat 92? En diverse andere name-it shirts? Dan zoek ik Cas zijn kast even uit straks.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR![]()
Jazeker!quote:Op maandag 17 februari 2014 16:34 schreef Cyntiaa het volgende:
Is er hier nog belang bij een name-it spijkerbroek maat 92? Een sturdy hoody maat 92? En diverse andere name-it shirts? Dan zoek ik Cas zijn kast even uit straks.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
Hoi, die bedoel ik! Ik pm je wel evenquote:Op maandag 17 februari 2014 19:10 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Ik heb donkerblauwe allstars (slofjes, geen schoentjes) maat 19, zijn als nieuw. Maat is dus niet voor newborn, hier gedragen vanaf 5 t/m ca. 10 maanden.
doei
Forum Opties Forumhop: Hop naar: