Ah ja, daar ben ik het wel mee eens!quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:00 schreef laziness het volgende:
Alleen broeken
O zou ze gezien het elastiek nog wel passen. Ze vallen alleen korter elk jaar
Maar boven/op de knie vind ik veel leuker staan dan er onder.
Ah wil ik graag zien! Want heb nog maar 1 korte broek waar die inpast.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:18 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik ga mijn korte broeken maat 92 weg doen. Die droeg O. afgelopen zomer toen hij in maat 98 zat.
En maat 86 doe ik nu ook weg want die gingen ook nog prima toen.
Tshirts heb ik ook nog liggen in 98 en 104.
Nee, ik heb een grootafnemer voor het meeste spulquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ah wil ik graag zien! Want heb nog maar 1 korte broek waar die inpast.
En shirts ook graag![]()
Heb je toevallig ook nog lange broeken in maat 98? want die heb ik eigenlijk ook nog nodig.
Ik heb je gisteravond een pm gestuurd. Heb je hem gezien?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:35 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb een heleboel zomerkleding voor een meisje geupload, maat 98 (bovenkleding) en 92 (broeken). Hier en daar een verdwaald kleiner maatje en wat lente/herfstkleding.
Een vriendin moet er nog even naar kijken en vanavond zal ik de link hier plaatsen. U bent gewaarschuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen komt er nog meer bij, als ik de energie heb om foto's te maken.Oude (on)bekende.
Ik heb ook nog het een en ander. Zal even foto's maken en posten. Gelijk een goede reden om weer eens af te spreken met onze mini's.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ah ja, daar ben ik het wel mee eens!Wil je een seintje geven als je zover bent? ik ben niet heel geregeld online deze week.
Valt er een beetje te lopen met deze slofjes? Dan wil ik ze wel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:57 schreef Cyntiaa het volgende:
Melton slofjes maat 24/25, met antislip op het zooltje
Donkergrijs. ¤5,- inclusief. Verzenden
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:02 schreef Morretje het volgende:
Ik heb ook weer het e.e.a. wat te klein geworden is hier:
Meisjesspul:
sokken, ong maat 22
korte sokjes, ong maat 22
Rode ballerina's, maat 24
tuniek maat 98, name it
spijkerjasje Dopodopo maat 104
bloemetjesshirt lange mouw dopodopo, maat 98-104
poezentrui maat 98 (niet voor kindjes met een heel groot hoofd)
fleecevest h&m 98-104
bloemetjes ballonrokje hema, maat 98-104
roze ribbroek h&m, maat 92, valt lang
maillots paars 86-92/gestreept 98-104
pyjama 86-92, hema
onderbroekjes 98-104, hema
hemden (Gratis ergens bij) hema, maat 92
Kleine jongetjes: slofjes
Deze kekke twee (4ff en maxomorra, 7,- per stuk inclusief verzenden)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mt 62 meisjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mt 50/56 meisjes + unisexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een inbakerdoek 0-6mndSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is er nog belang bij een winterslaapzak met niet-afritsbare mouwen voor een jongen? Maat 110. Van de Terstal, blauw/grijs met autootjes.
Zo ja, dan maak ik even een foto.
Ik wil hem ook wel ruilen tegen een winterslaapzak zónder mouwen, maat 110![]()
![]()
Phaidra, ik heb dit broekje maat 86 van de Prenatal:
Ik heb ook nog een heleboel korte mouwen t-shirts in maat 80 en 86. Het is alleen even kijken, want nu past hij daar nog in, maar tegen de tijd dat het er warm genoeg voor is waarschijnlijk niet meer.Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet![]()
Is hier nog belangstelling voor een blauwe Kidscase suit ( Hank) maat 80? Verkocht!
En ik heb ook nog een blauwe Smafolk crawler, mt 80, nog nieuw met kaartje er aan...
Bij belangstelling maak ik vanmiddag foto's, ze liggen in de kast waar meneer nu ligt te pitten.
Edit.. Dezen dus, plaatjes van het net geplukt....
[ Bericht 21% gewijzigd door milka82 op 14-02-2014 14:41:29 ]![]()
Ja milka! IK IK IK!
Ik zocht deze week er nog naar, maar online niets meer te vinden. Niet binnen mijn budget, that is. Dus afhankelijk van hoe veel je ervoor vraagt, wil ik ze mogelijk hebben.![]()
![]()
Ik heb nieuwe rompertjes van de hema maat50/56 lange mouw, overslag en normaal in de aanbieding en hema rompertjes en prenatal rompertjes met korte mouw, wel gedragen. Iemand interesse?
En mocht iemand nog rompertjes van carters hebben liggen in ongeveer maar 62 hou ik me aanbevolen![]()
![]()
http://www.mijnalbum.nl/Album=E8TBXKL4
Deel 1 van maatje 50 en 50/56
Wil je iets weten of meer foto's laat het weten.
Ik heb nog een winterjasje maat 50 en nog wat dikkere vesten maat 50 en 50/56![]()
Hier nog een maxicosi in de aanbieding, donkere neutrale kleur, voor 1 kindje gebruikt, nog in goede staat. Lichtblauwe voetenzak van Koeka mag er zo bij. Vraagprijs 65 euro. Pm bij interesse!
[ Bericht 0% gewijzigd door Poezebeest op 15-02-2014 09:46:39 ]![]()
Heb je misschien een foto? Wij zouden een extra exemplaar wel kunnen gebruiken voor opa's en oma's.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:41 schreef Poezebeest het volgende:
Hier nog een maxicosi in de aanbieding, donkere neutrale kleur, voor 1 kindje gebruikt, nog in goede staat. Lichtblauwe voetenzak van Koeka mag er zo bij. Vraagprijs 65 euro. Pm bij interesse!Oude (on)bekende.![]()
Ga ik zo voor je maken!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:30 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Heb je misschien een foto? Wij zouden een extra exemplaar wel kunnen gebruiken voor opa's en oma's.![]()
Past L. die niet meer deze zomer? Ik vind het zeker een leuk broekjequote:Op woensdag 12 februari 2014 22:06 schreef Tinuviel het volgende:
Phaidra, ik heb dit broekje maat 86 van de Prenatal:
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog een heleboel korte mouwen t-shirts in maat 80 en 86. Het is alleen even kijken, want nu past hij daar nog in, maar tegen de tijd dat het er warm genoeg voor is waarschijnlijk niet meer.. Dan moeten we maar weer eens meeten binnenkort (maar niet te snel, blijkbaar is RS nog tot zeker 3 weken besmettelijk
).
Haha ik zie nu dat je zelf ook al voorstelde om weer eens te meeten. Had ik nog niet gezien!
Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Phaidra ik gokte dat het hem niet meer zou passen. Hij draagt nu al maat 80 en 86 (afhankelijk van hoe groot het valt). Ik zal het broekje nog eens passen voor de zekerheid. Helaas past seizoensspul van onze grote vaak niet in het goede seizoen.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Past L. die niet meer deze zomer? Ik vind het zeker een leuk broekje. Dan moeten we maar weer eens meeten binnenkort (maar niet te snel, blijkbaar is RS nog tot zeker 3 weken besmettelijk
).
Haha ik zie nu dat je zelf ook al voorstelde om weer eens te meeten. Had ik nog niet gezien!
Afspreken moeten we zeker doen over wat weekjes.Carpe Diem- Pluk de Dag
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet![]()
Hier is er ook nog een maxicosi te koop, voor wie interesse heeft. Hij is lichtblauw met een patroontje. Ik post later graag foto's.Carpe Diem- Pluk de Dag
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: