Of dat je meer wil dan ik zodat je voorrang hebtquote:Op zondag 16 februari 2014 22:21 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ik ookEn nu maar hopen dat jij andere dingen wil
Deze username was toffer hèquote:Op zondag 16 februari 2014 21:57 schreef mignonne het volgende:
och DML![]()
ik zou er bíjna een jongetje voor willen!
oh kakquote:Op zondag 16 februari 2014 22:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Deze username was toffer hè
echt?! omg!quote:Op zondag 16 februari 2014 23:07 schreef laziness het volgende:
[..]
Je doet het vaker en ik vind het totaal geen probleem
Jij blijft voor mij anders ook gewoon HHquote:
ghehe, kan me voorstellen.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Jij blijft voor mij anders ook gewoon HH
Het went gewoon niet
Hoewel ik de hh-periode vooral lurker ben geweest, start ik m'n posts ook nog vaak met een H om t dan te corrigeren naar mignonnequote:Op zondag 16 februari 2014 23:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Jij blijft voor mij anders ook gewoon HH
Het went gewoon niet
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
ghehe, kan me voorstellen.
Maar ik deed het niet eens on purpose![]()
het hoort gewoon bij je lazi (ha!
)
Ooh heb jequote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef laziness het volgende:
Zomerspul![]()
Graag pm bij interesse en grotere afname gaat voor kleine afname (sorry)
Geweldige capri van name it maat 74, ¤5
Shirt maat 86/92 ¤2,50
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Deze username was toffer hè
Cas loopt er goed op!quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:10 schreef Morretje het volgende:
[..]
Valt er een beetje te lopen met deze slofjes? Dan wil ik ze wel.
Babygebaren verkocht.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:48 schreef Susie het volgende:
Iemand interesse in een van deze boeken? Plaatjes uploaden lukte ff niet, dus ff zo. Google is je vriend![]()
De groeibijbel, dr. Martin Ward Platt.
De meest gestelde vragen over zwangerschap en bevalling, Beatrijs Smulders.
Babygebaren, Lissa Zeviar.
Bij interesse graag even een pm.
Ik heb donkerblauwe allstars (slofjes, geen schoentjes) maat 19, zijn als nieuwquote:Op zondag 16 februari 2014 22:42 schreef Bolletje... het volgende:
Ik zoek nog toffe jongens pakjes maat 56/ 62 / 68 en heeft iemand misschien nog van die leuke blauwe baby Allstars?
Ik wil wel neuzen, maar ben wel kritisch hoor. Moet echt m'n smaak zijn....quote:Op maandag 17 februari 2014 16:34 schreef Cyntiaa het volgende:
Is er hier nog belang bij een name-it spijkerbroek maat 92? Een sturdy hoody maat 92? En diverse andere name-it shirts? Dan zoek ik Cas zijn kast even uit straks.
hmm Dat valt altijd goed bij Billie. Show me what you've got!quote:Op maandag 17 februari 2014 16:34 schreef Cyntiaa het volgende:
Is er hier nog belang bij een name-it spijkerbroek maat 92? Een sturdy hoody maat 92? En diverse andere name-it shirts? Dan zoek ik Cas zijn kast even uit straks.
Jazeker!quote:Op maandag 17 februari 2014 16:34 schreef Cyntiaa het volgende:
Hoi, die bedoel ik! Ik pm je wel evenquote:Op maandag 17 februari 2014 19:10 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Ik heb donkerblauwe allstars (slofjes, geen schoentjes) maat 19, zijn als nieuw. Maat is dus niet voor newborn, hier gedragen vanaf 5 t/m ca. 10 maanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |