quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hier nog even mijn positiekleding
http://www.mijnalbum.nl/Album=GCVK6OZM
broeken en rok maat 38/40
losse verkoop of alles op de foto's en alles wat ik nog tegenkom (uit mijn hoofd nog minstens 1 spijkerbroek, een huispak en een los vest) voor 40 euro
Klinkt goed, heb je een foto, LB?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb hier een zwarte H&M positieskinnyOf nouja, zo'n 'used look'.
Hij is duidelijk niet nieuw meer overigens, ik vond dat vooral te merken aan de buikband die een beetje lubbert. Maar aan het eind van de zwangerschap is dat geen probleem meer over het algemeen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet al te beste kwaliteit, maar zo heb je wel een idee hoe de broek bovenaan en onderaan zit.
Nee die Hema-jumpsuits zijn onlogisch qua knoopjes, erg jammer want sommige zijn best leuk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:23 schreef L-E het volgende:
In 62 alleen nog die hema-dingen (zoek je denk ik niet) Ik heb in 68 nog deze:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oh, die tweede is zonder print maar misschien wil iemand anders m
quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:33 schreef flowerbox het volgende:
Positiekleding te koop!
Ik wil er graag van af dus mag weg voor weinig.
PM bij interesse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
Heb je ook een maat kleiner?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:12 schreef flowerbox het volgende:
Wie maakt me los?![]()
Eventueel nog meer positiekleding te koop bij interesse.
[..]
Ja volgens mij wel. Ik zal aan het eind van de middag even kijken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:37 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Heb je ook een maat kleiner?
L of maat 42 (of 32/34) voor broek.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:11 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Ik zal aan het eind van de middag even kijken.
Ik heb een en ander aan jumpsuit in 62, ik probeer vanavond alles online te gooien.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:17 schreef Mabawa. het volgende:
Iemand leuke jongensjumpsuits met printin maatje 62? 68 mag ook maar ik wil vnmlk zijn huidige garderobe uitbreiden
Een ergonomische babydrager eventueel?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:14 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Ik heb een en ander aan jumpsuit in 62, ik probeer vanavond alles online te gooien.
Voor de liefhebbers, vanavond jongensspul vanaf maat 50 t/m 74. Positiekleding heb ik ook nog, maar moet nog uitgezocht worden. Daarnaast maxicosi, wipstoel, ledikant, wikkeldoeken enz, maar ook dat moet nog uitgezocht worden. Als je op zoek bent naar iets specieks, laat het dan weten, de complete baby-uitzet gaat hier de deur uit namelijk.
Ik heb een bondolino, weet niet of je dat zoekt?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:16 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Een ergonomische babydrager eventueel?
Mocht iemand anders die toevallig nog hebben, houd ik me aanbevolen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:17 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Ik heb een bondolino, weet niet of je dat zoekt?
Fijn dank je.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:14 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Ik heb een en ander aan jumpsuit in 62, ik probeer vanavond alles online te gooien.
Voor de liefhebbers, vanavond jongensspul vanaf maat 50 t/m 74. Positiekleding heb ik ook nog, maar moet nog uitgezocht worden. Daarnaast maxicosi, wipstoel, ledikant, wikkeldoeken enz, maar ook dat moet nog uitgezocht worden. Als je op zoek bent naar iets specieks, laat het dan weten, de complete baby-uitzet gaat hier de deur uit namelijk.
Het is een blauwe, ik kan even geen foto vinden op mijn gsm, doe ik vanavond als mijn mini in bed ligt.quote:
Doe rustig aan, ik wacht geduldig af!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:26 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Het is een blauwe, ik kan even geen foto vinden op mijn gsm, doe ik vanavond als mijn mini in bed ligt.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:14 schreef Poezebeest het volgende:
Als je op zoek bent naar iets specieks, laat het dan weten, de complete baby-uitzet gaat hier de deur uit namelijk.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:37 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Heb je ook een maat kleiner?
L of maat 42 (of 32/34) voor broek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heeft een kennis van mij nog te koop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door flowerbox op 08-02-2014 16:14:48 ]Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
Ik vraag haar even hoe ie valtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:05 schreef Kimpossible het volgende:
Oeh dar grijze dingetje van je vriendin! Is dat een jurkje? Ik heb volgende week een bruiloft en nog geen outfit haha.
En hoe 38 is ie? Ik had voor de zwangerschap 38 maar nu ook wel +16van de h&m en prenatal draag ik m qua shirts.
Ze appt dat de strik ook los kan maar met staat heel mooi als je een flinke buik hebt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:12 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Merci! Weet je ook wat ze ervoor wil hebben?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:03 schreef flowerbox het volgende:
[..]Ze zijn allemaal groter volgens mij:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heeft een kennis van mij nog te koop:Je hebt een pmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Ik kan geen foto vinden van de mijne in actie, maar het is deze link en dan de rechts boven, donkerblauw.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:27 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Doe rustig aan, ik wacht geduldig af!
Ik heb hier nog een spijkerbroek liggen van de H&M. Pijpen lopen naar beneden wijder uit. Maatje 40. Foto een topic terug..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:31 schreef Dyre het volgende:
Interesse hierRoze en groen zijn niet echt mijn kleuren, maar die 2 spijkerbroeken van de H&M is misschien wel iets voor mij
Hebben ze 'gewone' rechte pijpen?
Hmm jammer, het zijn echt van die skinny's? Dan denk ik niet dat ze mij goed zullen passen...(foto's mag je anders alsnog maken als het niet teveel moeite is, ik twijfel nogquote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:33 schreef aapieannie het volgende:
Nee, zijn strakkere modellen. Die groene heeft wel rrchte pijpen hihi
Ik heb die post gezien, leuke broek! Maar ik krijg maat 40 van de H&M niet over mijn bovenbenen heen getrokkenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik heb hier nog een spijkerbroek liggen van de H&M. Pijpen lopen naar beneden wijder uit. Maatje 40. Foto een topic terug..
MM ik heb dit clownscostuum maat 80. Maar een keer gedragen, zo goed als nieuw. Heb jij interesse, stuur mij een pm/dm:quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:52 schreef mousemicky het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog een jongenscarnavalsoutfit in maat 80 ongeveer liggen?
Ik heb wel interesse in maat 86quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:41 schreef Bayswater het volgende:
De kleine meid is nu net 2 jaar bij ons (winterbaby van 25 januari 2012), tijd om alles van maat 50 t/m maat 86 op te ruimen. Dus sta je op het punt van bevallen of ben je het net dan ben je de komende 2 jaar grotendeels klaar .Rond de 200 kledingstuks, de in mindere staat zijnde kleding is er uit gegooid. Merknamen Hema, Friendz, Name IT, H & M, Ikks, Petit Bateau, Noppies, Prenatal, Guess, van Lottum, Litte Feet, Juicy Couture, Mexx, Feetje, Lief, esprit. Sommige dingen zijn 1 keer gedragen of zelfs helemaal niet. Zitten ook een paar mooie schoentjes bij waar amper op gelopen is.
Voor minder dan een euro per stuk mag iemand het hele pakket meenemen, 199 euro dus voor alles. Bij actieve losse verkoop zal het waarschijnlijk veel meer opbrengen. Op te halen in Voorburg.
Maar een paar foto's gemaakt, maar er zit nog vel meer in dus. Strijken is niet onze hobby trouwens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal dadelijk 86 er even uithalen en een paar foto's maken.quote:
Je hele album is zichtbaar..quote:Op zondag 9 februari 2014 10:24 schreef Tinuviel het volgende:
Ik heb ook nog kinderkleding maat 50- 80,
Allemaal 86, jas is 80 maar in werkelijkheid een ruime 86.quote:
Je hebt een pm!quote:Op zondag 9 februari 2014 11:04 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Allemaal 86, jas is 80 maar in werkelijkheid een ruime 86.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank voor de foto's. Clowns zijn alleen niet zo mijn ding... Sorry...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:42 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
MM ik heb dit clownscostuum maat 80. Maar een keer gedragen, zo goed als nieuw. Heb jij interesse, stuur mij een pm/dm
Dankje. Ik heb het aangepast.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je hele album is zichtbaar..
weet niet of dat de bedoeling is...
Dank voor het opsnorren van foto's! Maar ik zocht echt wat zwarter (en heb me dit weekend bij de Noppies-winkel laten verleiden door een nieuwe zwarte skinny). Tnx!quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:49 schreef LadyBlack het volgende:
Jeeej buikfoto's![]()
![]()
Niet al te beste kwaliteit, maar zo heb je wel een idee hoe de broek bovenaan en onderaan zit.
Wat heb je in maatje 62? Allen winter/voorjaar of ook al wat zomerkleding??quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:41 schreef Bayswater het volgende:
De kleine meid is nu net 2 jaar bij ons (winterbaby van 25 januari 2012), tijd om alles van maat 50 t/m maat 86 op te ruimen. Dus sta je op het punt van bevallen of ben je het net dan ben je de komende 2 jaar grotendeels klaar .Rond de 200 kledingstuks, de in mindere staat zijnde kleding is er uit gegooid. Merknamen Hema, Friendz, Name IT, H & M, Ikks, Petit Bateau, Noppies, Prenatal, Guess, van Lottum, Litte Feet, Juicy Couture, Mexx, Feetje, Lief, esprit. Sommige dingen zijn 1 keer gedragen of zelfs helemaal niet. Zitten ook een paar mooie schoentjes bij waar amper op gelopen is.
Voor minder dan een euro per stuk mag iemand het hele pakket meenemen, 199 euro dus voor alles. Bij actieve losse verkoop zal het waarschijnlijk veel meer opbrengen. Op te halen in Voorburg.
Maar een paar foto's gemaakt, maar er zit nog vel meer in dus. Strijken is niet onze hobby trouwens.
Yep!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:50 schreef kleinzusje het volgende:
Ohhhhhhhhhhh Fannetje, wat een leuke kleertjes ! Te groot helaas. Is het KC jurkje nog vrij ?
Prima voor de zomer, korte en lange mouwtjes. Ook een paar warmere kleertjes, blijft Nederland tenslotte.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:11 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Wat heb je in maatje 62? Allen winter/voorjaar of ook al wat zomerkleding??
Mag ik um ?quote:
Graag even PB sturen als je interesse in iets hebt, dan hou ik overzicht.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mag ik um ?
Samen met het wibra tuniekje en het molo shirtje ?![]()
Neeeeeeee echt te groot![]()
Aaaah wat een tof spul!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:24 schreef Fannetje het volgende:
Met name zomerkleertjes maat 92 (broeken) en 98(/104), een verdwaalde 80/86 en ook wat herfst/lentespul met lange mouwen.
http://www.mijnalbum.nl/Album=X8PXAYIS
Graag een PB bij interesse. Evt. pakketjes gaan voor.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:42 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Iemand interesse in dit clownscostuum maat 80. Maar een keer gedragen, zo goed als nieuw. Heb jij interesse, stuur mij een pm/dm:
[ afbeelding ]
Details:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:28 schreef L-E het volgende:
Ik vond nog een Nosh Organics 62/68 in nieuwstaat (kaartje zit er nog aan, niet gedragen hier)
Mag weg voor 10,- incl. verzenden
[ link | afbeelding ]
Sund!quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:31 schreef L-E het volgende:
Ik vind m ook echt fantastisch!Hij viel hier qua seizoen net niet lekker
En ik was m ook een beetje vergeten, want te veel kleren
JA! Ik wil hem!quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:28 schreef L-E het volgende:
Ik vond nog een Nosh Organics 62/68 in nieuwstaat (kaartje zit er nog aan, niet gedragen hier)
Mag weg voor 10,- incl. verzenden
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:42 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Sorry speesMag jij hem weer van mij?
als je wilt dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |