Wat is slank in jouw ogen dan ?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:18 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Maar waar ik het aller aller eerst naar kijk, voor er ook maar 1 ander denkproces op gang komt is of ze slank is.
Zo niet dan is het al einde verhaal. (niet model achtig slank, maar iig niet dik).
nou dan moet je duidelijker zijn, in de op staat niks over een eerste date.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:18 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
op je eerste date ga je naar haar kont kijken? Ipv haar gezicht??..
wat als ze getatooeerde wenkbrauwen heeft :pquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:18 schreef Fascination het volgende:
Wenkbrauwen, tanden, kaaklijn, handen.
ben ik toch ookquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:19 schreef Waaghals het volgende:
[..]
nou dan moet je duidelijker zijn, in de op staat niks over een eerste date.
Als ze van je weg lopen, is dat meestal niet een goed teken..quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:24 schreef 2Happy4U het volgende:
Als ze naar mij toe loopt gezicht, van me wegloopt kont.
heeyyy, op deze vraag stond ik te wachtenquote:
Dus als hij schitterende ogen heeft en 150 kg weegt maakt het voor jou niet uit?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:34 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
heeyyy, op deze vraag stond ik te wachten
Uhmm, OGEN, en daarna kieken ofdat hij serieus is, lachje, lippen,
ook figuur ja :pquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:36 schreef sterandje het volgende:
[..]
Dus als hij schitterende ogen heeft en 150 kg weegt maakt het voor jou niet uit?
weetikveel...hoe kan je dat uitleggen... gewoon niet dik/mollig of iets in die trant...liefst gewoon een plat buikje en dunne benen/armen eigenlijk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:19 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Wat is slank in jouw ogen dan ?
Hoe je dat uit kunt leggen, euhmm met een "foto" namelijk?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:39 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
weetikveel...hoe kan je dat uitleggen... gewoon niet dik/mollig of iets in die trant...liefst gewoon een plat buikje en dunne benen/armen eigenlijk.
Wat heeft dat voor jullie nou voor waarde wat ik slank vind.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:41 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Hoe je dat uit kunt leggen, euhmm met een "foto" namelijk?
gewoon de nieuwsschierigheid waar DEVIEZEMAN op valt :pquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:42 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor jullie nou voor waarde wat ik slank vind.
Ja eigenlijk gewoon liefst model achtig slank, maar dat is het ideaal, het mag wel iets meer zijn maar niet heel veel meer (A)quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:44 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
gewoon de nieuwsschierigheid waar DEVIEZEMAN op valt :p
ik heb ogen, ben serieus, heb een lachje en lekkere lippen, daten?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:34 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
omdat ze wil weten of ze kans maakt bij jequote:Op donderdag 6 februari 2014 15:42 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als ze van je weg lopen, is dat meestal niet een goed teken..
Als ze slank is welquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
omdat ze wil weten of ze kans maakt bij je
betaal jij de reiskosten?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik heb ogen, ben serieus, heb een lachje en lekkere lippen, daten?
nee sorry ik heb al een vriendinquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:35 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
betaal jij de reiskosten?
trio?quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:43 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
dan date ik met je vriendin
quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:30 schreef Fanest het volgende:
1) Figuur; slank, atletisch, vrouwelijke vorm
2) Gezicht; mond, ogen, symmetrie
3) Overige kenmerken; haar, borsten, kont
4) Kleding
5) Stem
quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:14 schreef groenappeltje20 het volgende:
Waar kijken jullie op 't eerste gezicht naar? *Edit :eerste date
Lippen,
Tanden
Neus
Ogen
Wenkbrauwen
Nagels
Handen
Schoenen
Figuur
Anders, namelijk...
Wilde net mijn reactie gaan typen maar goed kan net zo goed dit quotenquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:58 schreef Zippow het volgende:
Ik kijk bij mannen altijd als aller eerste naar hoe lang die is. Dus eigenlijk naar z'n figuur. Het liefste niet al te mager, maar ook zeker niet iemand met overgewicht (ik weet dat dit niets zegt, want je kan ook slank lijken terwijl je toch 5/10 kg overgewicht hebt). De man mag best wel heel lang en breed zijn, dan kan ik mooi m'n hoge hakken aan![]()
Daarna kijk ik naar het gezicht, hoe zit z'n haar, wat voor kleur ogen en heeft ie mooie lange wimpers en een mooie neus en mond.
Verder let ik ook heel erg op kleding en schoenen, en als laatste moet ie een mooie geile stem hebben anders dan wordt het niks.
Super veel eisend dus. Slaat nergens op, maar ik let er wel op.
Val je ook op mannen met donker haar en donkere ogen, maar t mogen geen nikkers of aandr seurt buutnlanders wezen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:05 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Wilde net mijn reactie gaan typen maar goed kan net zo goed dit quoten
Donker haar en donkere ogen> molukse of italianenquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:09 schreef Zippow het volgende:
[..]
Val je ook op mannen met donker haar en donkere ogen, maar t mogen geen nikkers of aandr seurt buutnlanders wezen?
Jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:12 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Donker haar en donkere ogen> molukse of italianen.
Jij valt alleen op Nederlanders?
Ik zou eerst dan kijken naar haar ogen en later naar de rest van haar gezicht en daarna hoe ze qua uitstraling in zijn geheel overkomt.quote:
ik vind het altijd raar als mensen het figuur boven het gezicht plaatsen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:30 schreef Fanest het volgende:
1) Figuur; slank, atletisch, vrouwelijke vorm
2) Gezicht; mond, ogen, symmetrie
3) Overige kenmerken; haar, borsten, kont
4) Kleding
5) Stem
Om het figuur te verbergen heb je een grotere zak nodig..quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vind het altijd raar als mensen het figuur boven het gezicht plaatsen.
Eigenlijk vind ik ze allebei even belangrijk, alleen het figuur valt van afstand meer op dan het gezicht dus vandaar dat ik die als eerste heb gezet. In ieder geval vind ik figuur en gezicht stukken belangrijker dan mijn andere drie punten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vind het altijd raar als mensen het figuur boven het gezicht plaatsen.
Ik eet dagelijks uranium om mijn uitstraling op peil te houdenquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:50 schreef Masterplan88 het volgende:
Ik ga voor de uitstraling ! En dan spelen de ogen en de lach toch wel het meeste mee.
Met een beetje geluk groeit er een 2e hoofd aan, hebben ze meer om naar te kijkenquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:52 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik eet dagelijks uranium om mijn uitstraling op peil te houden
Hopelijk groeit er op nog een plaats iets!!! AHHAHAHAquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:55 schreef Latert het volgende:
[..]
Met een beetje geluk groeit er een 2e hoofd aan, hebben ze meer om naar te kijken
Jammer genoeg lijken de vrouwen in dit topic daar maar weinig interesse voor te hebben...quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:57 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Hopelijk groeit er op nog een plaats iets!!! AHHAHAHA
Zolang je maar een leuk bekkie (lach en ogen) hebt is het wel goed bij deze vrouw mensjes.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:58 schreef Latert het volgende:
[..]
Jammer genoeg lijken de vrouwen in dit topic daar maar weinig interesse voor te hebben...
Ik heb een onweerstaanbare huillach.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:59 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Zolang je maar een leuk bekkie (lach en ogen) hebt is het wel goed bij deze vrouw mensjes.
Tuulk maar als ze 3 tanden heeft en 1 oogquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:08 schreef Enfatruskiloin het volgende:
WANNEER STAAT HIER NOU EENS EEN ECHTE VENT OP!!!???? WANT IEDEREEN KIJKT HIER GVD NAAR TIETEN EN KONTEN MAAR NIEMAND DURFT AAN TE RAKEN. VUILE MIETEN
Mee eens, schoenen zeggen veel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:50 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Naar haar kop en om het af te maken, kijk ik naar haar schoenen. Schoenen zeggen zoveel dat je niet eens meer een gesprek hoeft aan te gaan om haar innerlijk te ontdekken.
Vermoedelijk is TS daar onzeker over bij haarzelfquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:42 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ja, mensen met spleetogen.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:02 schreef MaIena het volgende:
Hoezo saai? Ik heb zelf blauwe ogen, maar ik ben gek op donkere ogen zovel mannen/vrouwen.. Ik vind het niet saai maar juist bijzonder..
[..]
(Donker)bruine ogen zijn nogal saai vaak.
Hoort toch gewoon bij het oog?quote:
Complete flauwekul. Afhankelijk van smaak en context.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:56 schreef Pandarus het volgende:
Ja, enige wat je over ogen kunt zeggen is dat bruine ogen saaier zijn.
Leer schrijven.quote:
Ik zeg niet eens dat het saai is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:13 schreef Fascination het volgende:
volgende keer duidelijker formuleren.
Overigens ook niet correct wat je zegt. Er kunnen meer argumenten gegeven worden dan alleen "saai".
Wow, gaat er een door het lint.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:06 schreef Pandarus het volgende:
[..]
Ik zeg niet eens dat het saai is.
Niet correct? Het is fysiek onmogelijk om zo een mening te hebben?
Voor de duidelijkheid, want jij hebt Jip en Janneke-taal ofzo nodig; mijn mening is dat het iemand's mening kan zijn dat ogen 'saai' zijn maar dat het niet mogelijk is dat iemand's ogen 'lelijk' zijn.
Redactie Frontpage? Vandaar dat dat taalkundig kleuterwerk is. De artikelen op de frontpage lezen is alsof je iets leest van een kleuter. Maar met iemand van de redactie communiceren is dus precies hetzelfde.
+1quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:34 schreef thabit het volgende:
Ik kijk of de knieën niet te puntig zijn.
Ik denk dat dat allang voor een eerste date gebeurt is...quote:Op zondag 9 februari 2014 01:05 schreef Newgirl. het volgende:
Je gaat iemand toch niet meteen tot in de detail bekijken op een eerste date!? Ik zie meteen al of ik iemand aantrekkelijk vind en wat de persoon aantrekkelijk maakt.
Nee, nooit gedaan, maar het gaat hier over eerste dates. Vandaar dus dat ik zeg dat ik meteen al zie of ik iemand aantrekkelijk vind en wat ik aantrekkelijk vind. Ik hoef niet uitgebreid te kijken naar een lach of een mond, ik zie het dus meteen.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat allang voor een eerste date gebeurt is...
Maar misschien date jij via datingssites.
Ben je onzeker of ben je zelf erg knap?quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:58 schreef Zippow het volgende:
Ik kijk bij mannen altijd als aller eerste naar hoe lang die is. Dus eigenlijk naar z'n figuur. Het liefste niet al te mager, maar ook zeker niet iemand met overgewicht (ik weet dat dit niets zegt, want je kan ook slank lijken terwijl je toch 5/10 kg overgewicht hebt). De man mag best wel heel lang en breed zijn, dan kan ik mooi m'n hoge hakken aan![]()
Daarna kijk ik naar het gezicht, hoe zit z'n haar, wat voor kleur ogen en heeft ie mooie lange wimpers en een mooie neus en mond.
Verder let ik ook heel erg op kleding en schoenen, en als laatste moet ie een mooie geile stem hebben anders dan wordt het niks.
Super veel eisend dus. Slaat nergens op, maar ik let er wel op.
Bullshit, wat voor haar een geile stem is is waarschijnlijk een diepe stem. Het kan prima dat zij daarop valtquote:Op zondag 9 februari 2014 01:32 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ben je onzeker of ben je zelf erg knap?
En moet ie een mooie geile stem hebben anders wordt het niks, lolKomt oppervlakkig over.
En als iemand dat niet heeft dan is het sowieso not done? Lol, geloof ik niet in, vaak zie je iemand voor het eerst en dan heb je al een eerste indruk. Die stem die wordt dan als het ware vervaagd door andere kenmerken.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:38 schreef Klokov het volgende:
[..]
Bullshit, wat voor haar een geile stem is is waarschijnlijk een diepe stem. Het kan prima dat zij daarop valt
Niet waar want ik val zelfs meer op een man zijn geur (natuurlijk en of parfum) én stemgeluid dan hoe mooi zijn ogen zijn oid.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:41 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
En als iemand dat niet heeft dan is het sowieso not done? Lol, geloof ik niet in, vaak zie je iemand voor het eerst en dan heb je al een eerste indruk. Die stem die wordt dan als het ware vervaagd door andere kenmerken.
Je valt er op inderdaad, maar als hij bv een normale geur zou hebben en normale stemgeluid dan zou jij er dus nooit op kunnen vallen? Desondanks hoe mooi zijn andere kenmerken zijn?quote:Op zondag 9 februari 2014 01:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet waar want ik val zelfs meer op een man zijn geur (natuurlijk en of parfum) én stemgeluid dan hoe mooi zijn ogen zijn oid.
Ja. ik vind geur, stemgeluid én handen belangrijk. Als dat er niet is kan ik hem alleen lief hebben als vrienden maar voor echte aantrekkingskracht vind ik geur, stemgeluid en handen wel echt prikkelend. Zeg nooit, nooit, maar ik heb al veel mannen afgewezen die wel echt knap waren maar die ik gewoon niet aantrekkelijk vond omdat ze vrouwen handen hadden of gewoon een onaantrekkelijk geur en stemgeluid. Tja, er is ook geen rationeel verklaring waarom je precies op een bepaalde type valt...quote:Op zondag 9 februari 2014 01:44 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Je valt er op inderdaad, maar als hij bv een normale geur zou hebben en normale stemgeluid dan zou jij er dus nooit op kunnen vallen? Desondanks hoe mooi zijn andere kenmerken zijn?
Prima..quote:Op zondag 9 februari 2014 01:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja. ik vind geur, stemgeluid én handen belangrijk. Als dat er niet is kan ik hem alleen lief hebben als vrienden maar voor echte aantrekkingskracht vind ik geur, stemgeluid en handen wel echt prikkelend. Zeg nooit, nooit, maar ik heb al veel mannen afgewezen die wel echt knap waren maar die ik gewoon niet aantrekkelijk vond omdat ze vrouwen handen hadden of gewoon een onaantrekkelijk geur en stemgeluid. Tja, er is ook geen rationeel verklaring waarom je precies op een bepaalde type valt...
Zijn er nog steeds mensen die denken dat dit echt is?quote:
Wimpers? Nu ben ik nieuwsgierig geworden.. hoe kun je daar iets uit aflezen dan? Zeker wanneer er tien lagen mascara overheen zijn gegaan.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:26 schreef Re het volgende:
ik denk dat ik eerst naar de wimpers kijk, daar kun je al veel uit aflezen over hoe iemand is, dan denk ik naar de neus, die moet mooi gevormd zijn en binnen de juiste proporties, tanden moeten ook mooi zijn (nou ja de rest van het gezicht ook, maar dat is altijd wat me het eerste opvalt en waar ik het eerste op afknap indien niet binnen de marge)
juist wanneer er 10 lagen mascara overheen zijn gegaanquote:Op zondag 9 februari 2014 13:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wimpers? Nu ben ik nieuwsgierig geworden.. hoe kun je daar iets uit aflezen dan? Zeker wanneer er tien lagen mascara overheen zijn gegaan.
Is dat dan positief voor jou of knap je daar op af? Gewoon interesse want volgens mij ben jij de enige die dit puntje aangegeven hebt.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:46 schreef Re het volgende:
[..]
juist wanneer er 10 lagen mascara overheen zijn gegaan
Wat zeggen wimpers over iemand? De een heeft hele mooie gekrulde, lange wimpers en de ander heeft hele korte wimpers. Daar denk ik verder niets achterquote:Op zondag 9 februari 2014 13:46 schreef Re het volgende:
[..]
Toch eerst naar het gezicht (ogen eerst).quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:14 schreef groenappeltje20 het volgende:
Waar kijken jullie op 't eerste gezicht naar? *Edit :eerste date
daar knap ik wel op af ja, van die aan elkaargeklonterde wimpers, brrrr .. niets mis met goede mascara die goed is opgebracht en die de ogen daadwerkelijk accentueren. Maar ik hou wel van mooie lange wimpers dusquote:Op zondag 9 februari 2014 13:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is dat dan positief voor jou of knap je daar op af? Gewoon interesse want volgens mij ben jij de enige die dit puntje aangegeven hebt.
Doen veel vrouwen geloof ik. Soms zeggen ze dat ik mooie oogjes heb.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:34 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Hmmm, spinnepootjes, helemaal in tegenwoordig.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:20 schreef Re het volgende:
[..]
daar knap ik wel op af ja, van die aan elkaargeklonterde wimpers, brrrr .. niets mis met goede mascara die goed is opgebracht en die de ogen daadwerkelijk accentueren. Maar ik hou wel van mooie lange wimpers dus
Niet jaloers zijn :p 10 lagen mascara doet niemandquote:Op zondag 9 februari 2014 15:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmmm, spinnepootjes, helemaal in tegenwoordig.
Maar duidelijk ja, was gewoon even verward. Dacht misschien bedoel je wenkbrauwen hehe.
Wat is dit voor reactie? Waarom zou ik jaloers zijn?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:33 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Niet jaloers zijn :p 10 lagen mascara doet niemand
Of andere overdadige vormen van make-upgebruik.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:46 schreef Re het volgende:
[..]
Jong dat jij zelf een piepstemmetje hebt kan ik niets aan doen. Sorry gast, ik (en veel meisjes met mij) vallen inderdaad op een lekkere diepe mannenstem.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:32 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ben je onzeker of ben je zelf erg knap?
En moet ie een mooie geile stem hebben anders wordt het niks, lolKomt oppervlakkig over.
Onzin natuurlijk, heb zelf namelijk een normale mannenstem, als ik ergens op zou reageren wat ik zelf wel heb dan zou het wel een grote neus zijn ipv een stem. Sorry 'gast' ( iedereen is hier gast meid ). Fijne dag nogquote:Op maandag 10 februari 2014 14:59 schreef Zippow het volgende:
[..]
Jong dat jij zelf een piepstemmetje hebt kan ik niets aan doen. Sorry gast, ik (en veel meisjes met mij) vallen inderdaad op een lekkere diepe mannenstem.
jow je beschrijft mij preciesquote:Op zondag 9 februari 2014 17:05 schreef RonnieGardocki het volgende:
Kijk meestal als eerste naar de haren, ogen en lach.
Concreet gezegd val ik meestal op bruin haar, groene of blauwe ogen en een mooie/vriendelijke lach.
Hierna ga ik letten op andere zaken, zoals lengte (heb vaak voorkeur aan wat grotere meiden), op haar kont; borsten ook uiteraard maar ben meer een billenman, en haar figuur (een buikje/heupen vind ik sexy).
Wil wel dat ze vrouwelijk is, maar niet te (nagels altijd netjes gelakt, make up hier en daar, het hoeft echt niet allemaal zo overdreven).
iew geen mannen in een pak, echt gatverquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:13 schreef MissNLK het volgende:
Mannen moeten iig iets langer zijn dan ik en niet te dik of dun zijn. Daarnaast hou ik wel van classy. Voor mij geen jongetjes die nog nooit van een shirt/pak hebben gehoord. Ook betrap ik mezelf erop dat ik val op mannen met lichte ogen en donker haar.♡
Slippers, in de winter?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:11 schreef Yiwei het volgende:
Gewoon een wit t-shirt, casual broek en slippersEcht grappig hoe tegenstrijdig smaken kunnen zijn
![]()
Wat oppervlakkig weerquote:Op zondag 16 februari 2014 13:40 schreef Fame het volgende:
Eerst het totaalplaatje, daarna naar de (hopelijk wat grote, grove en ruwe) handen, armen en schouderpartij.
Hoezo dat?quote:
Neuh, wij mannen zijn oppervlakkig over uiterlijk, vrouwen meer over wat voorn status iemand uitstraalt.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:44 schreef Fame het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Ik heb heus partners gehad zonder grote, grove en ruwe handen. Maar het is wel iets wat ik extra aantrekkelijk vind en dus kijk ik er naar. Volgens mij was dat de vraag hier.
En jij als man zou dat eigenlijk moeten snappen. Of is ook dat weer oppervlakkig van mij?
Nee wou even trollen maar vind het idd sneu dat er de hele tijd mannen zeuren over de voorkeuren van vrouwen. Ieder zijn eigen toch?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:44 schreef Fame het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Ik heb heus partners gehad zonder grote, grove en ruwe handen. Maar het is wel iets wat ik extra aantrekkelijk vind en dus kijk ik er naar. Volgens mij was dat de vraag hier.
En jij als man zou dat eigenlijk moeten snappen. Of is ook dat weer oppervlakkig van mij?
Dat zijn waarschijnlijk hele onzekere mannen. En dat is niet aantrekkelijk kan ik je vertellen.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee wou even trollen maar vind het idd sneu dat er de hele tijd mannen zeuren over de voorkeuren van vrouwen. Ieder zijn eigen toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |