Wat is slank in jouw ogen dan ?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:18 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Maar waar ik het aller aller eerst naar kijk, voor er ook maar 1 ander denkproces op gang komt is of ze slank is.
Zo niet dan is het al einde verhaal. (niet model achtig slank, maar iig niet dik).
nou dan moet je duidelijker zijn, in de op staat niks over een eerste date.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:18 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
op je eerste date ga je naar haar kont kijken? Ipv haar gezicht??..
wat als ze getatooeerde wenkbrauwen heeft :pquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:18 schreef Fascination het volgende:
Wenkbrauwen, tanden, kaaklijn, handen.
ben ik toch ookquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:19 schreef Waaghals het volgende:
[..]
nou dan moet je duidelijker zijn, in de op staat niks over een eerste date.
Als ze van je weg lopen, is dat meestal niet een goed teken..quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:24 schreef 2Happy4U het volgende:
Als ze naar mij toe loopt gezicht, van me wegloopt kont.
heeyyy, op deze vraag stond ik te wachtenquote:
Dus als hij schitterende ogen heeft en 150 kg weegt maakt het voor jou niet uit?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:34 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
heeyyy, op deze vraag stond ik te wachten
Uhmm, OGEN, en daarna kieken ofdat hij serieus is, lachje, lippen,
ook figuur ja :pquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:36 schreef sterandje het volgende:
[..]
Dus als hij schitterende ogen heeft en 150 kg weegt maakt het voor jou niet uit?
weetikveel...hoe kan je dat uitleggen... gewoon niet dik/mollig of iets in die trant...liefst gewoon een plat buikje en dunne benen/armen eigenlijk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:19 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Wat is slank in jouw ogen dan ?
Hoe je dat uit kunt leggen, euhmm met een "foto" namelijk?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:39 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
weetikveel...hoe kan je dat uitleggen... gewoon niet dik/mollig of iets in die trant...liefst gewoon een plat buikje en dunne benen/armen eigenlijk.
Wat heeft dat voor jullie nou voor waarde wat ik slank vind.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:41 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Hoe je dat uit kunt leggen, euhmm met een "foto" namelijk?
gewoon de nieuwsschierigheid waar DEVIEZEMAN op valt :pquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:42 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor jullie nou voor waarde wat ik slank vind.
Ja eigenlijk gewoon liefst model achtig slank, maar dat is het ideaal, het mag wel iets meer zijn maar niet heel veel meer (A)quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:44 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
gewoon de nieuwsschierigheid waar DEVIEZEMAN op valt :p
ik heb ogen, ben serieus, heb een lachje en lekkere lippen, daten?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:34 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
heeyyy, op deze vraag stond ik te wachten
Uhmm, OGEN, en daarna kieken ofdat hij serieus is, lachje, lippen,
omdat ze wil weten of ze kans maakt bij jequote:Op donderdag 6 februari 2014 15:42 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als ze van je weg lopen, is dat meestal niet een goed teken..
Als ze slank is welquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
omdat ze wil weten of ze kans maakt bij je
betaal jij de reiskosten?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik heb ogen, ben serieus, heb een lachje en lekkere lippen, daten?
nee sorry ik heb al een vriendinquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:35 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
betaal jij de reiskosten?
trio?quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:43 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
dan date ik met je vriendin
quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:30 schreef Fanest het volgende:
1) Figuur; slank, atletisch, vrouwelijke vorm
2) Gezicht; mond, ogen, symmetrie
3) Overige kenmerken; haar, borsten, kont
4) Kleding
5) Stem
quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:14 schreef groenappeltje20 het volgende:
Waar kijken jullie op 't eerste gezicht naar? *Edit :eerste date
Lippen,
Tanden
Neus
Ogen
Wenkbrauwen
Nagels
Handen
Schoenen
Figuur
Anders, namelijk...
Wilde net mijn reactie gaan typen maar goed kan net zo goed dit quotenquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:58 schreef Zippow het volgende:
Ik kijk bij mannen altijd als aller eerste naar hoe lang die is. Dus eigenlijk naar z'n figuur. Het liefste niet al te mager, maar ook zeker niet iemand met overgewicht (ik weet dat dit niets zegt, want je kan ook slank lijken terwijl je toch 5/10 kg overgewicht hebt). De man mag best wel heel lang en breed zijn, dan kan ik mooi m'n hoge hakken aan![]()
Daarna kijk ik naar het gezicht, hoe zit z'n haar, wat voor kleur ogen en heeft ie mooie lange wimpers en een mooie neus en mond.
Verder let ik ook heel erg op kleding en schoenen, en als laatste moet ie een mooie geile stem hebben anders dan wordt het niks.
Super veel eisend dus. Slaat nergens op, maar ik let er wel op.
Val je ook op mannen met donker haar en donkere ogen, maar t mogen geen nikkers of aandr seurt buutnlanders wezen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:05 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Wilde net mijn reactie gaan typen maar goed kan net zo goed dit quoten
Donker haar en donkere ogen> molukse of italianenquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:09 schreef Zippow het volgende:
[..]
Val je ook op mannen met donker haar en donkere ogen, maar t mogen geen nikkers of aandr seurt buutnlanders wezen?
Jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:12 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Donker haar en donkere ogen> molukse of italianen.
Jij valt alleen op Nederlanders?
Ik zou eerst dan kijken naar haar ogen en later naar de rest van haar gezicht en daarna hoe ze qua uitstraling in zijn geheel overkomt.quote:
ik vind het altijd raar als mensen het figuur boven het gezicht plaatsen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:30 schreef Fanest het volgende:
1) Figuur; slank, atletisch, vrouwelijke vorm
2) Gezicht; mond, ogen, symmetrie
3) Overige kenmerken; haar, borsten, kont
4) Kleding
5) Stem
Om het figuur te verbergen heb je een grotere zak nodig..quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vind het altijd raar als mensen het figuur boven het gezicht plaatsen.
Eigenlijk vind ik ze allebei even belangrijk, alleen het figuur valt van afstand meer op dan het gezicht dus vandaar dat ik die als eerste heb gezet. In ieder geval vind ik figuur en gezicht stukken belangrijker dan mijn andere drie punten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vind het altijd raar als mensen het figuur boven het gezicht plaatsen.
Ik eet dagelijks uranium om mijn uitstraling op peil te houdenquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:50 schreef Masterplan88 het volgende:
Ik ga voor de uitstraling ! En dan spelen de ogen en de lach toch wel het meeste mee.
Met een beetje geluk groeit er een 2e hoofd aan, hebben ze meer om naar te kijkenquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:52 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik eet dagelijks uranium om mijn uitstraling op peil te houden
Hopelijk groeit er op nog een plaats iets!!! AHHAHAHAquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:55 schreef Latert het volgende:
[..]
Met een beetje geluk groeit er een 2e hoofd aan, hebben ze meer om naar te kijken
Jammer genoeg lijken de vrouwen in dit topic daar maar weinig interesse voor te hebben...quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:57 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Hopelijk groeit er op nog een plaats iets!!! AHHAHAHA
Zolang je maar een leuk bekkie (lach en ogen) hebt is het wel goed bij deze vrouw mensjes.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:58 schreef Latert het volgende:
[..]
Jammer genoeg lijken de vrouwen in dit topic daar maar weinig interesse voor te hebben...
Ik heb een onweerstaanbare huillach.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:59 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Zolang je maar een leuk bekkie (lach en ogen) hebt is het wel goed bij deze vrouw mensjes.
Tuulk maar als ze 3 tanden heeft en 1 oogquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:08 schreef Enfatruskiloin het volgende:
WANNEER STAAT HIER NOU EENS EEN ECHTE VENT OP!!!???? WANT IEDEREEN KIJKT HIER GVD NAAR TIETEN EN KONTEN MAAR NIEMAND DURFT AAN TE RAKEN. VUILE MIETEN
Mee eens, schoenen zeggen veel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:50 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Naar haar kop en om het af te maken, kijk ik naar haar schoenen. Schoenen zeggen zoveel dat je niet eens meer een gesprek hoeft aan te gaan om haar innerlijk te ontdekken.
Vermoedelijk is TS daar onzeker over bij haarzelfquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:42 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ja, mensen met spleetogen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |