Precies.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:01 schreef shiznuts het volgende:
Ja, thanks, zoals gezegd heb ik ook een Raspi en NEO X5, maar via een touchscreen werken is toch wel wat relaxter dan met een Mele F10 bijvoorbeeld. Bovendien, je neemt het zo mee naar een hotel ofzo en voilá, op je bed liggen, ding inpluggen en content streamen.
Ik ken hem als de R2-D2 lookalike uit Thumb Warsquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:51 schreef RobertNL het volgende:
Proberen een andere playstore te installeren (nieuwer) door middel van sideloaden? En google framework ook (Nieuwere versies zijn vaak te vinden op Androidpolice dacht ik).
heb ik ook soms op mijn nexus tablet als ik alles in een keer wil updaten dan geeft die bij alle apps dat willen updaten een error downloading.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Help
Heb mijn HTC zojuist opnieuw geïnstalleerd, standaard Android 4.3 maar zodra ik in de play store apps wil downloaden of bijwerken krijg ik de melding Üpdate voor ********* kan niet worden gedownload wegens een fout (403)
Heb al gegoogled en tips uit 2012 en 2013 uitgevoerd maar niks geholpen, enkel via wifi of 3G geprobeerd maar ook niks uitgehaald.
Wat kan ik nou doen? Heb hem voor zekerheid nogmaals leeggetrokken en herinstalleert maar geen resultaat
weer helemaal resetten?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:14 schreef deadly_kiss het volgende:
Kan ik in dit topic ook advies vragen voor spyware/virusshit op mijn htc one-v?
Ik heb deze telefoon nu 2 jaar in bezit en vorige week helemaal gereset omdat ie rete sloom was geworden door de tijd heen.
daarna wat simpele dingen erop, whatsapp en Advanced task killer welke ik beide ook de afgelopen 2 jaar had.
daarnaast kwam ik via de playstore ook wat leuke foto bewerk apps tegen om collages te maken en andere meuk dus ik dacht laat ik dat eens downloaden nu mijn telefoon weer wat sneller is!
was niet veel boeiends dus weer verwijderd,
krijg ik sinds enkele dagen ineens popups van reclame dat mijn whatsapp verloopt en popups voor korting bij winkels en de browser gaat dan automatisch naar www.mymobicorp.com/ huppeldepup!
via google kom ik niet veel verder ik zie alleen dat het op gewone pc's kan voorkomen..
AVG antivirus, Lookout security en Malwarebytes vinden ook niks...
wat moet ik nou
probeer eens de dinge die Loveless85 zegt..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Help
Heb mijn HTC zojuist opnieuw geïnstalleerd, standaard Android 4.3 maar zodra ik in de play store apps wil downloaden of bijwerken krijg ik de melding Üpdate voor ********* kan niet worden gedownload wegens een fout (403)
Heb al gegoogled en tips uit 2012 en 2013 uitgevoerd maar niks geholpen, enkel via wifi of 3G geprobeerd maar ook niks uitgehaald.
Wat kan ik nou doen? Heb hem voor zekerheid nogmaals leeggetrokken en herinstalleert maar geen resultaat
Boel weer restten lijkt mij de beste en veiligste keuze..quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:14 schreef deadly_kiss het volgende:
Kan ik in dit topic ook advies vragen voor spyware/virusshit op mijn htc one-v?
Ik heb deze telefoon nu 2 jaar in bezit en vorige week helemaal gereset omdat ie rete sloom was geworden door de tijd heen.
daarna wat simpele dingen erop, whatsapp en Advanced task killer welke ik beide ook de afgelopen 2 jaar had.
daarnaast kwam ik via de playstore ook wat leuke foto bewerk apps tegen om collages te maken en andere meuk dus ik dacht laat ik dat eens downloaden nu mijn telefoon weer wat sneller is!
was niet veel boeiends dus weer verwijderd,
krijg ik sinds enkele dagen ineens popups van reclame dat mijn whatsapp verloopt en popups voor korting bij winkels en de browser gaat dan automatisch naar www.mymobicorp.com/ huppeldepup!
via google kom ik niet veel verder ik zie alleen dat het op gewone pc's kan voorkomen..
AVG antivirus, Lookout security en Malwarebytes vinden ook niks...
wat moet ik nou
Same here,quote:
Zat de Arc daar nog niet voor? Dat vond ik toen toch een mooi toestel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als Sony Fanboy ben ik begonnen met de Xperia X10 (in 2010). En dat lijkt inderdaad een eeuwigheid geleden.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:30 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zat de Arc daar nog niet voor? Dat vond ik toen toch een mooi toestel.
Toen de HTC Hero uitkwam besloot ik min en meer om ook de uitstap naar Android te wagen, al duurde dat nog tot de HTC Desire S.
[ afbeelding ]
Nee dus.quote:De Sony Ericsson Xperia Arc (voorheen bekend als Anzu en Xperia X12) is op de CES2011 gepresenteerd als de opvolger van de Sony Ericsson Xperia X10
Ik ook, maar die heb ik overgeslagen. Ik ben van de X10 naar de S gegaan en heb nu de Z.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:54 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zat dus verkeerd in mijn hoofd. Maar ik vond de Arc dus ook echt prachtig.
[ afbeelding ]
Heb ik ook gehad, schitterend toestel. Toendertijd eigenlijk weer door dit toestel overstag gegaan van Samsung naar Sonyquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:54 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zat dus verkeerd in mijn hoofd. Maar ik vond de Arc dus ook echt prachtig.
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:36 schreef Gutz het volgende:
[..]
De opvolger van de S3 mini is de S4 mini.....
Hij vroeg om een nieuwe versie niet om de opvolger, aangezien dit het Androidtopic is zal hij wel een nieuwe versie Android bedoelen en niet een ander toestel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:36 schreef Gutz het volgende:
[..]
De opvolger van de S3 mini is de S4 mini.....
Je weet maar nooit, soms kom je de gekste vragen tegen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hij vroeg om een nieuwe versie niet om de opvolger, aangezien dit het Androidtopic is zal hij wel een nieuwe versie Android bedoelen en niet een ander toestel.
Volgens mij ben je daarom ook geen stoere boy.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:33 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nee dat kan de meeste mensen eigenlijk bijster weinig schelen.
Mijn HTC Desire Squote:Op donderdag 13 februari 2014 07:58 schreef shiznuts het volgende:
Menigeen is denk ik met een HTC Desire-versie begonnen.
Ikzelf met de Desire Z.![]()
[ afbeelding ]
Parodie op http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=iphone .
Ik gok dat je op zoiets moet zoeken https://play.google.com/s(...)ationWallpaper&hl=enquote:Op zondag 16 februari 2014 13:40 schreef Devolution het volgende:
Ik ben al sinds het eerste uur bezig met Android telefoons. Begonnen met een geïmporteerde G1, daarna een HTC Desire. Die werd opgevolgd door een Galaxy Nexus (die inmiddels in handen is van mijn stiefbroertje) en momenteel heb ik de Nexus 4. Android blijft voor mij gewoon ideaal, ik kan er alles mee wat ik wil, het werkt enorm fijn en ik hou ook van de keuzevrijheid die Android mij geeft op allerlei gebieden.
Het enige wat ik nog wel graag zou willen is een app waarmee ik notificaties (met name die vna Whatsapp) kan laten oplezen als ik aan het autorijden ben (ik zou deze functie dus graag willen kunnen activeren en deactiveren via Tasker en/of bij een Bluetooth connectie met mijn autoradio). Iemand een idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen?
quote:
Ach let niet op hem, een 12-jarige die denkt dat zijn Galaxy s sneller is dan een iPhone 5squote:Op zondag 16 februari 2014 14:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, vind je het écht een fijne telefoon?
Persoonlijk was ik best verrast door z`n snelheid, viel me niet tegen voor zo`n klein toestel, maar dat scherm is zo verschrikkelijk klein, lage resolutie, niet accuraat...
WAT?!?!?!?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:50 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ach let niet op hem, een 12-jarige die denkt dat zijn Galaxy s sneller is dan een iPhone 5s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |