Precies.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:01 schreef shiznuts het volgende:
Ja, thanks, zoals gezegd heb ik ook een Raspi en NEO X5, maar via een touchscreen werken is toch wel wat relaxter dan met een Mele F10 bijvoorbeeld. Bovendien, je neemt het zo mee naar een hotel ofzo en voilá, op je bed liggen, ding inpluggen en content streamen.
Ik ken hem als de R2-D2 lookalike uit Thumb Warsquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:51 schreef RobertNL het volgende:
Proberen een andere playstore te installeren (nieuwer) door middel van sideloaden? En google framework ook (Nieuwere versies zijn vaak te vinden op Androidpolice dacht ik).
heb ik ook soms op mijn nexus tablet als ik alles in een keer wil updaten dan geeft die bij alle apps dat willen updaten een error downloading.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Help
Heb mijn HTC zojuist opnieuw geïnstalleerd, standaard Android 4.3 maar zodra ik in de play store apps wil downloaden of bijwerken krijg ik de melding Üpdate voor ********* kan niet worden gedownload wegens een fout (403)
Heb al gegoogled en tips uit 2012 en 2013 uitgevoerd maar niks geholpen, enkel via wifi of 3G geprobeerd maar ook niks uitgehaald.
Wat kan ik nou doen? Heb hem voor zekerheid nogmaals leeggetrokken en herinstalleert maar geen resultaat
weer helemaal resetten?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:14 schreef deadly_kiss het volgende:
Kan ik in dit topic ook advies vragen voor spyware/virusshit op mijn htc one-v?
Ik heb deze telefoon nu 2 jaar in bezit en vorige week helemaal gereset omdat ie rete sloom was geworden door de tijd heen.
daarna wat simpele dingen erop, whatsapp en Advanced task killer welke ik beide ook de afgelopen 2 jaar had.
daarnaast kwam ik via de playstore ook wat leuke foto bewerk apps tegen om collages te maken en andere meuk dus ik dacht laat ik dat eens downloaden nu mijn telefoon weer wat sneller is!
was niet veel boeiends dus weer verwijderd,
krijg ik sinds enkele dagen ineens popups van reclame dat mijn whatsapp verloopt en popups voor korting bij winkels en de browser gaat dan automatisch naar www.mymobicorp.com/ huppeldepup!
via google kom ik niet veel verder ik zie alleen dat het op gewone pc's kan voorkomen..
AVG antivirus, Lookout security en Malwarebytes vinden ook niks...
wat moet ik nou
probeer eens de dinge die Loveless85 zegt..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Help
Heb mijn HTC zojuist opnieuw geïnstalleerd, standaard Android 4.3 maar zodra ik in de play store apps wil downloaden of bijwerken krijg ik de melding Üpdate voor ********* kan niet worden gedownload wegens een fout (403)
Heb al gegoogled en tips uit 2012 en 2013 uitgevoerd maar niks geholpen, enkel via wifi of 3G geprobeerd maar ook niks uitgehaald.
Wat kan ik nou doen? Heb hem voor zekerheid nogmaals leeggetrokken en herinstalleert maar geen resultaat
Boel weer restten lijkt mij de beste en veiligste keuze..quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:14 schreef deadly_kiss het volgende:
Kan ik in dit topic ook advies vragen voor spyware/virusshit op mijn htc one-v?
Ik heb deze telefoon nu 2 jaar in bezit en vorige week helemaal gereset omdat ie rete sloom was geworden door de tijd heen.
daarna wat simpele dingen erop, whatsapp en Advanced task killer welke ik beide ook de afgelopen 2 jaar had.
daarnaast kwam ik via de playstore ook wat leuke foto bewerk apps tegen om collages te maken en andere meuk dus ik dacht laat ik dat eens downloaden nu mijn telefoon weer wat sneller is!
was niet veel boeiends dus weer verwijderd,
krijg ik sinds enkele dagen ineens popups van reclame dat mijn whatsapp verloopt en popups voor korting bij winkels en de browser gaat dan automatisch naar www.mymobicorp.com/ huppeldepup!
via google kom ik niet veel verder ik zie alleen dat het op gewone pc's kan voorkomen..
AVG antivirus, Lookout security en Malwarebytes vinden ook niks...
wat moet ik nou
Same here,quote:
Zat de Arc daar nog niet voor? Dat vond ik toen toch een mooi toestel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als Sony Fanboy ben ik begonnen met de Xperia X10 (in 2010). En dat lijkt inderdaad een eeuwigheid geleden.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:30 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zat de Arc daar nog niet voor? Dat vond ik toen toch een mooi toestel.
Toen de HTC Hero uitkwam besloot ik min en meer om ook de uitstap naar Android te wagen, al duurde dat nog tot de HTC Desire S.
[ afbeelding ]
Nee dus.quote:De Sony Ericsson Xperia Arc (voorheen bekend als Anzu en Xperia X12) is op de CES2011 gepresenteerd als de opvolger van de Sony Ericsson Xperia X10
Ik ook, maar die heb ik overgeslagen. Ik ben van de X10 naar de S gegaan en heb nu de Z.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:54 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zat dus verkeerd in mijn hoofd. Maar ik vond de Arc dus ook echt prachtig.
[ afbeelding ]
Heb ik ook gehad, schitterend toestel. Toendertijd eigenlijk weer door dit toestel overstag gegaan van Samsung naar Sonyquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:54 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zat dus verkeerd in mijn hoofd. Maar ik vond de Arc dus ook echt prachtig.
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:36 schreef Gutz het volgende:
[..]
De opvolger van de S3 mini is de S4 mini.....
Hij vroeg om een nieuwe versie niet om de opvolger, aangezien dit het Androidtopic is zal hij wel een nieuwe versie Android bedoelen en niet een ander toestel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:36 schreef Gutz het volgende:
[..]
De opvolger van de S3 mini is de S4 mini.....
Je weet maar nooit, soms kom je de gekste vragen tegen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hij vroeg om een nieuwe versie niet om de opvolger, aangezien dit het Androidtopic is zal hij wel een nieuwe versie Android bedoelen en niet een ander toestel.
Volgens mij ben je daarom ook geen stoere boy.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:33 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nee dat kan de meeste mensen eigenlijk bijster weinig schelen.
Mijn HTC Desire Squote:Op donderdag 13 februari 2014 07:58 schreef shiznuts het volgende:
Menigeen is denk ik met een HTC Desire-versie begonnen.
Ikzelf met de Desire Z.![]()
[ afbeelding ]
Parodie op http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=iphone .
Ik gok dat je op zoiets moet zoeken https://play.google.com/s(...)ationWallpaper&hl=enquote:Op zondag 16 februari 2014 13:40 schreef Devolution het volgende:
Ik ben al sinds het eerste uur bezig met Android telefoons. Begonnen met een geïmporteerde G1, daarna een HTC Desire. Die werd opgevolgd door een Galaxy Nexus (die inmiddels in handen is van mijn stiefbroertje) en momenteel heb ik de Nexus 4. Android blijft voor mij gewoon ideaal, ik kan er alles mee wat ik wil, het werkt enorm fijn en ik hou ook van de keuzevrijheid die Android mij geeft op allerlei gebieden.
Het enige wat ik nog wel graag zou willen is een app waarmee ik notificaties (met name die vna Whatsapp) kan laten oplezen als ik aan het autorijden ben (ik zou deze functie dus graag willen kunnen activeren en deactiveren via Tasker en/of bij een Bluetooth connectie met mijn autoradio). Iemand een idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen?
quote:
Ach let niet op hem, een 12-jarige die denkt dat zijn Galaxy s sneller is dan een iPhone 5squote:Op zondag 16 februari 2014 14:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, vind je het écht een fijne telefoon?
Persoonlijk was ik best verrast door z`n snelheid, viel me niet tegen voor zo`n klein toestel, maar dat scherm is zo verschrikkelijk klein, lage resolutie, niet accuraat...
WAT?!?!?!?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:50 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ach let niet op hem, een 12-jarige die denkt dat zijn Galaxy s sneller is dan een iPhone 5s
Ik heb het toch gewoon over een Galaxy s en niet over een s3?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
WAT?!?!?!?Zelfs een S3 is sneller dan een 5s.
Niet echt bepaald nee, maar was 11 toen ik dit account aanmaakte en had toen die telefoon.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, vind je het écht een fijne telefoon?
Persoonlijk was ik best verrast door z`n snelheid, viel me niet tegen voor zo`n klein toestel, maar dat scherm is zo verschrikkelijk klein, lage resolutie, niet accuraat...
Quote waarin ik zeg dat een Galaxy Y sneller dan een 5s is graag.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:37 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb het toch gewoon over een Galaxy s en niet over een s3?
En dat heeft hij echt gezegd.
Een SGS+ was volgens jou sneller dan een iPhone 5. Dat heb je vorige zomer gezegd, ga het niet gaan zoeken.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:19 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Quote waarin ik zeg dat een Galaxy Y sneller dan een 5s is graag.
Dacht t nietquote:Op zondag 16 februari 2014 18:21 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Een SGS+ was volgens jou sneller dan een iPhone 5. Dat heb je vorige zomer gezegd, ga het niet gaan zoeken.
Wat heb je nu? Toch wel iets redelijks? iets fijns van HTC? (Heb zelf een Sensation XE waar ik erg over te spreken ben) Of heb je een fijne Samsung? (S2/S3/S4 zijn fijne toestellenquote:Op zondag 16 februari 2014 18:18 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Niet echt bepaald nee, maar was 11 toen ik dit account aanmaakte en had toen die telefoon.
Samsung Galaxy S Advance met Sami OS (Jelly Bean 4.1.2.)quote:Op zondag 16 februari 2014 18:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat heb je nu? Toch wel iets redelijks? iets fijns van HTC? (Heb zelf een Sensation XE waar ik erg over te spreken ben) Of heb je een fijne Samsung? (S2/S3/S4 zijn fijne toestellen)
Galaxy S Advancequote:Op zondag 16 februari 2014 18:36 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Samsung Galaxy S Advance met Sami OS (Jelly Bean 4.1.2.)
Echt een fijn ding
Idd, daarom moest ik ook zsm een andere ROM erop zetten anders werd ik echt gekquote:Op zondag 16 februari 2014 18:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Galaxy S Advance
Op mijn S2 (RIP) Stond 4.0.3 (Neat Rom) En dat werkte redelijk! (Zo jammer dat Touchwiz zo`n trage slurpende UI is)
Haha, herkenbaar. Wilde het zelf eerste niet, m`n ma had hem via OTA geupdate naar de officiele update van 4.0.3, maar daar werd hij zó traag van.. (Terwijl het echt niet de minste is met 1.2ghz dualcore en 1GB ram)quote:Op zondag 16 februari 2014 18:38 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Idd, daarom moest ik ook zsm een andere ROM erop zetten anders werd ik echt gek
* SGY Droomt Uberhaupt van een Galaxy S3quote:Op zondag 16 februari 2014 18:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar. Wilde het zelf eerste niet, m`n ma had hem via OTA geupdate naar de officiele update van 4.0.3, maar daar werd hij zó traag van.. (Terwijl het echt niet de minste is met 1.2ghz dualcore en 1GB ram)
Toen heb ik hem via Samfirmware.com (Volgens mij) Via een officiele downgrade weer naar 2.3.5 terug gezet, maar dat hielp ook niet bijster veel... Toen kwam ik die 4.0.3 Neat Rom tegen met heel veel tweaks, en ik dacht.. sja, ik moet er nog mee tot Juni (Dan mag ik een nieuwe telefoon uitkiezen) Dus ik waag het er maar op, en toen heeft ie het 4 maanden perfect gedaan.
* Braddie Droomt van een Galaxy S5 of Note III bij z`n verlenging in Juni
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:47 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
* SGY Droomt Uberhaupt van een Galaxy S3![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:49 schreef Braddie het volgende:
[..]S3 is toch wel te betalen?
Zet je S Advance op internet, vraag er 75 euro voor, leg 75 euro bij en je hebt een 2e hands S3.
Ja, dat is wel een probleempje dan.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:50 schreef SGYENZO het volgende:
[..]genius
Maar weet niet of m'n ma het eens is met
1.) Telefoon verkopen
en/of
2.) 2e hands phones
OTL
Ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
En je mag wel op het internet van je mammie?
Klopt, misschien wel.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een probleempje dan.
Maar ach, als je het voorlegt zal ze vast wel ja knikken
Beetje een jammerlijke reactie.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
En je mag wel op het internet van je mammie?
Ik zie dat die app inderdaad notificaties kan oplezen. Alleen wel jammer dat hij ze iOS-style op het wakescreen laat zien, dat vind ik juist een van de meest belachelijke 'features' van iOSquote:Op zondag 16 februari 2014 13:49 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik gok dat je op zoiets moet zoeken https://play.google.com/s(...)ationWallpaper&hl=en
Check de FAQ ook op die pagina, staat hoe je het moet instellen
[ afbeelding ]
had vorig jaar S3, maar ben die na een maand verloren tijdens het trippenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:17 schreef redboyke het volgende:
[..]
word het geen tijd dat je een andere smartphone koopt?
heb sinds mei een S4 maar als ik nu mijn oude S1 naast zet dan denk ik fuck hoe heb ik zo lang op zoiets klein met die resolutie kunnen volhouden. uiteindelijk doe ik er niet zoveel mee ook niet gewoon hotspot en af en toe een smsje sturen maar zelfs dat doe ik met airdroid op de pc want lazy as fuck. en ook mijn smartphone staat nu juist goed voor deftige 3G dus durf er nu nietmeer aan te komen hahaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:30 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
had vorig jaar S3, maar ben die na een maand verloren tijdens het trippen
Ach, prima ding, maar ik vond m toch te groot. Ben nog steeds tevreden met de S1 eigenlijk
heb een custom rom, mijn resolutie is nu hoger dan de stock S3 en denk ook S4. Klopt niet helemaal, want natuurlijk is het scherm slechter. Maar dat zie je alleen als je ze naast elkaar legt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:34 schreef redboyke het volgende:
[..]
heb sinds mei een S4 maar als ik nu mijn oude S1 naast zet dan denk ik fuck hoe heb ik zo lang op zoiets klein met die resolutie kunnen volhouden. uiteindelijk doe ik er niet zoveel mee ook niet gewoon hotspot en af en toe een smsje sturen maar zelfs dat doe ik met airdroid op de pc want lazy as fuck. en ook mijn smartphone staat nu juist goed voor deftige 3G dus durf er nu nietmeer aan te komen haha
doordat het touchescreen is heb ik eigenlijk nooit echt leren typen met 1 hand maar mijn zus heeft ook een S4 en zij kan het wel maar die doet niks anders als smsen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:38 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
heb een custom rom, mijn resolutie is nu hoger dan de stock S3 en denk ook S4. Klopt niet helemaal, want natuurlijk is het scherm slechter. Maar dat zie je alleen als je ze naast elkaar legt.
Uiteraard is het wat sneller...maar of je dat echt nodig hebt.... ik vind een handzaam formaat eigenlijk veel belangrijker. Ik kon mijn S3 niet goed besturen met 1 hand op fiets en in bed. Vind formaat van de S1 juist perfect
Whatsapp, wordfeud, muziek, clash of clans, fotootje...Gebruik ook Swiftkey.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:47 schreef redboyke het volgende:
[..]
doordat het touchescreen is heb ik eigenlijk nooit echt leren typen met 1 hand maar mijn zus heeft ook een S4 en zij kan het wel maar die doet niks anders als smsen.
swiftkey helpt wel een stuk maar ook niet genoeg en mijn zus gebruikt stock keyboard.
maar eens je FHD gewoon bent wil je echt nietmeer terug eigenlijk. heb zo'n clone S4 gekocht voor mijn moeder en ze was daar tevreden mee want ze had mijn oude S1 maar dat scherm is ook om te huilen eigenlijk. en slecht nagemaakte samsung software. maar dan doe jij toch ook niet veel met je smartphone dan dat je tevreden bent met je S1?
hebbesquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:43 schreef Iemand91 het volgende:
OfficeSuite Pro 7 van ¤12 voor ¤0.72.
[ afbeelding ]
Zonde van de 72 cent, je had quickoffice van google kunnen downloaden. Kan hetzelfde als officesuite en is gratis.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:43 schreef Iemand91 het volgende:
OfficeSuite Pro 7 van ¤12 voor ¤0.72.
[ afbeelding ]
Waarom zou ik.?quote:
Quickoffice is bij mij echt een instabiele laggy schijtapp, mgoed..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Zonde van de 72 cent, je had quickoffice van google kunnen downloaden. Kan hetzelfde als officesuite en is gratis.
Dat dus. Mijn gegevens hebben ze toch al bij Facebook en Whatsapp, dus het heeft geen nut om over te stappen wat dat betreft.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:19 schreef Devolution het volgende:
Zolang er functioneel niets verandert aan Whatsapp en er geen reclame-uitingen o.i.d. in voor gaan komen blijf ik gewoon bij Whatsapp hangen. Tenzij m'n contacten overstappen of course..
Ha, toch over naar de Note 3?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:26 schreef Juup© het volgende:
Ik gebruik al jaren PowerAmp als mediaplayer op mijn android telefoons, maar sinds ik over ben naar de Note 3 met KitKat werkt PowerAmp niet meer samen met XPrivacy (ondanks dat ik PowerAmp en de Unlocker alle rechten heb gegeven).
Aangezien ik XPrivacy wil blijven gebruiken ben ik op zoek naar een andere mediaplayer. Weet iemand een simpele doch goede mediaplayer?
In plaats dat ik even op het Forum van PowerAmp kijkEr is gewoon een fix beschikbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |