abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136400613
Beste tt ever :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_136400690
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 14:01 schreef shiznuts het volgende:
Ja, thanks, zoals gezegd heb ik ook een Raspi en NEO X5, maar via een touchscreen werken is toch wel wat relaxter dan met een Mele F10 bijvoorbeeld. Bovendien, je neemt het zo mee naar een hotel ofzo en voilá, op je bed liggen, ding inpluggen en content streamen.
Precies.

Dat op je touchscreen van je tablet/telefoon of webbrowser (chrome) op je pc/laptop kan dus ook hier hetzelfde i.c.m. XBMC of Youtube app/client op de TV zélf.
Maar als wij dat niet hadden, dan lag die hier ook :P
pi_136406739
Toch interessant zo'n chromecast, dus ik zou met m'n telefoon/laptop films/series kunnen streamen naar dat ding ('t beeldmateriaal staat op 'n NAS) en dat ding in de tv prikken, moet dat haalbaar zijn?

Of wordt 't kwaliteitsaspect dan 'n twijfel? Krijg ik minimaal 720p?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_136407567
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 14:05 schreef Ceased2Be het volgende:
Beste tt ever :)
Waar is-ie ook alweer van?
pi_136409965
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:36 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Waar is-ie ook alweer van?
Ik ken hem als de R2-D2 lookalike uit Thumb Wars :D

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_136608469
Help ;(

Heb mijn HTC zojuist opnieuw geïnstalleerd, standaard Android 4.3 maar zodra ik in de play store apps wil downloaden of bijwerken krijg ik de melding Üpdate voor ********* kan niet worden gedownload wegens een fout (403)

Heb al gegoogled en tips uit 2012 en 2013 uitgevoerd maar niks geholpen, enkel via wifi of 3G geprobeerd maar ook niks uitgehaald.

Wat kan ik nou doen? Heb hem voor zekerheid nogmaals leeggetrokken en herinstalleert maar geen resultaat
  dinsdag 11 februari 2014 @ 22:51:44 #8
327191 RobertNL
For your gear.
pi_136608742
Proberen een andere playstore te installeren (nieuwer) door middel van sideloaden? En google framework ook (Nieuwere versies zijn vaak te vinden op Androidpolice dacht ik).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_136608837
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:51 schreef RobertNL het volgende:
Proberen een andere playstore te installeren (nieuwer) door middel van sideloaden? En google framework ook (Nieuwere versies zijn vaak te vinden op Androidpolice dacht ik).
:? zelfs als ik de originele stockfirmware van android HTC erop heb staan?
pi_136611579
Staat je tijd en datum goed? Google account verwijderen en opnieuw toevoegen? Play services cache leeggooien?
pi_136611978
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Help ;(

Heb mijn HTC zojuist opnieuw geïnstalleerd, standaard Android 4.3 maar zodra ik in de play store apps wil downloaden of bijwerken krijg ik de melding Üpdate voor ********* kan niet worden gedownload wegens een fout (403)

Heb al gegoogled en tips uit 2012 en 2013 uitgevoerd maar niks geholpen, enkel via wifi of 3G geprobeerd maar ook niks uitgehaald.

Wat kan ik nou doen? Heb hem voor zekerheid nogmaals leeggetrokken en herinstalleert maar geen resultaat
heb ik ook soms op mijn nexus tablet als ik alles in een keer wil updaten dan geeft die bij alle apps dat willen updaten een error downloading.
maar als ik ze appart download lukt het vaak wel en soms ook niet maar dan een uur nadien nog eens proberen en lukt het wel.

weet ook niet hoe het komt maar is zeker geen htc only thing want heb dit zowel op smartphone S4 als nexus 7 II
pi_136629718
Kan ik in dit topic ook advies vragen voor spyware/virusshit op mijn htc one-v?

Ik heb deze telefoon nu 2 jaar in bezit en vorige week helemaal gereset omdat ie rete sloom was geworden door de tijd heen.
daarna wat simpele dingen erop, whatsapp en Advanced task killer welke ik beide ook de afgelopen 2 jaar had.
daarnaast kwam ik via de playstore ook wat leuke foto bewerk apps tegen om collages te maken en andere meuk dus ik dacht laat ik dat eens downloaden nu mijn telefoon weer wat sneller is!
was niet veel boeiends dus weer verwijderd,
krijg ik sinds enkele dagen ineens popups van reclame dat mijn whatsapp verloopt en popups voor korting bij winkels en de browser gaat dan automatisch naar www.mymobicorp.com/ huppeldepup!
via google kom ik niet veel verder ik zie alleen dat het op gewone pc's kan voorkomen..

AVG antivirus, Lookout security en Malwarebytes vinden ook niks...

wat moet ik nou :(
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 12 februari 2014 @ 18:23:08 #13
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_136635058
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:14 schreef deadly_kiss het volgende:

Ik heb deze telefoon nu 2 jaar in bezit en vorige week helemaal gereset omdat ie rete sloom was geworden door de tijd heen.
daarna wat simpele dingen erop, whatsapp en Advanced task killer welke ik beide ook de afgelopen 2 jaar had.
daarnaast kwam ik via de playstore ook wat leuke foto bewerk apps tegen om collages te maken en andere meuk dus ik dacht laat ik dat eens downloaden nu mijn telefoon weer wat sneller is!
krijg ik sinds enkele dagen ineens popups van reclame dat mijn whatsapp verloopt en popups voor korting bij winkels en de browser gaat dan automatisch naar www.mymobicorp.com/ huppeldepup!
via google kom ik niet veel verder ik zie alleen dat het op gewone pc's kan voorkomen..

weer helemaal resetten?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_136635670
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Help ;(

probeer eens de dinge die Loveless85 zegt..
en mocht dat niet werken, probeer eens in de playstore onder de instellingen
te kijken naar inhoudsfiltering, zet daar eens alle finkjes/aan uit en toestel ff resetten..
wil ook nog wel eens helpen bij zulk soort problemen..
pi_136635747
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:14 schreef deadly_kiss het volgende:

Boel weer restten lijkt mij de beste en veiligste keuze..
en daarna gewoon geen troep installeren als collage makers van onbekende makers etc
collage maker die goed werkt en virus vrij is: Photo Grid
pi_136637678
Ja ik weet het, geen onbekende apps downloaden :P
dat het nou meteen de eerste de beste keer zo afloopt kon ik ook niet weten haha!

oke...dus weer helemaal resetten, er is geen andere keuze? :(
pi_136652396
IDC: marktaandeel Android groeit naar 78 procent

Ongeveer 78 procent van de smartphones die in de laatste maanden van 2013 wereldwijd zijn verkocht, draaide op Android. Dat heeft marktonderzoeksbureau IDC becijferd. Het marktaandeel van Android en Windows Phone nam toe, dat van iOS en BlackBerry zakte in.

Apple verkocht volgens IDC weliswaar iets meer iPhones dan in dezelfde periode vorig jaar, maar omdat het totaal aantal verkochte smartphones veel harder steeg, zakte het marktaandeel van de iPhone van 20,9 procent naar 17,6 procent. Op bijna 96 procent van de verkochte smartphones draaide Android of iOS, waarmee de twee besturingssystemen samen nog dominanter zijn geworden in de laatste maanden van 2013.

Binnen Android was Samsung de duidelijke aanvoerder, maar volgens IDC was Huawei de wereldwijde nummer twee. In totaal plaatst dat Huawei op de felbegeerde derde plek. IDC wijst er wel op dat na de overname van Motorola Lenovo die plek zou claimen.

Windows Phone zag het marktaandeel stijgen, maar de stijging met 0,4 procentpunt naar 3 procent is allesbehalve spectaculair. IDC schat in dat meer dan 90 procent van de Windows Phone-verkopen voor rekening komt van Nokia. Microsoft neemt Nokia binnen enkele maanden over. BlackBerry's marktaandeel is volgens het marktonderzoeksbureau gezakt onder 1 procent.

Er zijn meerdere analistenbureaus die inschattingen maken van verkopen op de smartphonemarkt. Omdat niet alle fabrikanten cijfers verstrekken en omdat fabrikanten de verkopen niet uitsplitsen per besturingssyteem, bieden inschattingen van analisten de enige houvast om inschattingen te maken van verkopen en marktaandelen. Naast IDC doen Gartner, Canalys en Strategy Analytics inschattingen over de smartphonemarkt.

tweakers.net

8 Op de 10 toestellen op Android. Kan me de lauch van het eerste toestel nog herinneren alhoewel ik nog een lange tijd op Symbian zat. Pas met de Desire S waagde ik de sprong. Dat lijkt alweer een eeuwigheid geleden. :)
pi_136653220
Menigeen is denk ik met een HTC Desire-versie begonnen. :P
Ikzelf met de Desire Z. :D _O_
101120_195885_bamnowwhat.png
Parodie op http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=iphone .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_136653238
Als Sony Fanboy ben ik begonnen met de Xperia X10 (in 2010). En dat lijkt inderdaad een eeuwigheid geleden.
pi_136653345
G1 O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_136653567
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 08:14 schreef Vanyel het volgende:
G1 O+
Same here,

Witte G1. Heb hem nog steeds liggen :)

G1 -> HTC Desire -> Galaxy SIII -> Moto G.
(asus transformer TF101 -> Nexus 7 2012)
pi_136654541
Met die heerlijke trackball.
G1-Desire-rare budgetSamsung om tijd te overbruggen-Nexus4
En een HTC Flyer.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_136654968
HTC Desire was mijn eerste. Ik snap nog steeds niet waarom die trackpad nooit een succes is geworden. Hoe heerlijk was dat om nauwkeurig tijdens het typen langs individuele letters te bewegen of tijdens het surfen op miniscule links te klikken _O_
pi_136655541
HTC Herald was m'n eerste smartphone, daarna de HTC Touch Pro, HTC HD2, Samsung Galaxy Nexus en nu de SIII.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_136655631
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 08:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als Sony Fanboy ben ik begonnen met de Xperia X10 (in 2010). En dat lijkt inderdaad een eeuwigheid geleden.
[ afbeelding ]
Zat de Arc daar nog niet voor? Dat vond ik toen toch een mooi toestel.

Toen de HTC Hero uitkwam besloot ik min en meer om ook de uitstap naar Android te wagen, al duurde dat nog tot de HTC Desire S.

pi_136655883
HTC Desire (privé) en een ander op Windows Mobile draaiend iets bij mijn werkgever.

De HTC Desire was ik meer dan tevreden over, wat werkte dat toestel heerlijk. Nooit geen echte problemen mee gehad, en veelvuldig geëxperimenteerd met custom ROM's.
pi_136656031
Desire is een leuk toestel, maar na 1.5 (die van mijn vrouw) en 2.5 (die van mij, die zij nu gebruikt) beginnen de hardware buttons toch wel ernstig te falen. En een niet werkende back-button is gru-we-lijk irritant.
pi_136656045
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 10:30 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Zat de Arc daar nog niet voor? Dat vond ik toen toch een mooi toestel.

Toen de HTC Hero uitkwam besloot ik min en meer om ook de uitstap naar Android te wagen, al duurde dat nog tot de HTC Desire S.

[ afbeelding ]
quote:
De Sony Ericsson Xperia Arc (voorheen bekend als Anzu en Xperia X12) is op de CES2011 gepresenteerd als de opvolger van de Sony Ericsson Xperia X10
Nee dus. :)
pi_136656262
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 10:46 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

[..]

Nee dus. :)
Zat dus verkeerd in mijn hoofd. Maar ik vond de Arc dus ook echt prachtig.

pi_136656295
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 10:54 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ook, maar die heb ik overgeslagen. Ik ben van de X10 naar de S gegaan en heb nu de Z. :)
pi_136729585
kan iemand mij vertellen wanneer de nieuwe versie voor de Samsung S3 mini (GT i18190) komt?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_136732023
Hier is er wat over te lezen: http://www.mobileaks.nl/1(...)msung-galaxy-s4-mini

[ Bericht 49% gewijzigd door Juup© op 15-02-2014 12:44:12 (Aanvulling) ]
pi_136732954
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 10:54 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Heb ik ook gehad, schitterend toestel. Toendertijd eigenlijk weer door dit toestel overstag gegaan van Samsung naar Sony
pi_136733010
ik had het over de S3 niet de S4
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_136734260
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 13:06 schreef GewoneMan het volgende:
ik had het over de S3 niet de S4
De opvolger van de S3 mini is de S4 mini.....
pi_136742022
In ben begonnen bij de htc wildFire xD
pi_136742047
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 13:36 schreef Gutz het volgende:

[..]

Dat dus.
pi_136742666
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 13:36 schreef Gutz het volgende:

[..]

Hij vroeg om een nieuwe versie niet om de opvolger, aangezien dit het Androidtopic is zal hij wel een nieuwe versie Android bedoelen en niet een ander toestel. :)
Powered by Janetje®
pi_136743605
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:22 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Hij vroeg om een nieuwe versie niet om de opvolger, aangezien dit het Androidtopic is zal hij wel een nieuwe versie Android bedoelen en niet een ander toestel. :)
Je weet maar nooit, soms kom je de gekste vragen tegen.
pi_136746261
Begonnen met de HTC Sensation XE... Daarna(na 2 dagen) een Samsung Galaxy S2, toen een Galaxy S3.... Daarna een iPhone 5.... Toen een Galaxy S2, daarna door overlijden S2 een Samsung Galaxy Y (BAHH!!) En nu een HTC Sensation XE.

Mijn eerstvolgende nieuwe telefoon (Bij verlenging van m`n abbo) word een S5.
  zondag 16 februari 2014 @ 00:29:32 #41
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136758600
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 19:15 schreef Braddie het volgende:
Samsung Galaxy Y (BAHH!!)
Ever took a look at my username?
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_136758700
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 00:29 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Nee dat kan de meeste mensen eigenlijk bijster weinig schelen.
  zondag 16 februari 2014 @ 00:42:43 #43
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136758933
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 00:33 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Nee dat kan de meeste mensen eigenlijk bijster weinig schelen.
Volgens mij ben je daarom ook geen stoere boy.
--Cat
  zondag 16 februari 2014 @ 04:34:38 #44
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_136760999
*boi
When all else fails, you always have delusion.
pi_136765776
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 07:58 schreef shiznuts het volgende:
Menigeen is denk ik met een HTC Desire-versie begonnen. :P
Ikzelf met de Desire Z. :D _O_
[ afbeelding ]
Parodie op http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=iphone .
Mijn HTC Desire S _O_ Na meer dan twee jaar nog steeds een goed toestel voor erbij.

[ Bericht 1% gewijzigd door J.Appleseed op 16-02-2014 12:31:00 ]
  zondag 16 februari 2014 @ 13:40:32 #46
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_136768536
Ik ben al sinds het eerste uur bezig met Android telefoons. Begonnen met een geïmporteerde G1, daarna een HTC Desire. Die werd opgevolgd door een Galaxy Nexus (die inmiddels in handen is van mijn stiefbroertje) en momenteel heb ik de Nexus 4. Android blijft voor mij gewoon ideaal, ik kan er alles mee wat ik wil, het werkt enorm fijn en ik hou ook van de keuzevrijheid die Android mij geeft op allerlei gebieden.

Het enige wat ik nog wel graag zou willen is een app waarmee ik notificaties (met name die vna Whatsapp) kan laten oplezen als ik aan het autorijden ben (ik zou deze functie dus graag willen kunnen activeren en deactiveren via Tasker en/of bij een Bluetooth connectie met mijn autoradio). Iemand een idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen?
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  zondag 16 februari 2014 @ 13:49:58 #47
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_136768836
quote:
14s.gif Op zondag 16 februari 2014 13:40 schreef Devolution het volgende:
Ik ben al sinds het eerste uur bezig met Android telefoons. Begonnen met een geïmporteerde G1, daarna een HTC Desire. Die werd opgevolgd door een Galaxy Nexus (die inmiddels in handen is van mijn stiefbroertje) en momenteel heb ik de Nexus 4. Android blijft voor mij gewoon ideaal, ik kan er alles mee wat ik wil, het werkt enorm fijn en ik hou ook van de keuzevrijheid die Android mij geeft op allerlei gebieden.

Het enige wat ik nog wel graag zou willen is een app waarmee ik notificaties (met name die vna Whatsapp) kan laten oplezen als ik aan het autorijden ben (ik zou deze functie dus graag willen kunnen activeren en deactiveren via Tasker en/of bij een Bluetooth connectie met mijn autoradio). Iemand een idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen?
Ik gok dat je op zoiets moet zoeken https://play.google.com/s(...)ationWallpaper&hl=en
Check de FAQ ook op die pagina, staat hoe je het moet instellen
When all else fails, you always have delusion.
pi_136769804
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 00:29 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

:')
Zeg eens eerlijk, vind je het écht een fijne telefoon?
Persoonlijk was ik best verrast door z`n snelheid, viel me niet tegen voor zo`n klein toestel, maar dat scherm is zo verschrikkelijk klein, lage resolutie, niet accuraat...
pi_136771081
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 14:18 schreef Braddie het volgende:

[..]

Persoonlijk was ik best verrast door z`n snelheid, viel me niet tegen voor zo`n klein toestel, maar dat scherm is zo verschrikkelijk klein, lage resolutie, niet accuraat...
Ach let niet op hem, een 12-jarige die denkt dat zijn Galaxy s sneller is dan een iPhone 5s :')
pi_136773099
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 14:50 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Ach let niet op hem, een 12-jarige die denkt dat zijn Galaxy s sneller is dan een iPhone 5s :')
WAT?!?!?!? :') Zelfs een S3 is sneller dan een 5s.
  zondag 16 februari 2014 @ 15:34:21 #51
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_136773207
Zelfs m'n oma is sneller dan een iPhone.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_136777227
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 15:32 schreef Braddie het volgende:

[..]

WAT?!?!?!? :') Zelfs een S3 is sneller dan een 5s.
Ik heb het toch gewoon over een Galaxy s en niet over een s3?
En dat heeft hij echt gezegd.
  zondag 16 februari 2014 @ 18:18:45 #53
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136781698
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 14:18 schreef Braddie het volgende:

[..]

Niet echt bepaald nee, maar was 11 toen ik dit account aanmaakte en had toen die telefoon. _O-
--Cat
  zondag 16 februari 2014 @ 18:19:16 #54
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136781726
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:37 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Ik heb het toch gewoon over een Galaxy s en niet over een s3?
En dat heeft hij echt gezegd.
Quote waarin ik zeg dat een Galaxy Y sneller dan een 5s is graag.
--Cat
pi_136781766

[ Bericht 100% gewijzigd door stoereboii op 16-02-2014 18:21:53 ]
pi_136781805
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:19 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Quote waarin ik zeg dat een Galaxy Y sneller dan een 5s is graag.
Een SGS+ was volgens jou sneller dan een iPhone 5. Dat heb je vorige zomer gezegd, ga het niet gaan zoeken.
  zondag 16 februari 2014 @ 18:22:10 #57
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136781831
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:21 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Een SGS+ was volgens jou sneller dan een iPhone 5. Dat heb je vorige zomer gezegd, ga het niet gaan zoeken.
Dacht t niet :')
--Cat
pi_136781969
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:22 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Dacht t niet :')
Ik ben er echt zeker van.
pi_136782175
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:18 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Niet echt bepaald nee, maar was 11 toen ik dit account aanmaakte en had toen die telefoon. _O-
Wat heb je nu? Toch wel iets redelijks? iets fijns van HTC? (Heb zelf een Sensation XE waar ik erg over te spreken ben) Of heb je een fijne Samsung? (S2/S3/S4 zijn fijne toestellen :D )
  zondag 16 februari 2014 @ 18:36:10 #60
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136782311
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:31 schreef Braddie het volgende:

[..]

Wat heb je nu? Toch wel iets redelijks? iets fijns van HTC? (Heb zelf een Sensation XE waar ik erg over te spreken ben) Of heb je een fijne Samsung? (S2/S3/S4 zijn fijne toestellen :D )
Samsung Galaxy S Advance met Sami OS (Jelly Bean 4.1.2.)

Echt een fijn ding _O_
--Cat
pi_136782355
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:36 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Samsung Galaxy S Advance met Sami OS (Jelly Bean 4.1.2.)

Echt een fijn ding _O_
Galaxy S Advance _O_
Op mijn S2 (RIP) Stond 4.0.3 (Neat Rom) En dat werkte redelijk! (Zo jammer dat Touchwiz zo`n trage slurpende UI is)
  zondag 16 februari 2014 @ 18:38:54 #62
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136782400
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:37 schreef Braddie het volgende:

[..]

Galaxy S Advance _O_
Op mijn S2 (RIP) Stond 4.0.3 (Neat Rom) En dat werkte redelijk! (Zo jammer dat Touchwiz zo`n trage slurpende UI is)
Idd, daarom moest ik ook zsm een andere ROM erop zetten anders werd ik echt gek _O-
--Cat
pi_136782562
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:38 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Idd, daarom moest ik ook zsm een andere ROM erop zetten anders werd ik echt gek _O-
Haha, herkenbaar. Wilde het zelf eerste niet, m`n ma had hem via OTA geupdate naar de officiele update van 4.0.3, maar daar werd hij zó traag van.. (Terwijl het echt niet de minste is met 1.2ghz dualcore en 1GB ram)

Toen heb ik hem via Samfirmware.com (Volgens mij) Via een officiele downgrade weer naar 2.3.5 terug gezet, maar dat hielp ook niet bijster veel... Toen kwam ik die 4.0.3 Neat Rom tegen met heel veel tweaks, en ik dacht.. sja, ik moet er nog mee tot Juni (Dan mag ik een nieuwe telefoon uitkiezen) Dus ik waag het er maar op, en toen heeft ie het 4 maanden perfect gedaan.

* Braddie Droomt van een Galaxy S5 of Note III bij z`n verlenging in Juni
  zondag 16 februari 2014 @ 18:47:36 #64
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136782666
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:44 schreef Braddie het volgende:

[..]

Haha, herkenbaar. Wilde het zelf eerste niet, m`n ma had hem via OTA geupdate naar de officiele update van 4.0.3, maar daar werd hij zó traag van.. (Terwijl het echt niet de minste is met 1.2ghz dualcore en 1GB ram)

Toen heb ik hem via Samfirmware.com (Volgens mij) Via een officiele downgrade weer naar 2.3.5 terug gezet, maar dat hielp ook niet bijster veel... Toen kwam ik die 4.0.3 Neat Rom tegen met heel veel tweaks, en ik dacht.. sja, ik moet er nog mee tot Juni (Dan mag ik een nieuwe telefoon uitkiezen) Dus ik waag het er maar op, en toen heeft ie het 4 maanden perfect gedaan.

* Braddie Droomt van een Galaxy S5 of Note III bij z`n verlenging in Juni
* SGY Droomt Uberhaupt van een Galaxy S3 _O-
--Cat
pi_136782703
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:47 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

* SGY Droomt Uberhaupt van een Galaxy S3 _O-
_O- S3 is toch wel te betalen?
Zet je S Advance op internet, vraag er 75 euro voor, leg 75 euro bij en je hebt een 2e hands S3.
  zondag 16 februari 2014 @ 18:50:17 #66
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136782729
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:49 schreef Braddie het volgende:

[..]

_O- S3 is toch wel te betalen?
Zet je S Advance op internet, vraag er 75 euro voor, leg 75 euro bij en je hebt een 2e hands S3.
:o genius

Maar weet niet of m'n ma het eens is met

1.) Telefoon verkopen
en/of
2.) 2e hands phones

OTL
--Cat
pi_136782748
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:50 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

:o genius

Maar weet niet of m'n ma het eens is met

1.) Telefoon verkopen
en/of
2.) 2e hands phones

OTL
Ja, dat is wel een probleempje dan.
Maar ach, als je het voorlegt zal ze vast wel ja knikken :)
pi_136782759
En je mag wel op het internet van je mammie?
  zondag 16 februari 2014 @ 18:52:31 #69
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136782771
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ja. :{
--Cat
  zondag 16 februari 2014 @ 18:53:07 #70
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136782787
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:51 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, dat is wel een probleempje dan.
Maar ach, als je het voorlegt zal ze vast wel ja knikken :)
Klopt, misschien wel.
* SGY gaat rustig naar Marktplaats.
--Cat
pi_136782829
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
Beetje een jammerlijke reactie.
  zondag 16 februari 2014 @ 19:00:00 #72
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136782992
quote:
13s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:54 schreef Braddie het volgende:

[..]

Beetje een jammerlijke reactie.
Dit -O-
--Cat
pi_136784090
ik ben aan het denken om een JXD S7800B tekopen voor emulators enzo iemand ervaring mee?
pi_136796705
Braddie en SGYENZO :')
  zondag 16 februari 2014 @ 23:22:09 #75
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136796900
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:18 schreef stoereboii het volgende:
De naam stoereboii :')
--Cat
  maandag 17 februari 2014 @ 00:30:43 #76
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_136799397
morgen 4.4 maar eens installeren op mn galaxy s _O_
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_136804610
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:18 schreef stoereboii het volgende:
NEE!
  maandag 17 februari 2014 @ 15:37:49 #78
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_136814302
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 13:49 schreef Mirel het volgende:

[..]

Ik gok dat je op zoiets moet zoeken https://play.google.com/s(...)ationWallpaper&hl=en
Check de FAQ ook op die pagina, staat hoe je het moet instellen
[ afbeelding ]
Ik zie dat die app inderdaad notificaties kan oplezen. Alleen wel jammer dat hij ze iOS-style op het wakescreen laat zien, dat vind ik juist een van de meest belachelijke 'features' van iOS :r

Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken; ik heb nu weer wat ideeën gekregen om op te zoeken in de Play Store ^O^
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  maandag 17 februari 2014 @ 20:14:47 #79
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_136824314
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 11:11 schreef HexHunter het volgende:

[..]

SGY is een toffe gast
Hier met die kaas.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 01:10:20 #80
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_136835879
:(
  dinsdag 18 februari 2014 @ 01:12:12 #81
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_136835901
quote:
Best kick ever
Hier met die kaas.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 01:13:55 #82
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_136835924
4.4.2 @ Galaxy S
pi_136835973
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 01:13 schreef Parafernalia het volgende:
4.4.2 @ Galaxy S
word het geen tijd dat je een andere smartphone koopt?
  dinsdag 18 februari 2014 @ 01:30:11 #84
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_136836140
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 01:17 schreef redboyke het volgende:

[..]

word het geen tijd dat je een andere smartphone koopt?
had vorig jaar S3, maar ben die na een maand verloren tijdens het trippen :')

Ach, prima ding, maar ik vond m toch te groot. Ben nog steeds tevreden met de S1 eigenlijk
pi_136836196
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 01:30 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

had vorig jaar S3, maar ben die na een maand verloren tijdens het trippen :')

Ach, prima ding, maar ik vond m toch te groot. Ben nog steeds tevreden met de S1 eigenlijk
heb sinds mei een S4 maar als ik nu mijn oude S1 naast zet dan denk ik fuck hoe heb ik zo lang op zoiets klein met die resolutie kunnen volhouden. uiteindelijk doe ik er niet zoveel mee ook niet gewoon hotspot en af en toe een smsje sturen maar zelfs dat doe ik met airdroid op de pc want lazy as fuck. en ook mijn smartphone staat nu juist goed voor deftige 3G dus durf er nu nietmeer aan te komen haha
  dinsdag 18 februari 2014 @ 01:38:18 #86
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_136836270
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 01:34 schreef redboyke het volgende:

[..]

heb sinds mei een S4 maar als ik nu mijn oude S1 naast zet dan denk ik fuck hoe heb ik zo lang op zoiets klein met die resolutie kunnen volhouden. uiteindelijk doe ik er niet zoveel mee ook niet gewoon hotspot en af en toe een smsje sturen maar zelfs dat doe ik met airdroid op de pc want lazy as fuck. en ook mijn smartphone staat nu juist goed voor deftige 3G dus durf er nu nietmeer aan te komen haha
heb een custom rom, mijn resolutie is nu hoger dan de stock S3 en denk ook S4. Klopt niet helemaal, want natuurlijk is het scherm slechter. Maar dat zie je alleen als je ze naast elkaar legt.

Uiteraard is het wat sneller...maar of je dat echt nodig hebt.... ik vind een handzaam formaat eigenlijk veel belangrijker. Ik kon mijn S3 niet goed besturen met 1 hand op fiets en in bed. Vind formaat van de S1 juist perfect :)
pi_136836360
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 01:38 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

heb een custom rom, mijn resolutie is nu hoger dan de stock S3 en denk ook S4. Klopt niet helemaal, want natuurlijk is het scherm slechter. Maar dat zie je alleen als je ze naast elkaar legt.

Uiteraard is het wat sneller...maar of je dat echt nodig hebt.... ik vind een handzaam formaat eigenlijk veel belangrijker. Ik kon mijn S3 niet goed besturen met 1 hand op fiets en in bed. Vind formaat van de S1 juist perfect :)
doordat het touchescreen is heb ik eigenlijk nooit echt leren typen met 1 hand maar mijn zus heeft ook een S4 en zij kan het wel maar die doet niks anders als smsen.
swiftkey helpt wel een stuk maar ook niet genoeg en mijn zus gebruikt stock keyboard.
maar eens je FHD gewoon bent wil je echt nietmeer terug eigenlijk. heb zo'n clone S4 gekocht voor mijn moeder en ze was daar tevreden mee want ze had mijn oude S1 maar dat scherm is ook om te huilen eigenlijk. en slecht nagemaakte samsung software. maar dan doe jij toch ook niet veel met je smartphone dan dat je tevreden bent met je S1?
  dinsdag 18 februari 2014 @ 01:50:53 #88
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_136836384
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 01:47 schreef redboyke het volgende:

[..]

doordat het touchescreen is heb ik eigenlijk nooit echt leren typen met 1 hand maar mijn zus heeft ook een S4 en zij kan het wel maar die doet niks anders als smsen.
swiftkey helpt wel een stuk maar ook niet genoeg en mijn zus gebruikt stock keyboard.
maar eens je FHD gewoon bent wil je echt nietmeer terug eigenlijk. heb zo'n clone S4 gekocht voor mijn moeder en ze was daar tevreden mee want ze had mijn oude S1 maar dat scherm is ook om te huilen eigenlijk. en slecht nagemaakte samsung software. maar dan doe jij toch ook niet veel met je smartphone dan dat je tevreden bent met je S1?
Whatsapp, wordfeud, muziek, clash of clans, fotootje...Gebruik ook Swiftkey.
En het scherm is niks mis mee. Ja als je het naast de s3/s4 legt lijkt het nergens op. Maar als je die s4 een dag niet gebruikt, merk je er niks van :)
  dinsdag 18 februari 2014 @ 12:45:13 #89
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_136844833
godver, na full wipe alle voortzetting van Clash of CLans kwijt...mooi kut zeg..
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 20 februari 2014 @ 22:00:58 #91
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_136949095
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:43 schreef Iemand91 het volgende:
OfficeSuite Pro 7 van ¤12 voor ¤0.72.

[ afbeelding ]
hebbes :)
Dank je!!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_136959799
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:43 schreef Iemand91 het volgende:
OfficeSuite Pro 7 van ¤12 voor ¤0.72.

[ afbeelding ]
Zonde van de 72 cent, je had quickoffice van google kunnen downloaden. Kan hetzelfde als officesuite en is gratis.
pi_136960324
Iedereen al overgestapt op telegram? :')
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_136962081
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:11 schreef Thaboel het volgende:
Iedereen al overgestapt op telegram? :')
Waarom zou ik.?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_136964375
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:48 schreef Viro het volgende:

[..]

Zonde van de 72 cent, je had quickoffice van google kunnen downloaden. Kan hetzelfde als officesuite en is gratis.
Quickoffice is bij mij echt een instabiele laggy schijtapp, mgoed..
  vrijdag 21 februari 2014 @ 12:19:22 #96
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_136968961
Zolang er functioneel niets verandert aan Whatsapp en er geen reclame-uitingen o.i.d. in voor gaan komen blijf ik gewoon bij Whatsapp hangen. Tenzij m'n contacten overstappen of course..
pi_136969116
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 12:19 schreef Devolution het volgende:
Zolang er functioneel niets verandert aan Whatsapp en er geen reclame-uitingen o.i.d. in voor gaan komen blijf ik gewoon bij Whatsapp hangen. Tenzij m'n contacten overstappen of course..
Dat dus. Mijn gegevens hebben ze toch al bij Facebook en Whatsapp, dus het heeft geen nut om over te stappen wat dat betreft.
pi_136979591
Ik snap dat Telegram sowieso niet. Gebruik dan gewoon Google Hangouts als Whatsapp je niet meer zint.
pi_136983067
Ik gebruik al jaren PowerAmp als mediaplayer op mijn android telefoons, maar sinds ik over ben naar de Note 3 met KitKat werkt PowerAmp niet meer samen met XPrivacy (ondanks dat ik PowerAmp en de Unlocker alle rechten heb gegeven).

Aangezien ik XPrivacy wil blijven gebruiken ben ik op zoek naar een andere mediaplayer. Weet iemand een simpele doch goede mediaplayer?

In plaats dat ik even op het Forum van PowerAmp kijk |:( Er is gewoon een fix beschikbaar.

[ Bericht 22% gewijzigd door Juup© op 21-02-2014 18:43:27 (Oetlul) ]
pi_137016674
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 18:26 schreef Juup© het volgende:
Ik gebruik al jaren PowerAmp als mediaplayer op mijn android telefoons, maar sinds ik over ben naar de Note 3 met KitKat werkt PowerAmp niet meer samen met XPrivacy (ondanks dat ik PowerAmp en de Unlocker alle rechten heb gegeven).

Aangezien ik XPrivacy wil blijven gebruiken ben ik op zoek naar een andere mediaplayer. Weet iemand een simpele doch goede mediaplayer?

In plaats dat ik even op het Forum van PowerAmp kijk |:( Er is gewoon een fix beschikbaar.
Ha, toch over naar de Note 3? ^O^

Ben benieuwd wanneer mijn Note II KitKat krijgt. Toch wel aardig dat zo'n apparaat drie grote updates meekrijgt. Voor de SIII zouden dat er zelfs vier zijn.

Zó moet het, HTC.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')