Heb ik ook gehad, schitterend toestel. Toendertijd eigenlijk weer door dit toestel overstag gegaan van Samsung naar Sonyquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:54 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zat dus verkeerd in mijn hoofd. Maar ik vond de Arc dus ook echt prachtig.
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:36 schreef Gutz het volgende:
[..]
De opvolger van de S3 mini is de S4 mini.....
Hij vroeg om een nieuwe versie niet om de opvolger, aangezien dit het Androidtopic is zal hij wel een nieuwe versie Android bedoelen en niet een ander toestel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:36 schreef Gutz het volgende:
[..]
De opvolger van de S3 mini is de S4 mini.....
Je weet maar nooit, soms kom je de gekste vragen tegen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hij vroeg om een nieuwe versie niet om de opvolger, aangezien dit het Androidtopic is zal hij wel een nieuwe versie Android bedoelen en niet een ander toestel.
Volgens mij ben je daarom ook geen stoere boy.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:33 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nee dat kan de meeste mensen eigenlijk bijster weinig schelen.
Mijn HTC Desire Squote:Op donderdag 13 februari 2014 07:58 schreef shiznuts het volgende:
Menigeen is denk ik met een HTC Desire-versie begonnen.
Ikzelf met de Desire Z.![]()
[ afbeelding ]
Parodie op http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=iphone .
Ik gok dat je op zoiets moet zoeken https://play.google.com/s(...)ationWallpaper&hl=enquote:Op zondag 16 februari 2014 13:40 schreef Devolution het volgende:
Ik ben al sinds het eerste uur bezig met Android telefoons. Begonnen met een geïmporteerde G1, daarna een HTC Desire. Die werd opgevolgd door een Galaxy Nexus (die inmiddels in handen is van mijn stiefbroertje) en momenteel heb ik de Nexus 4. Android blijft voor mij gewoon ideaal, ik kan er alles mee wat ik wil, het werkt enorm fijn en ik hou ook van de keuzevrijheid die Android mij geeft op allerlei gebieden.
Het enige wat ik nog wel graag zou willen is een app waarmee ik notificaties (met name die vna Whatsapp) kan laten oplezen als ik aan het autorijden ben (ik zou deze functie dus graag willen kunnen activeren en deactiveren via Tasker en/of bij een Bluetooth connectie met mijn autoradio). Iemand een idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen?
quote:
Ach let niet op hem, een 12-jarige die denkt dat zijn Galaxy s sneller is dan een iPhone 5squote:Op zondag 16 februari 2014 14:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, vind je het écht een fijne telefoon?
Persoonlijk was ik best verrast door z`n snelheid, viel me niet tegen voor zo`n klein toestel, maar dat scherm is zo verschrikkelijk klein, lage resolutie, niet accuraat...
WAT?!?!?!?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:50 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ach let niet op hem, een 12-jarige die denkt dat zijn Galaxy s sneller is dan een iPhone 5s
Ik heb het toch gewoon over een Galaxy s en niet over een s3?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
WAT?!?!?!?Zelfs een S3 is sneller dan een 5s.
Niet echt bepaald nee, maar was 11 toen ik dit account aanmaakte en had toen die telefoon.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, vind je het écht een fijne telefoon?
Persoonlijk was ik best verrast door z`n snelheid, viel me niet tegen voor zo`n klein toestel, maar dat scherm is zo verschrikkelijk klein, lage resolutie, niet accuraat...
Quote waarin ik zeg dat een Galaxy Y sneller dan een 5s is graag.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:37 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb het toch gewoon over een Galaxy s en niet over een s3?
En dat heeft hij echt gezegd.
Een SGS+ was volgens jou sneller dan een iPhone 5. Dat heb je vorige zomer gezegd, ga het niet gaan zoeken.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:19 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Quote waarin ik zeg dat een Galaxy Y sneller dan een 5s is graag.
Dacht t nietquote:Op zondag 16 februari 2014 18:21 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Een SGS+ was volgens jou sneller dan een iPhone 5. Dat heb je vorige zomer gezegd, ga het niet gaan zoeken.
Wat heb je nu? Toch wel iets redelijks? iets fijns van HTC? (Heb zelf een Sensation XE waar ik erg over te spreken ben) Of heb je een fijne Samsung? (S2/S3/S4 zijn fijne toestellenquote:Op zondag 16 februari 2014 18:18 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Niet echt bepaald nee, maar was 11 toen ik dit account aanmaakte en had toen die telefoon.
Samsung Galaxy S Advance met Sami OS (Jelly Bean 4.1.2.)quote:Op zondag 16 februari 2014 18:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat heb je nu? Toch wel iets redelijks? iets fijns van HTC? (Heb zelf een Sensation XE waar ik erg over te spreken ben) Of heb je een fijne Samsung? (S2/S3/S4 zijn fijne toestellen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |