abonnement Unibet Coolblue
pi_136400613
Beste tt ever :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_136400690
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 14:01 schreef shiznuts het volgende:
Ja, thanks, zoals gezegd heb ik ook een Raspi en NEO X5, maar via een touchscreen werken is toch wel wat relaxter dan met een Mele F10 bijvoorbeeld. Bovendien, je neemt het zo mee naar een hotel ofzo en voilá, op je bed liggen, ding inpluggen en content streamen.
Precies.

Dat op je touchscreen van je tablet/telefoon of webbrowser (chrome) op je pc/laptop kan dus ook hier hetzelfde i.c.m. XBMC of Youtube app/client op de TV zélf.
Maar als wij dat niet hadden, dan lag die hier ook :P
pi_136406739
Toch interessant zo'n chromecast, dus ik zou met m'n telefoon/laptop films/series kunnen streamen naar dat ding ('t beeldmateriaal staat op 'n NAS) en dat ding in de tv prikken, moet dat haalbaar zijn?

Of wordt 't kwaliteitsaspect dan 'n twijfel? Krijg ik minimaal 720p?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_136407567
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 14:05 schreef Ceased2Be het volgende:
Beste tt ever :)
Waar is-ie ook alweer van?
pi_136409965
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:36 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Waar is-ie ook alweer van?
Ik ken hem als de R2-D2 lookalike uit Thumb Wars :D

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_136608469
Help ;(

Heb mijn HTC zojuist opnieuw geïnstalleerd, standaard Android 4.3 maar zodra ik in de play store apps wil downloaden of bijwerken krijg ik de melding Üpdate voor ********* kan niet worden gedownload wegens een fout (403)

Heb al gegoogled en tips uit 2012 en 2013 uitgevoerd maar niks geholpen, enkel via wifi of 3G geprobeerd maar ook niks uitgehaald.

Wat kan ik nou doen? Heb hem voor zekerheid nogmaals leeggetrokken en herinstalleert maar geen resultaat
  dinsdag 11 februari 2014 @ 22:51:44 #8
327191 RobertNL
For your gear.
pi_136608742
Proberen een andere playstore te installeren (nieuwer) door middel van sideloaden? En google framework ook (Nieuwere versies zijn vaak te vinden op Androidpolice dacht ik).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_136608837
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:51 schreef RobertNL het volgende:
Proberen een andere playstore te installeren (nieuwer) door middel van sideloaden? En google framework ook (Nieuwere versies zijn vaak te vinden op Androidpolice dacht ik).
:? zelfs als ik de originele stockfirmware van android HTC erop heb staan?
pi_136611579
Staat je tijd en datum goed? Google account verwijderen en opnieuw toevoegen? Play services cache leeggooien?
pi_136611978
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Help ;(

Heb mijn HTC zojuist opnieuw geïnstalleerd, standaard Android 4.3 maar zodra ik in de play store apps wil downloaden of bijwerken krijg ik de melding Üpdate voor ********* kan niet worden gedownload wegens een fout (403)

Heb al gegoogled en tips uit 2012 en 2013 uitgevoerd maar niks geholpen, enkel via wifi of 3G geprobeerd maar ook niks uitgehaald.

Wat kan ik nou doen? Heb hem voor zekerheid nogmaals leeggetrokken en herinstalleert maar geen resultaat
heb ik ook soms op mijn nexus tablet als ik alles in een keer wil updaten dan geeft die bij alle apps dat willen updaten een error downloading.
maar als ik ze appart download lukt het vaak wel en soms ook niet maar dan een uur nadien nog eens proberen en lukt het wel.

weet ook niet hoe het komt maar is zeker geen htc only thing want heb dit zowel op smartphone S4 als nexus 7 II
pi_136629718
Kan ik in dit topic ook advies vragen voor spyware/virusshit op mijn htc one-v?

Ik heb deze telefoon nu 2 jaar in bezit en vorige week helemaal gereset omdat ie rete sloom was geworden door de tijd heen.
daarna wat simpele dingen erop, whatsapp en Advanced task killer welke ik beide ook de afgelopen 2 jaar had.
daarnaast kwam ik via de playstore ook wat leuke foto bewerk apps tegen om collages te maken en andere meuk dus ik dacht laat ik dat eens downloaden nu mijn telefoon weer wat sneller is!
was niet veel boeiends dus weer verwijderd,
krijg ik sinds enkele dagen ineens popups van reclame dat mijn whatsapp verloopt en popups voor korting bij winkels en de browser gaat dan automatisch naar www.mymobicorp.com/ huppeldepup!
via google kom ik niet veel verder ik zie alleen dat het op gewone pc's kan voorkomen..

AVG antivirus, Lookout security en Malwarebytes vinden ook niks...

wat moet ik nou :(
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 12 februari 2014 @ 18:23:08 #13
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_136635058
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:14 schreef deadly_kiss het volgende:
Kan ik in dit topic ook advies vragen voor spyware/virusshit op mijn htc one-v?

Ik heb deze telefoon nu 2 jaar in bezit en vorige week helemaal gereset omdat ie rete sloom was geworden door de tijd heen.
daarna wat simpele dingen erop, whatsapp en Advanced task killer welke ik beide ook de afgelopen 2 jaar had.
daarnaast kwam ik via de playstore ook wat leuke foto bewerk apps tegen om collages te maken en andere meuk dus ik dacht laat ik dat eens downloaden nu mijn telefoon weer wat sneller is!
was niet veel boeiends dus weer verwijderd,
krijg ik sinds enkele dagen ineens popups van reclame dat mijn whatsapp verloopt en popups voor korting bij winkels en de browser gaat dan automatisch naar www.mymobicorp.com/ huppeldepup!
via google kom ik niet veel verder ik zie alleen dat het op gewone pc's kan voorkomen..

AVG antivirus, Lookout security en Malwarebytes vinden ook niks...

wat moet ik nou :(
weer helemaal resetten?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_136635670
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Help ;(

Heb mijn HTC zojuist opnieuw geïnstalleerd, standaard Android 4.3 maar zodra ik in de play store apps wil downloaden of bijwerken krijg ik de melding Üpdate voor ********* kan niet worden gedownload wegens een fout (403)

Heb al gegoogled en tips uit 2012 en 2013 uitgevoerd maar niks geholpen, enkel via wifi of 3G geprobeerd maar ook niks uitgehaald.

Wat kan ik nou doen? Heb hem voor zekerheid nogmaals leeggetrokken en herinstalleert maar geen resultaat
probeer eens de dinge die Loveless85 zegt..
en mocht dat niet werken, probeer eens in de playstore onder de instellingen
te kijken naar inhoudsfiltering, zet daar eens alle finkjes/aan uit en toestel ff resetten..
wil ook nog wel eens helpen bij zulk soort problemen..
pi_136635747
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:14 schreef deadly_kiss het volgende:
Kan ik in dit topic ook advies vragen voor spyware/virusshit op mijn htc one-v?

Ik heb deze telefoon nu 2 jaar in bezit en vorige week helemaal gereset omdat ie rete sloom was geworden door de tijd heen.
daarna wat simpele dingen erop, whatsapp en Advanced task killer welke ik beide ook de afgelopen 2 jaar had.
daarnaast kwam ik via de playstore ook wat leuke foto bewerk apps tegen om collages te maken en andere meuk dus ik dacht laat ik dat eens downloaden nu mijn telefoon weer wat sneller is!
was niet veel boeiends dus weer verwijderd,
krijg ik sinds enkele dagen ineens popups van reclame dat mijn whatsapp verloopt en popups voor korting bij winkels en de browser gaat dan automatisch naar www.mymobicorp.com/ huppeldepup!
via google kom ik niet veel verder ik zie alleen dat het op gewone pc's kan voorkomen..

AVG antivirus, Lookout security en Malwarebytes vinden ook niks...

wat moet ik nou :(
Boel weer restten lijkt mij de beste en veiligste keuze..
en daarna gewoon geen troep installeren als collage makers van onbekende makers etc
collage maker die goed werkt en virus vrij is: Photo Grid
pi_136637678
Ja ik weet het, geen onbekende apps downloaden :P
dat het nou meteen de eerste de beste keer zo afloopt kon ik ook niet weten haha!

oke...dus weer helemaal resetten, er is geen andere keuze? :(
pi_136652396
IDC: marktaandeel Android groeit naar 78 procent

Ongeveer 78 procent van de smartphones die in de laatste maanden van 2013 wereldwijd zijn verkocht, draaide op Android. Dat heeft marktonderzoeksbureau IDC becijferd. Het marktaandeel van Android en Windows Phone nam toe, dat van iOS en BlackBerry zakte in.

Apple verkocht volgens IDC weliswaar iets meer iPhones dan in dezelfde periode vorig jaar, maar omdat het totaal aantal verkochte smartphones veel harder steeg, zakte het marktaandeel van de iPhone van 20,9 procent naar 17,6 procent. Op bijna 96 procent van de verkochte smartphones draaide Android of iOS, waarmee de twee besturingssystemen samen nog dominanter zijn geworden in de laatste maanden van 2013.

Binnen Android was Samsung de duidelijke aanvoerder, maar volgens IDC was Huawei de wereldwijde nummer twee. In totaal plaatst dat Huawei op de felbegeerde derde plek. IDC wijst er wel op dat na de overname van Motorola Lenovo die plek zou claimen.

Windows Phone zag het marktaandeel stijgen, maar de stijging met 0,4 procentpunt naar 3 procent is allesbehalve spectaculair. IDC schat in dat meer dan 90 procent van de Windows Phone-verkopen voor rekening komt van Nokia. Microsoft neemt Nokia binnen enkele maanden over. BlackBerry's marktaandeel is volgens het marktonderzoeksbureau gezakt onder 1 procent.

Er zijn meerdere analistenbureaus die inschattingen maken van verkopen op de smartphonemarkt. Omdat niet alle fabrikanten cijfers verstrekken en omdat fabrikanten de verkopen niet uitsplitsen per besturingssyteem, bieden inschattingen van analisten de enige houvast om inschattingen te maken van verkopen en marktaandelen. Naast IDC doen Gartner, Canalys en Strategy Analytics inschattingen over de smartphonemarkt.

tweakers.net

8 Op de 10 toestellen op Android. Kan me de lauch van het eerste toestel nog herinneren alhoewel ik nog een lange tijd op Symbian zat. Pas met de Desire S waagde ik de sprong. Dat lijkt alweer een eeuwigheid geleden. :)
pi_136653220
Menigeen is denk ik met een HTC Desire-versie begonnen. :P
Ikzelf met de Desire Z. :D _O_
101120_195885_bamnowwhat.png
Parodie op http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=iphone .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_136653238
Als Sony Fanboy ben ik begonnen met de Xperia X10 (in 2010). En dat lijkt inderdaad een eeuwigheid geleden.
pi_136653345
G1 O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_136653567
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 08:14 schreef Vanyel het volgende:
G1 O+
Same here,

Witte G1. Heb hem nog steeds liggen :)

G1 -> HTC Desire -> Galaxy SIII -> Moto G.
(asus transformer TF101 -> Nexus 7 2012)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_136654541
Met die heerlijke trackball.
G1-Desire-rare budgetSamsung om tijd te overbruggen-Nexus4
En een HTC Flyer.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_136654968
HTC Desire was mijn eerste. Ik snap nog steeds niet waarom die trackpad nooit een succes is geworden. Hoe heerlijk was dat om nauwkeurig tijdens het typen langs individuele letters te bewegen of tijdens het surfen op miniscule links te klikken _O_
pi_136655541
HTC Herald was m'n eerste smartphone, daarna de HTC Touch Pro, HTC HD2, Samsung Galaxy Nexus en nu de SIII.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_136655631
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 08:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als Sony Fanboy ben ik begonnen met de Xperia X10 (in 2010). En dat lijkt inderdaad een eeuwigheid geleden.
[ afbeelding ]
Zat de Arc daar nog niet voor? Dat vond ik toen toch een mooi toestel.

Toen de HTC Hero uitkwam besloot ik min en meer om ook de uitstap naar Android te wagen, al duurde dat nog tot de HTC Desire S.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')