Mensen die graag touchparken kunnen het beter bij een fiets latenquote:Op zondag 9 februari 2014 17:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zou je niet beter zoiets kopen?
[ afbeelding ]
Ik vind hem oprecht mooi. Veel leuker dan een polo ofzo.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:02 schreef -niemand- het volgende:
[..]
voor jou zijn die lelijke dingen wel handig ja, voor de rest niet.
Er zitten bumpers op je auto om een reden.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zou je niet beter zoiets kopen?
[ afbeelding ]
Hallo roest, ,hallo windgeruis, hallo hogere categorie wegenbelasting, dag inruilwaarde, dag acceleratie.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:21 schreef Pap89 het volgende:
Die zwarte zooi + het volk die het handig/praktisch schijnt te vinden
Koop dan een random auto en popnagel er ff 10cm dikke rubber strips om de gehele auto heen.
Ik prefereer het toch ze niet te gebruikenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:18 schreef Roadtrip het volgende:
Er zitten bumpers op je auto om een reden.
Voor 16k heb je al zo'n kek lifestyle-statement met 82 ponies. Zou het er zelf niet voor over hebben, maar hij zal voor zo'n bedrag best wel goed gaan lopen.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:08 schreef Fer het volgende:
Maar dit soort auto's zijn eigenlijk toch altijd te vrolijk voor die 30k die ze moeten kosten.
Dan te bedenken dat de goedkoopste Aygo bijna 10k. Deze is niet heel veel duurder in gebruik, maar biedt als ik het zo zie wel flink meer ruimte.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:32 schreef Ciora het volgende:
[..]
Voor 16k heb je er al zo'n kek lifestyle-statement met 82 ponies. Zou het er zelf niet voor over hebben, maar hij zal voor zo'n bedrag best wel goed gaan lopen.
Dat was mijn gedachte ook, wat een kak reclame zeg..quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:31 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ze pochen wel heel erg met dat ding. "We hebben een sproeierinstallatie ontwikkeld die de ruitesproeiervloeistof verdeelt over de voorruit."
Dat hadden al mijn werkbussen vanaf 2000 al.
Maar dus absoluut niet nieuw.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:49 schreef .Neovo. het volgende:
Mja, ik vind het er niet uitzien.
Dan liever een normale stoelen zoals we nu hebben en een poetsdoek voor de krasjes.
Dat ruitenwisser systeem is dan opzich wel grappig.
Waarom implementeren niet meer auto fabrikanten dit in personenauto's?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar dus absoluut niet nieuw.
Ik heb niet gezegd dat het nieuw is, maar wel leuk dat het erop zit, had er nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar dus absoluut niet nieuw.
Jazeker, dit is hem.quote:
Na een proefrit (zo'n 30-40 minuten) heb ik hem gekocht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:27 schreef Goejedag het volgende:
Kan iemand met rij ervaring vertellen hoe de auto rijd?
Gefeliciteerd!quote:
Hm die rode accenten zijn niet echt mijn ding.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:55 schreef PPL het volgende:
[..]
Jazeker, dit is hem.
Verkoper wilde hem alleen nog niet meegeven, anders had ie niets in de showroom staan.
Dat verhaal heb ik trouwens bij meerdere dealers te horen gekregen.
Vanaf 13 september verwachten ze zo'n beetje weer nieuwe aanvoer, dat is ook de datum van de europese release die in Nederland naar voren gehaald blijkt te zijn.
[..]
Na een proefrit (zo'n 30-40 minuten) heb ik hem gekocht.
Gaat om een ETG5 (semi-automaat) en dat vind ik wel erg wennen.
Voor de rest rijdt hij fijn al zal ik niet als eerste bij een stoplicht weg zijn.
Het is geen scheurijzer, meer een 'cruiser'.
Voor mij persoonlijk geen issue, maarik kan mij voorstellen dat het voor anderen wel een factor van belang is.
De wegligging vond ik fijn, over geluid in de cabine zal men mij niet horen klagen.
Stoelen zijn lekker en comfortabel.
Wel aan de zachte kant, wat minder kan zijn bij langere ritten.
Voor de rest van alle gemakken voorzien.
PS: dit zijn dus ervaringen gebasseerd op een proefrit, als ik hem heb en er langer in rijd kan zal ik pas meer over ervaringen kunnen zeggen.
Mocht je in de tussentijd vragen hebben...
Ik heb het de verkoper wel aangeboden om er een of twee maanden mee door te blijven rijden.quote:
Ik vind hem geinig. Het is eens wat anders dan anders, maar in deze kleurstelling niet té. Alleen de rode accenten vind ik zonde.quote:
Nee.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:16 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Weet iemand of die velgen passen op een Passat?
Jou zouden ze je rijbewijs moeten afpakken en elke keer dat je schade reed aan een bumpert een boete moeten geven van 10kquote:Op zondag 9 februari 2014 18:18 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Er zitten bumpers op je auto om een reden.
Offtopic: een oom van mij maakte de garage altijd duidelijk dat stickers met de garagenaam een aftrek van een paar honderd euro betekende.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:30 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik heb het de verkoper wel aangeboden om er een of twee maanden mee door te blijven rijden.
Tegen de juiste prijs uiteraard.
Helaasch ging hij daar niet op in.
Ook niet toen ik zei dat hij wat mij betreft dan ook een sticker met de naam van de garage erop mocht doen voor die periode.
not shitting you: geld = geld
Dat is toch zonde van je dak?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:16 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Weet iemand of die velgen passen op een Passat?
In deze ingetogen kleurstelling vind ik de auto al weer een stuk fraaier!quote:
Ja, Urban Edition.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |