Voor 16k heb je al zo'n kek lifestyle-statement met 82 ponies. Zou het er zelf niet voor over hebben, maar hij zal voor zo'n bedrag best wel goed gaan lopen.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:08 schreef Fer het volgende:
Maar dit soort auto's zijn eigenlijk toch altijd te vrolijk voor die 30k die ze moeten kosten.
Dan te bedenken dat de goedkoopste Aygo bijna 10k. Deze is niet heel veel duurder in gebruik, maar biedt als ik het zo zie wel flink meer ruimte.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:32 schreef Ciora het volgende:
[..]
Voor 16k heb je er al zo'n kek lifestyle-statement met 82 ponies. Zou het er zelf niet voor over hebben, maar hij zal voor zo'n bedrag best wel goed gaan lopen.
Dat was mijn gedachte ook, wat een kak reclame zeg..quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:31 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ze pochen wel heel erg met dat ding. "We hebben een sproeierinstallatie ontwikkeld die de ruitesproeiervloeistof verdeelt over de voorruit."
Dat hadden al mijn werkbussen vanaf 2000 al.
Maar dus absoluut niet nieuw.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:49 schreef .Neovo. het volgende:
Mja, ik vind het er niet uitzien.
Dan liever een normale stoelen zoals we nu hebben en een poetsdoek voor de krasjes.
Dat ruitenwisser systeem is dan opzich wel grappig.
Waarom implementeren niet meer auto fabrikanten dit in personenauto's?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar dus absoluut niet nieuw.
Ik heb niet gezegd dat het nieuw is, maar wel leuk dat het erop zit, had er nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar dus absoluut niet nieuw.
Jazeker, dit is hem.quote:
Na een proefrit (zo'n 30-40 minuten) heb ik hem gekocht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:27 schreef Goejedag het volgende:
Kan iemand met rij ervaring vertellen hoe de auto rijd?
Gefeliciteerd!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |