SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oneens, maar alleen uit jaloezie.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Referendum 3
[ afbeelding ]
Jessica moet in gaan op de avances van Johannes.
Ik een doos advocaat cremespritsjes.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zit hier verdorie een bak druiven leeg te vreten.
Laat je zomaar Alors achterquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Referendum 3
[ afbeelding ]
Jessica moet in gaan op de avances van Johannes.
Kan iemand hem gewoon vertellen dat plastische chirurgie hem niet geholpen heeft.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:33 schreef Latert het volgende:
Kan iemand Asscher een kop koffie geven?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
Harteloos als ik ben, vraag ik me af waar deze vrouw was toen ze haar zoon moest opvoeden. Waar was ze toen die jongen koos voor een carrière binnen een jeugdbende?
Falen in de opvoeding kan soms verregaande consequenties hebben.
Zou ze ook een vis thuisgestuurd hebben gekregen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:33 schreef arjan1112 het volgende:
Wat is dat voor Maffia zooitje daar ?
Verkiezingstijdquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens durft Asscher - zij het wat voorzichtig - wel de vinger op de zere plek te leggen.
Je mag best blijven hoor...quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:48 schreef Karina het volgende:
Is het weer zoverIk was even wat anders doen. Maar ben al weer weg.
Dit nummertje zet ik nog regelmatig op.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar ik heet geen alors.
Maar ik zeg het toch. De enige reden om Danse avec les stars te volgen.
Waar is de tijd gebleven dat je voor plaatjespolitie speelde?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:48 schreef Karina het volgende:
Nee blijf gerustquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:48 schreef Karina het volgende:
We zijn blij dat je er bij bent.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:48 schreef Karina het volgende:
Dit heb ik opgegeven onlangs als mijn favoriete jaren '90 liedje. True story.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit nummertje zet ik nog regelmatig op.
Dit is voor jouw tijd.
Toen was ze 14 ofzoquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit nummertje zet ik nog regelmatig op.
Dit is voor jouw tijd.
Ik denk: heel slecht.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw manager tot nu toe? ik heb maar 12 punten deze ronde.
Om 12 uur 's nachts. jaja.quote:
Ja nou en, ik ook. En ik kreeg er flink jeuk van.quote:
Ik vind haar Engels alleen lastig te verstaan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:51 schreef Grifte het volgende:
Alizée in die clip van La Isla Bonita is wel genieten hoor.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is een collect call van Uncle Jimmy.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:48 schreef Karina het volgende:
Mensen gaan gelijk zeiken als Jack black is, dus: ja.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:52 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Is Nederland racistisch?
Nou jongens, zeg het maar.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:51 schreef Grifte het volgende:
Alizée in die clip van La Isla Bonita is wel genieten hoor.
[ afbeelding ]
Veel tatoeages toch?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:49 schreef arjan1112 het volgende:
Alizee is erg veranderd hoor. ze ziet er niet meer zo uit als tijdens die concerten
Ben het eens met wat Paul Jansen zei. Nederland is op zich geen racistisch land, maar er zijn wel uitingen van racisme.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:52 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Is Nederland racistisch?
Nou jongens, zeg het maar.
Hehehe, zo mooi dat filmpje.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Brigadier Baars heeft de rekening doorgescheurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |