Heel goed Johannes. Ik houd je in de smiezenquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mea culpa.
Vanavond een dubbele shift voor
[ afbeelding ]
en ik zal haar helpen
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel goed Johannes. Ik houd je in de smiezenHopelijk zijn er interessante gasten vanavond.
Ik heb anders nog wel vertrouwen in de Tan redactie.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Vandaar dat hopelijk Tem. Maar je hebt gelijk, echt veel fiducie heb ik er niet in.
Ik heb de kijkcijfers niet meer bekeken de laatst tijd maar ik denk dat Tan echt veel hoger scoort nu.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel vertrouwen in de Tan redactie.
Op de meeste dagen zitten P&W er nog boven, maar dat komt vooral ook door de programma's die er voor zitten (zo blijven bv op maandag veel Dokter Deen kijkers hangen).quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb de kijkcijfers niet meer bekeken de laatst tijd maar ik denk dat Tan echt veel hoger scoort nu.
Hopelijk dwingt het P&W om wat beter over hun gasten na te denken. Op een gegeven moment zat er elke dag wel een pratende kop over de crisis terwijl iedereen maar wat lult en niemand de waarheid in pacht heeft. Dan haken de kijkers snel af als er een alternatief is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:52 schreef Tem het volgende:
Toch knap dat hij zoveel kijkers weet te trekken in een redelijk korte tijd.
Moeten Jeroen en Paul er maar niet zo'n overleden show van maken elke keer.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:52 schreef Tem het volgende:
Toch knap dat hij zoveel kijkers weet te trekken in een redelijk korte tijd.
Precies, ze zijn veel te gemakzuchtig geworden de laatste jaren. Ik ben benieuwd of ze nog niet te blasé zijn geworden om hun schouders er weer eens onder te zetten nu ze toch serieuze concurrentie hebben.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:57 schreef Mike het volgende:
[..]
Hopelijk dwingt het P&W om wat beter over hun gasten na te denken. Op een gegeven moment zat er elke dag wel een pratende kop over de crisis terwijl iedereen maar wat lult en niemand de waarheid in pacht heeft. Dan haken de kijkers snel af als er een alternatief is.
Paul Jansen moeten ze echt nooit meer uitnodigen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:57 schreef Mike het volgende:
[..]
Hopelijk dwingt het P&W om wat beter over hun gasten na te denken. Op een gegeven moment zat er elke dag wel een pratende kop over de crisis terwijl iedereen maar wat lult en niemand de waarheid in pacht heeft. Dan haken de kijkers snel af als er een alternatief is.
Heb je liever mevr. stellingaquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Paul Jansen moeten ze echt nooit meer uitnodigen.
Snap niet wat die kerel daar steeds komt doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |