Oh kan me niet herinneren die eerder gezien te hebben. Ga hem toch even opslaanquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oudje hoor(dat plaatje, bedoel ik)

Was volgens mij een keertje in een KvdB-topic. Users gingen toen iets te fanatiek plaatjes posten. En toen ging jij alles opruimen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh kan me niet herinneren die eerder gezien te hebben. Ga hem toch even opslaan

Eigenlijk niet. Je moet het doen op basis van causaliteit, en niet een generalisatie waarbij alle donkere groepen hetzelfde zijn en dus een grotere potentie vertonen. Hij heeft het over hoge criminele cijfers, maar wat heeft dat te maken met een sollicitatieprocedure?quote:

Mani en ik gaan nu dit luisteren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:57 schreef Karina het volgende:
Nou ja conclusie is denk ik wel dat het een saaie P&W was

Soms krijg ik even de geest en haal ik alles weg. Nu was ik afgeleid dus dacht ik: laat maarquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Was volgens mij een keertje in een KvdB-topic. Users gingen toen iets te fanatiek plaatjes posten. En toen ging jij alles opruimen.

Gifjes extremisten noem ik dat.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Was volgens mij een keertje in een KvdB-topic. Users gingen toen iets te fanatiek plaatjes posten. En toen ging jij alles opruimen.

Jammer dat Jessica niet zingt he?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani en ik gaan nu dit luisteren.

En daarna een uur lang telefoonterreur.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani en ik gaan nu dit luisteren.

In Belgie moet een agent een formulier invullen als ie iemand zijn paspoort vraagt; gevolg minder onterechte controles.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:58 schreef Kenju het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Je moet het doen op basis van causaliteit, en niet een generalisatie waarbij alle donkere groepen hetzelfde zijn en dus een grotere potentie vertonen. Hij heeft het over hoge criminele cijfers, maar wat heeft dat te maken met een sollicitatieprocedure?
Hij heeft het alleen over een situatie waarin agenten naar iemand kijkt. En dan nog is het bullshit om iemand staande te houden omdat je verwacht dat hij op basis van zijn etniciteit wellicht iets zou kunnen doen.
Als je echt wil dat ze zichzelf in een verdomhoekje gaan plaatsen en anti-politie worden, moet je conform de kortzichtigheid die jij aanhoudt blijven handelen. Wanneer iemand niets fout doen, dien je hem met of haar gewoon waardig te behandelen.

Teruggevonden: TV / Knevel & Van den Brink #149 Sodom en Gomorra in het topicquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Soms krijg ik even de geest en haal ik alles weg. Nu was ik afgeleid dus dacht ik: laat maar

Dan was mijn neefje van drie kennelijk ook in de buurtquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:59 schreef marcodej het volgende:
Ik heb kort geleden mijn neefje van drie het woord 'poepchinees' aangeleerd toen hij in zijn broek had gescheten.

Dat heb je snel gevondenquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Teruggevonden: TV / Knevel & Van den Brink #149 Sodom en Gomorra in het topic

Dat is ook belangrijk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb je snel gevonden
Het was weer gezellig.

Gevonden op basis van de datum waarop ik het plaatje heb gemaakt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb je snel gevonden
Het was weer gezellig.

quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zit ook al op het motor forum?

quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zit ook al op het motor forum?
 Drukke bedoening daar.
 Drukke bedoening daar.

Ik weet niet of ik daar voorstander van zou zijn. Ik zie liever agenten die wat snappen van hoe ve verschillende etniciteiten zijn. En daarnaast natuurlijk gewoon generale mensenkennis. Een Mocro met een boekentas die gewoon op weg is naar het station kun je gerust met rust laten. Snappen ze niet helemaal. En een neger die een discussie aangaat is niet perse rebels en anti-autoritair bezig.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:00 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
In Belgie moet een agent een formulier invullen als ie iemand zijn paspoort vraagt; gevolg minder onterechte controles.
Kunnen ze hier ook wel doen, stond in de volkskrant een artikel over vorige week ofzo

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |