Verkiezingstijdquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens durft Asscher - zij het wat voorzichtig - wel de vinger op de zere plek te leggen.

Je mag best blijven hoor...quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:48 schreef Karina het volgende:
Is het weer zoverIk was even wat anders doen. Maar ben al weer weg.

Dit nummertje zet ik nog regelmatig op.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar ik heet geen alors.
Maar ik zeg het toch. De enige reden om Danse avec les stars te volgen.

Waar is de tijd gebleven dat je voor plaatjespolitie speelde?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:48 schreef Karina het volgende:

Nee blijf gerustquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:48 schreef Karina het volgende:

We zijn blij dat je er bij bent.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:48 schreef Karina het volgende:

Dit heb ik opgegeven onlangs als mijn favoriete jaren '90 liedje. True story.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit nummertje zet ik nog regelmatig op.
Dit is voor jouw tijd.

Toen was ze 14 ofzoquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit nummertje zet ik nog regelmatig op.
Dit is voor jouw tijd.

Ik denk: heel slecht.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw manager tot nu toe? ik heb maar 12 punten deze ronde.

Om 12 uur 's nachts. jaja.quote:

Ja nou en, ik ook. En ik kreeg er flink jeuk van.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |