Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Ronald Mulder, die keeper van Feyenoordquote:
Wat moet je nu nog meer volgen dan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch lastig, 2 schermpjes volgen.
Ik oefen vast voor Sotsji, vanaf morgen staan er overal en nergens streampjes aan
H'veen - Twentequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat moet je nu nog meer volgen dan?
Ik ben niet van plan heel veel te volgen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch lastig, 2 schermpjes volgen.
Ik oefen vast voor Sotsji, vanaf morgen staan er overal en nergens streampjes aan
Vooral het curlen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan heel veel te volgen.
Als puntje bij paaltje komt zal ik toch wel veel gaan kijken
Ik zet gewoon streampjes op van het schaatsen tijdens collegequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan heel veel te volgen.
Als puntje bij paaltje komt zal ik toch wel veel gaan kijken
Het was eerder verbazing. Sneller dan ik een topic opende kan eigenlijk nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:26 schreef superniger het volgende:
[..]
klagen over kapers in een livetopic
Ja dat ga ik denk ook doen. Mis de 500 en 1000 mannenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zet gewoon streampjes op van het schaatsen tijdens college
Ik alleen de eerste 500 vrouwen denk ik. Misschien ook de beslissende 500 mannenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja dat ga ik denk ook doen. Mis de 500 en 1000 mannen
Je bent zelf niet om aan te zienquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:29 schreef Grifte het volgende:
Schaatsen![]()
Dat is toch niet om aan te zien man.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:29 schreef Grifte het volgende:
Schaatsen![]()
Dat is toch niet om aan te zien man.
nee, wilde een reactie plaatsen maar het topic was vol.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het was eerder verbazing. Sneller dan ik een topic opende kan eigenlijk niet![]()
Had je hem al klaar staan ofzo ( weet niet of dat kan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn er ook Biatlon-chicks? Dat is misschien nog de enige sport die het aanzien waard is. Beetje schieten en lopen.quote:
Die mis ik niet echtquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Maar allemaal zo duf man, je mist de supporters zoals bij voetbal en darts.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zijn er ook Biatlon-chicks? Dat is misschien nog de enige sport die het aanzien waard is. Beetje schieten en lopen.
Nee. Je bent vanaf nu mijn aarsvijand.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kolder
Ik schenk nog wat in
Ik geloof dat ik naar de winkel ga alwaar ik even wat houtkoop
zo turuc
godee wat een slechte grappen
hopelijk hou ik jullie hier nog mee te vriends
bij schaatsen hebben ze Kleintje Pilsquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zijn er ook Biatlon-chicks? Dat is misschien nog de enige sport die het aanzien waard is. Beetje schieten en lopen.
Dan krijg ik weer van die wijsneuzen die het gaan verbeterenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
als je gewoon Seda had gezegd hadden we het ook wel begrepen hoor.
*wijsneuzen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan krijg ik weer van die wijsneusen die het gaan verbeteren
Zo twijfel ik altijd hoe ik Wüst ga typenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
als je gewoon Seda had gezegd hadden we het ook wel begrepen hoor.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij schenkt RKC de gelijkmaker.
mexicanobakker vindt dit leuk
Je bent te laat.quote:
Wust.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zo twijfel ik altijd hoe ik Wüst ga typen
Je bent nog later dan Mansjester.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij Schenkt GAE de overwinning
Nog beter dan Dave van den Bergh?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Castelen is wel een wereldspeler hoor, alleen zoveel blessures, nog meer dan Robben
Stuk beter dan Denneboom bijvoorbeeld.
Je bent zelf een gayshit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:43 schreef alors het volgende:
Verdomme geen Mokhtar? Daar gaan mijn punten, wat een gayshit.
Nou nou nouquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:43 schreef alors het volgende:
gays roeren in shitquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:43 schreef alors het volgende:
Ik denk serieus dat Alors:quote:
Dan is het Dquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat Alors:
A Stiekem een vent is
B Op vrouwen valt
C Gewoon one of the guys is
D Gestoord is
Maar ik vind Alors wel leuk
Prettig gestoord zoals wij allen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
A Stiekem een vent is
B Op vrouwen valt
D Gestoord is
Uh, neequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:48 schreef Mansjester het volgende:
Dit was rood
Mexicano is het hiermee eens
A,B,C en Dquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
A Stiekem een vent is
B Op vrouwen valt
D Gestoord is
Triest ook hoe zij een gewaardeerde en gerespecteerde user als Littlerabbit zo behandelt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je dat roept in het Abe Lenstra stadion heb je zo een stadion verbod.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hap hap ( Haps Haps voor jou) in je krokobil
Die link heb ik laatst ook al gelegd en hoewel hij zich stoer hield heb ik Littlerabbit onlangs in een hoekje op FOK! zien zitten huilen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Triest ook hoe zij een gewaardeerde en gerespecteerde user als Littlerabbit zo behandelt.
godver wat een kuttopics maakte ik toenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
KLB / Mijn benen
Terechte klacht
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
KLB / Mijn benen
Terechte klacht
quote:Die kutbenen van miij
Overmatig gebruik van emoticons, is dit de befaamde vriendin van HMF?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
KLB / Mijn benen
Terechte klacht
Mazzel dat het geen permban is geworden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:53 schreef alors het volgende:
[..]
godver wat een kuttopics maakte ik toen
firstworldproblemsquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
KLB / Mijn benen
Terechte klacht
Ik dacht meer aan Iwanius in het lijf van een tienermeisje.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Overmatig gebruik van emoticons, is dit de befaamde vriendin van HMF?
Die is de 4rde man .quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie dat is. Ik ken de echte Michel Jansen niet.
Ik wist niet dat jij al zo lang op FOK! zat.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:55 schreef Mansjester het volgende:
KLB / Martin van Geel
Kwaliteit dit dat
Dat vond ik ook het meeste schokkende...quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij al zo lang op FOK! zat.
Moet je nagaan, zo lang al zoveel kwaliteit postenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn kloon.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar goed HMF heeft in de loop der tijd vele kloontjes geregistreerd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Moet je nagaan, zo lang al zoveel kwaliteit posten
Jij al sinds 2005quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
Dat vond ik ook het meeste schokkende...
Mijn onderzoek heeft uitgewezen dat iemand die toen examen deed nooit jouw moeder kan zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jij al sinds 2005![]()
Je hebt toch hopelijk niet de leeftijd om onze moeder te zijn he.
Van mijn kloon wel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus jouw IQ is eigenlijk 92.
Dat stelt mijn hart gerust. Nu hoef ik mijn zoektermen niet aan te passe naar 'milf', hoewel dit theoretisch nog wel de werkelijkheid kan zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn onderzoek heeft uitgewezen dat iemand die toen examen deed nooit jouw moeder kan zijn.
2009 0029quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar goed HMF heeft in de loop der tijd vele kloontjes geregistreerd.
Knotsgek en kolderiekquote:
de instagram heeft vier tekens is mij verteld, dus milf behoort zeker nog tot de mogelijkhedenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat stelt mijn hart gerust. Nu hoef ik mijn zoektermen niet aan te passe naar 'milf', hoewel dit theoretisch nog wel de werkelijkheid kan zijn.
Waar kan ik die gegevens bij mezelf vinden?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
2009 0029
2010 0753
2011 0624
2012 0073
2013 2782
Postte nooit zoveel
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
de instagram heeft vier tekens is mij verteld, dus milf behoort zeker nog tot de mogelijkheden
http://arcee862.com/quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar kan ik die gegevens bij mezelf vinden?
Pas maar op, straks mag je niet op mijn 10 jarig Fok jubileum komen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jij al sinds 2005![]()
Je hebt toch hopelijk niet de leeftijd om onze moeder te zijn he.
Ik wel?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:00 schreef alors het volgende:
[..]
Pas maar op, straks mag je niet op mijn 10 jarig Fok jubileum komen.
Dan gaan we eerst naar het Eise Eisinga museum en daarna aan de Berenburg.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat wordt een wild feest in Franeker.
Valt opzich nog wel meequote:Op woensdag 5 februari 2014 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
2010 00464 4053
2011 03151 1126
2012 14237 0198
2013 45515 0013
well that escalated quickly
Fielrjeppen in Ferwert waarna we afsluiten met een latertje in Leeuwarden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan gaan we eerst naar het Eise Eisinga museum en daarna aan de Berenburg.
Op een gegeven moment stijg ik niet meer. Anders word ik de nieuwe tong80.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Valt opzich nog wel mee![]()
Factor 8
Factor 4,5 ofzo
Factor 3
Wat Cambuur hooligans in elkaar trappen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Fielrjeppen in Ferwert waarna we afsluiten met een latertje in Leeuwarden.
Frentsjerquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat wordt een wild feest in Franeker.
Ja, of Stijn ofzoquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op een gegeven moment stijg ik niet meer. Anders word ik de nieuwe tong80.
Oh ja, we zaten in het eredivisie topic.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:04 schreef arjan1112 het volgende:
Twente op 1 punt.
Ajax is nog geen kampioen.
Strand van Lemmer.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:06 schreef alors het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter, op het strand van Lemmer
Bootje varen op het Burgumar.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:06 schreef alors het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter, op het strand van Lemmer
Als hij dan nog op z'n gezicht pleurt, kan het zand wat aan zijn wangen blijft plakken nog doorgaan voor een zomers baardje.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Speciaal voor jou is er een glijbaan
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als hij dan nog op z'n gezicht pleurt, kan het zand wat aan zijn wangen blijft plakken nog doorgaan voor een zomers baardje.
quote:
Had ik het dus toch goed, PSV wint gewoon. Toevallig 1-2 in plaats van 1-3, maar ze nemen gewoon 3 punten mee. Op een dag zal ook jij toegeven dat ik er toch wel verstand van heb.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee sorry ik ben pro Lemmer.
Hahahaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Twente de topper gaat winnen
Ik ben voorquote:
Mwha, PSV doet het altijd wel thuis wat beter in toppers.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Twente de topper gaat winnen
Vitesse 2-6quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, PSV doet het altijd wel thuis wat beter in toppers.
Waarom?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:46 schreef mrstylo het volgende:
Als Matavz vandaag gaat invallen, dan is Cocu dom.
Bruna was echt slecht jaquote:
Hihaho wat zou er gebeuren?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu mag je Twente nooit meer de kans geven om terug te komen in de wedstrijd.
Het wordt nu 3-1quote:
Jawel hoor, want hij zit in mijn faalteam.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die mag toch nooit vrij schieten daar man, godverdomme
Heb geen PS meer, dus moest het maar via 'zelf gemaakt'.quote:
Juichen als je wint tegen Twentequote:
Was hij verder maar als Van Bommel denken ze bij psv.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:59 schreef alors het volgende:
Schaars is echt exact Van Bommel in zijn commentaren
Er zijn genoeg vrouwen die op mannen met een babyface vallen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:02 schreef alors het volgende:
Clasie wordt vaderHij is zelf nog een kind
Ja klopt, al denk ik dat er bij Jordy ook andere dingen meespelen. Maar dat geheel terzijde.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwen die op mannen met een babyface vallen.
everytingquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ja klopt, al denk ik dat er bij Jordy ook andere dingen meespelen. Maar dat geheel terzijde.
Vertel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ja klopt, al denk ik dat er bij Jordy ook andere dingen meespelen. Maar dat geheel terzijde.
Samsung plus dikke duimen.quote:
Dus domme mensen hebben geen gezichtshaar?quote:
Hier stopte ik met lezen.quote:
OS?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar zijn Snoeks, Grueter, Roelfs enzo? Ik mis ze.
Vanzelfsprekend. Maar ik vind het treurig dat je merkt dat het dus nog slechter kan dan die 3quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat weet 'ie best, niet happen.
Ik wist het zelf niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Praat eens normaal.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |