Zonnebrand op doen hequote:Op woensdag 14 juni 2006 14:31 schreef alors het volgende:
Die kutbenen van miij worden nooit bruin en verbranden ook nooit. Ga ik maandag naar t strand, voel je m aan aankomen? De hele achterkant van mn benen en vooral knieholtes helemaal verbrand, ik kan niet eens normaal lopen, en traplopennu wilde ik proberen te fietsen, maar dat lukt ook al niet, en ik moet nieuwe aftersun hebben
aaaaah ik word gek
![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:31 schreef alors het volgende:
Die kutbenen van miij worden nooit bruin en verbranden ook nooit. Ga ik maandag naar t strand, voel je m aan aankomen? De hele achterkant van mn benen en vooral knieholtes helemaal verbrand, ik kan niet eens normaal lopen, en traplopennu wilde ik proberen te fietsen, maar dat lukt ook al niet, en ik moet nieuwe aftersun hebben
aaaaah ik word gek
![]()
Ja maar mijn benen daar gebeurt nooit wat mee, dus ik dacht laat maar hoor... En toen kon het opeens wel he...quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:34 schreef freddygonzales het volgende:
Je moet ook zonnebrand smeren als je als een engelsman naar het strand gaat om bruin te worden gekkie!![]()
Like a stab in the backquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar mijn benen daar gebeurt nooit wat mee, dus ik dacht laat maar hoor... En toen kon het opeens wel he...![]()
ramptoeristquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:43 schreef jpg97 het volgende:
foto's ?
Je spreekt jezelf tegen...quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:31 schreef alors het volgende:
aaaaah ik word gek
![]()
Ze baalt ervan dat ze NORMAAL gesproken nooit verbrand en nu wel. Zo moeilijk is het toch nietquote:
hap hapquote:Op donderdag 15 juni 2006 02:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze baalt ervan dat ze NORMAAL gesproken nooit verbrand en nu wel. Zo moeilijk is het toch niet![]()
A, je was sarcastisch. Zeg dat danquote:
Sorry, een PI'tje had wellicht geholpenquote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:31 schreef alors het volgende:
aaaaah ik word gek
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |