nee, wilde een reactie plaatsen maar het topic was vol.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het was eerder verbazing. Sneller dan ik een topic opende kan eigenlijk niet![]()
Had je hem al klaar staan ofzo ( weet niet of dat kan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn er ook Biatlon-chicks? Dat is misschien nog de enige sport die het aanzien waard is. Beetje schieten en lopen.quote:
Die mis ik niet echtquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Maar allemaal zo duf man, je mist de supporters zoals bij voetbal en darts.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zijn er ook Biatlon-chicks? Dat is misschien nog de enige sport die het aanzien waard is. Beetje schieten en lopen.
Nee. Je bent vanaf nu mijn aarsvijand.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kolder
Ik schenk nog wat in
Ik geloof dat ik naar de winkel ga alwaar ik even wat houtkoop
zo turuc
godee wat een slechte grappen
hopelijk hou ik jullie hier nog mee te vriends
bij schaatsen hebben ze Kleintje Pilsquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zijn er ook Biatlon-chicks? Dat is misschien nog de enige sport die het aanzien waard is. Beetje schieten en lopen.
Dan krijg ik weer van die wijsneuzen die het gaan verbeterenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
als je gewoon Seda had gezegd hadden we het ook wel begrepen hoor.
*wijsneuzen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan krijg ik weer van die wijsneusen die het gaan verbeteren
Zo twijfel ik altijd hoe ik Wüst ga typenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
als je gewoon Seda had gezegd hadden we het ook wel begrepen hoor.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij schenkt RKC de gelijkmaker.
mexicanobakker vindt dit leuk
Je bent te laat.quote:
Wust.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zo twijfel ik altijd hoe ik Wüst ga typen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |