Uh, neequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:48 schreef Mansjester het volgende:
Dit was rood
Mexicano is het hiermee eens
A,B,C en Dquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat Alors:
A Stiekem een vent is
B Op vrouwen valt
C Gewoon one of the guys is
D Gestoord is
Maar ik vind Alors wel leuk
Triest ook hoe zij een gewaardeerde en gerespecteerde user als Littlerabbit zo behandelt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je dat roept in het Abe Lenstra stadion heb je zo een stadion verbod.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hap hap ( Haps Haps voor jou) in je krokobil
Die link heb ik laatst ook al gelegd en hoewel hij zich stoer hield heb ik Littlerabbit onlangs in een hoekje op FOK! zien zitten huilen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Triest ook hoe zij een gewaardeerde en gerespecteerde user als Littlerabbit zo behandelt.
godver wat een kuttopics maakte ik toenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
KLB / Mijn benen
Terechte klacht
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
KLB / Mijn benen
Terechte klacht
quote:Die kutbenen van miij
Overmatig gebruik van emoticons, is dit de befaamde vriendin van HMF?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
KLB / Mijn benen
Terechte klacht
Mazzel dat het geen permban is geworden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:53 schreef alors het volgende:
[..]
godver wat een kuttopics maakte ik toen
firstworldproblemsquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
KLB / Mijn benen
Terechte klacht
Ik dacht meer aan Iwanius in het lijf van een tienermeisje.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Overmatig gebruik van emoticons, is dit de befaamde vriendin van HMF?
Die is de 4rde man .quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie dat is. Ik ken de echte Michel Jansen niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |