quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:20 schreef Sirolf het volgende:
Got it! Morgen krijgt ie een nieuw plekje.
Als ik hem al weg leg moet ik uitkijken dat niemand me ziet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Gelukkig ligt 'ie nogal afgelegen, anders kun je nog wat rare reacties krijgen van voorbijgangers als je diep in de avond in het donker 'vaag' zit te pielen ergens bij de grond.
Dat had ik eerst, toch maar de sleutel ergens anders verstoptquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Als ik hem al weg leg moet ik uitkijken dat niemand me ziet.
'Hey, die gast legt iets in dat verkeersbord' is straks de sleutel gejat.
En blijft ie een beetje in de buurt morgen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:40 schreef Sirolf het volgende:
...en weer terug van m'n ritje. Het is inderdaad een achterafweggetje, maar desondanks kwamen er de nodige auto's langs rijden, gelukkig niemand die argwanend werd en stopte.
Dat zie je morgen wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:46 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
En blijft ie een beetje in de buurt morgen?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:20 schreef Sirolf het volgende:
Got it! Morgen krijgt ie een nieuw plekje.
Jij ook goed bezig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
Plaatsnamenregister ook weer bijgewerktOp de één of andere manier stond Putten van november er ook nog niet in. Nu dus ook in de plaatsenregister alle gemeentes van Gelderland geweest ^^
Edit: Alle gemeentes die zijn geweest op het INFO ook bijgewerkt.
Edit2: Kan deze link in de OP onder het kopje geschiedenis?:
https://docs.google.com/s(...)iN0hGa1E&output=html
Daar staat nu nog een rechtstreekse link, bovenstaande link is een publicatielink, daar staan niet de editknoppen etc. bij. Die zijn toch niet nodig als je geen toegang hebt.
Komt goedquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
Plaatsnamenregister ook weer bijgewerktOp de één of andere manier stond Putten van november er ook nog niet in. Nu dus ook in de plaatsenregister alle gemeentes van Gelderland geweest ^^
Edit: Alle gemeentes die zijn geweest op het INFO ook bijgewerkt.
Edit2: Kan deze link in de OP onder het kopje geschiedenis?:
https://docs.google.com/s(...)iN0hGa1E&output=html
Daar staat nu nog een rechtstreekse link, bovenstaande link is een publicatielink, daar staan niet de editknoppen etc. bij. Die zijn toch niet nodig als je geen toegang hebt.
Heemstede heeft meerdere bossen, dus zó makkelijk is dat nog niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vast wel, er zijn veel bomen dus het zal wel bij een bos zijn
Da's geen Ford, da's een Honda.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:50 schreef Dactylus het volgende:
Sirolf, is die ford op de 2e foto van jou?
quote:
Als je nog een gemeente wilt wegstrepen waar 'ie nog nooit geweest is heb je nog wel een aantal keuzes in de omgeving. Ik heb zojuist in ieder geval alvast Heemstede weggestreept in de OP.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:55 schreef nofxtbr het volgende:
Nu nog even bedenken waar ik hem neer ga leggen![]()
Het wordt hoe dan ook fietsen met flinke tegenwind gok ik
Ja het wordt sowieso een gemeente die nog niet is geweestquote:Op zondag 9 februari 2014 13:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je nog een gemeente wilt wegstrepen waar 'ie nog nooit geweest is heb je nog wel een aantal keuzes in de omgeving. Ik heb zojuist in ieder geval alvast Heemstede weggestreept in de OP.
@de rest die niet weet waar 'ie nu eigenlijk lag: Prinsenlaan, Heemstede (hier dus).
Op station Heemstede-Aardenhoutquote:Op zondag 9 februari 2014 13:55 schreef nofxtbr het volgende:
Oeh... op de maps is het een 50 gebied, en op jouw foto's inmiddels een 30 zone....quote:Op zondag 9 februari 2014 13:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je nog een gemeente wilt wegstrepen waar 'ie nog nooit geweest is heb je nog wel een aantal keuzes in de omgeving. Ik heb zojuist in ieder geval alvast Heemstede weggestreept in de OP.
@de rest die niet weet waar 'ie nu eigenlijk lag: Prinsenlaan, Heemstede (hier dus).
In de bossen valt het wel mee toch? En niets leuker dan een rustig fietstochtje op een zondagmiddag, wetende dat er tig mensen de gehele tijd driftig staan te F5-en om te achterhalen waar de stok terechtkomt.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:55 schreef nofxtbr het volgende:
In de bossen? Waar ik hem heen ga brengen is het nogal openquote:Op zondag 9 februari 2014 14:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In de bossen valt het wel mee toch? En niets leuker dan een rustig fietstochtje op een zondagmiddag, wetende dat er tig mensen de gehele tijd driftig staan te F5-en om te achterhalen waar de stok terechtkomt.
Zandvoort dus, kan niet missenquote:Op zondag 9 februari 2014 14:17 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
In de bossen? Waar ik hem heen ga brengen is het nogal open![]()
![]()
Maar goed het zal zeker nog wel dik een uur zijn voor ik terug ben,
Ik vertrek nu
Trein + ov fiets?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om daar naartoe te fietsen
Trein gaat tot Zandvoort, maar aangezien het binnen fietsbereik valt vind ik het het geld niet waard.quote:
ja, via de wiki.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:18 schreef Dactylus het volgende:
Word het Plaatsenregister in de OP bijgehouden of niet?
10km/h? Maak er maar 8-10 van.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Een uur voor heen en weer fietsen? Dan is het een kilometertje of 5.
Zo veel? Jij misschien - ik fiets een stuk rustiger en haal misschien net 10 km in een uur...quote:
Ik fietste gemiddeld 14 op 20km, na een tochtje van 20km. En ik was vaak de weg kwijtquote:Op zondag 9 februari 2014 14:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo veel? Jij misschien - ik fiets een stuk rustiger...![]()
Je moet erheen, lokatie zoeken, stok neerleggen, foto's maken, en dan die harde wind erbij...
quote:
Mooi.... dan blijft Stokje nog een beetje in de buurt voor mij.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:44 schreef Nattekat het volgende:
http://goo.gl/maps/Qzb6Z
Note: op mobiel gevonden, gegevens kunnen niet helemaal kloppen.
Morgen maar eens op pad
Wie zegt dat ik hem helemaal naar Leiden haal?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mooi.... dan blijft Stokje nog een beetje in de buurt voor mij.
Halverwege ligt nóg een gemeente waar 'ie nog niet geweest is, Noordwijkerhout. Dat zou een mooie nieuwe-gemeentes-streak opleveren.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hem helemaal naar Leiden haal?
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Halverwege ligt nóg een gemeente waar 'ie nog niet geweest is, Noordwijkerhout. Dat zou een mooie nieuwe-gemeentes-streak opleveren.
wie zegt dat ik richting Leiden ga...quote:Op zondag 9 februari 2014 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hem helemaal naar Leiden haal?
Jup, voornamelijk door DagoDuckquote:
Op die motor stappen en naar het westen danquote:Op maandag 10 februari 2014 09:49 schreef picodealion het volgende:
Jongens zo kom ik toch nooit aan de beurt.
Inderdaad. Als het wat warmer was zou ik nog wel eens een middagje uittrekken om ergens heen te rijden, maar daar heb ik momenteel weinig zin inquote:Op maandag 10 februari 2014 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op die motor stappen en naar het westen dan
Het mag trouwens best wat warmer worden
Ben jij al onderweg?quote:Op maandag 10 februari 2014 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op die motor stappen en naar het westen dan
Het mag trouwens best wat warmer worden
dus nu moet je terug fietsen??quote:
Hij ligt al ergens.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:24 schreef Barreltje het volgende:
en wanneer word die stok weer neergelegd?
ahh mooi.. eens kijken of ie op de route ligtquote:
Welke route voor wanneer?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh mooi.. eens kijken of ie op de route ligt
den helder- den haagquote:
* Nattekat maakt alvast post klaarquote:Op maandag 10 februari 2014 17:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
den helder- den haag
over een uurtje oid
Even terugfietsen...quote:Op maandag 10 februari 2014 17:55 schreef Nattekat het volgende:
En de omgevingsfoto ben ik vergeten, hopelijk zijn er genoeg hints
Zal best, maar de volgende keer neem ik weer de treinquote:Op maandag 10 februari 2014 17:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus dik 60km gefietst om die stok? Goed voor je conditie.
Dus je hebt hem al?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
den helder- den haag
over een uurtje oid
Je hebt helemaal niks op de foto zet buiten de borden en een stuk gras.. Zet er in ieder geval iets op waar we wat mee kunnen.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:55 schreef Nattekat het volgende:
Deze mooie dag begon stipt om 12:30, toen de zware, 33,1km lange reis richting onze geliefde stok begon. Na aankomst bij die stok had ik zo veel gegeten dat mijn voorraad op was, en ik dus iets nieuws moest kopen, ben ik mijn geld vergeten
Vlak daarna, rond 14:45, begon de iets langere (34,9km) reis richting huis, waar ik dus om 17:20 aankwam, helemaal kapot.
Oja, over dat houten ding:
Hier ligt ie:
[ afbeelding ]
In dit bord ligt de sleutel:
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit Koelkast
[ afbeelding ]
En de omgevingsfoto ben ik vergeten, hopelijk zijn er genoeg hints
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |