Als je nog een gemeente wilt wegstrepen waar 'ie nog nooit geweest is heb je nog wel een aantal keuzes in de omgeving. Ik heb zojuist in ieder geval alvast Heemstede weggestreept in de OP.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:55 schreef nofxtbr het volgende:
Nu nog even bedenken waar ik hem neer ga leggen![]()
Het wordt hoe dan ook fietsen met flinke tegenwind gok ik
Ja het wordt sowieso een gemeente die nog niet is geweestquote:Op zondag 9 februari 2014 13:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je nog een gemeente wilt wegstrepen waar 'ie nog nooit geweest is heb je nog wel een aantal keuzes in de omgeving. Ik heb zojuist in ieder geval alvast Heemstede weggestreept in de OP.
@de rest die niet weet waar 'ie nu eigenlijk lag: Prinsenlaan, Heemstede (hier dus).
Op station Heemstede-Aardenhoutquote:Op zondag 9 februari 2014 13:55 schreef nofxtbr het volgende:
Oeh... op de maps is het een 50 gebied, en op jouw foto's inmiddels een 30 zone....quote:Op zondag 9 februari 2014 13:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je nog een gemeente wilt wegstrepen waar 'ie nog nooit geweest is heb je nog wel een aantal keuzes in de omgeving. Ik heb zojuist in ieder geval alvast Heemstede weggestreept in de OP.
@de rest die niet weet waar 'ie nu eigenlijk lag: Prinsenlaan, Heemstede (hier dus).
In de bossen valt het wel mee toch? En niets leuker dan een rustig fietstochtje op een zondagmiddag, wetende dat er tig mensen de gehele tijd driftig staan te F5-en om te achterhalen waar de stok terechtkomt.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:55 schreef nofxtbr het volgende:
In de bossen? Waar ik hem heen ga brengen is het nogal openquote:Op zondag 9 februari 2014 14:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In de bossen valt het wel mee toch? En niets leuker dan een rustig fietstochtje op een zondagmiddag, wetende dat er tig mensen de gehele tijd driftig staan te F5-en om te achterhalen waar de stok terechtkomt.
Zandvoort dus, kan niet missenquote:Op zondag 9 februari 2014 14:17 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
In de bossen? Waar ik hem heen ga brengen is het nogal open![]()
![]()
Maar goed het zal zeker nog wel dik een uur zijn voor ik terug ben,
Ik vertrek nu
Trein + ov fiets?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om daar naartoe te fietsen
Trein gaat tot Zandvoort, maar aangezien het binnen fietsbereik valt vind ik het het geld niet waard.quote:
ja, via de wiki.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:18 schreef Dactylus het volgende:
Word het Plaatsenregister in de OP bijgehouden of niet?
10km/h? Maak er maar 8-10 van.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Een uur voor heen en weer fietsen? Dan is het een kilometertje of 5.
Zo veel? Jij misschien - ik fiets een stuk rustiger en haal misschien net 10 km in een uur...quote:
Ik fietste gemiddeld 14 op 20km, na een tochtje van 20km. En ik was vaak de weg kwijtquote:Op zondag 9 februari 2014 14:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo veel? Jij misschien - ik fiets een stuk rustiger...![]()
Je moet erheen, lokatie zoeken, stok neerleggen, foto's maken, en dan die harde wind erbij...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |