Mooi.... dan blijft Stokje nog een beetje in de buurt voor mij.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:44 schreef Nattekat het volgende:
http://goo.gl/maps/Qzb6Z
Note: op mobiel gevonden, gegevens kunnen niet helemaal kloppen.
Morgen maar eens op pad
Wie zegt dat ik hem helemaal naar Leiden haal?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mooi.... dan blijft Stokje nog een beetje in de buurt voor mij.
Halverwege ligt nóg een gemeente waar 'ie nog niet geweest is, Noordwijkerhout. Dat zou een mooie nieuwe-gemeentes-streak opleveren.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hem helemaal naar Leiden haal?
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Halverwege ligt nóg een gemeente waar 'ie nog niet geweest is, Noordwijkerhout. Dat zou een mooie nieuwe-gemeentes-streak opleveren.
wie zegt dat ik richting Leiden ga...quote:Op zondag 9 februari 2014 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hem helemaal naar Leiden haal?
Jup, voornamelijk door DagoDuckquote:
Op die motor stappen en naar het westen danquote:Op maandag 10 februari 2014 09:49 schreef picodealion het volgende:
Jongens zo kom ik toch nooit aan de beurt.
Inderdaad. Als het wat warmer was zou ik nog wel eens een middagje uittrekken om ergens heen te rijden, maar daar heb ik momenteel weinig zin inquote:Op maandag 10 februari 2014 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op die motor stappen en naar het westen dan
Het mag trouwens best wat warmer worden
Ben jij al onderweg?quote:Op maandag 10 februari 2014 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op die motor stappen en naar het westen dan
Het mag trouwens best wat warmer worden
dus nu moet je terug fietsen??quote:
Hij ligt al ergens.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:24 schreef Barreltje het volgende:
en wanneer word die stok weer neergelegd?
ahh mooi.. eens kijken of ie op de route ligtquote:
Welke route voor wanneer?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh mooi.. eens kijken of ie op de route ligt
den helder- den haagquote:
* Nattekat maakt alvast post klaarquote:Op maandag 10 februari 2014 17:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
den helder- den haag
over een uurtje oid
Even terugfietsen...quote:Op maandag 10 februari 2014 17:55 schreef Nattekat het volgende:
En de omgevingsfoto ben ik vergeten, hopelijk zijn er genoeg hints
Dus dik 60km gefietst om die stok? Goed voor je conditie.quote:
Zal best, maar de volgende keer neem ik weer de treinquote:Op maandag 10 februari 2014 17:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus dik 60km gefietst om die stok? Goed voor je conditie.
Dus je hebt hem al?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
den helder- den haag
over een uurtje oid
Je hebt helemaal niks op de foto zet buiten de borden en een stuk gras.. Zet er in ieder geval iets op waar we wat mee kunnen.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:55 schreef Nattekat het volgende:
Deze mooie dag begon stipt om 12:30, toen de zware, 33,1km lange reis richting onze geliefde stok begon. Na aankomst bij die stok had ik zo veel gegeten dat mijn voorraad op was, en ik dus iets nieuws moest kopen, ben ik mijn geld vergeten
Vlak daarna, rond 14:45, begon de iets langere (34,9km) reis richting huis, waar ik dus om 17:20 aankwam, helemaal kapot.
Oja, over dat houten ding:
Hier ligt ie:
[ afbeelding ]
In dit bord ligt de sleutel:
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit Koelkast
[ afbeelding ]
En de omgevingsfoto ben ik vergeten, hopelijk zijn er genoeg hints
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |