quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:20 schreef Sirolf het volgende:
Got it! Morgen krijgt ie een nieuw plekje.
Als ik hem al weg leg moet ik uitkijken dat niemand me ziet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Gelukkig ligt 'ie nogal afgelegen, anders kun je nog wat rare reacties krijgen van voorbijgangers als je diep in de avond in het donker 'vaag' zit te pielen ergens bij de grond.
Dat had ik eerst, toch maar de sleutel ergens anders verstoptquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Als ik hem al weg leg moet ik uitkijken dat niemand me ziet.
'Hey, die gast legt iets in dat verkeersbord' is straks de sleutel gejat.
En blijft ie een beetje in de buurt morgen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:40 schreef Sirolf het volgende:
...en weer terug van m'n ritje. Het is inderdaad een achterafweggetje, maar desondanks kwamen er de nodige auto's langs rijden, gelukkig niemand die argwanend werd en stopte.
Dat zie je morgen wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:46 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
En blijft ie een beetje in de buurt morgen?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:20 schreef Sirolf het volgende:
Got it! Morgen krijgt ie een nieuw plekje.
Jij ook goed bezig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
Plaatsnamenregister ook weer bijgewerktOp de één of andere manier stond Putten van november er ook nog niet in. Nu dus ook in de plaatsenregister alle gemeentes van Gelderland geweest ^^
Edit: Alle gemeentes die zijn geweest op het INFO ook bijgewerkt.
Edit2: Kan deze link in de OP onder het kopje geschiedenis?:
https://docs.google.com/s(...)iN0hGa1E&output=html
Daar staat nu nog een rechtstreekse link, bovenstaande link is een publicatielink, daar staan niet de editknoppen etc. bij. Die zijn toch niet nodig als je geen toegang hebt.
Komt goedquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
Plaatsnamenregister ook weer bijgewerktOp de één of andere manier stond Putten van november er ook nog niet in. Nu dus ook in de plaatsenregister alle gemeentes van Gelderland geweest ^^
Edit: Alle gemeentes die zijn geweest op het INFO ook bijgewerkt.
Edit2: Kan deze link in de OP onder het kopje geschiedenis?:
https://docs.google.com/s(...)iN0hGa1E&output=html
Daar staat nu nog een rechtstreekse link, bovenstaande link is een publicatielink, daar staan niet de editknoppen etc. bij. Die zijn toch niet nodig als je geen toegang hebt.
Heemstede heeft meerdere bossen, dus zó makkelijk is dat nog niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vast wel, er zijn veel bomen dus het zal wel bij een bos zijn
Da's geen Ford, da's een Honda.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:50 schreef Dactylus het volgende:
Sirolf, is die ford op de 2e foto van jou?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |