Weet je nu wie je behandelaar wordt?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:02 schreef Mistico het volgende:
Net weer een gesprek gehad. Mijn diagnose is inderdaad BDD, oftewel een stoornis in de lichaamsbeleving. Ook ga ik getest worden op ADHD en asperger.
Zeker, ik heb 90% van mn vrienden van andere vrienden zo meegekregen. Alleen hier in mn studiestad heb ik geen 'echte' vrienden, alleen wat oppervlakkige contacten en mn huisgenoten (wel veel contact mee en dieper, maar niet echt vrienden)quote:Op zondag 16 februari 2014 17:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komen uit dingen ondernemen die je leuk vindt.
Via via gaat het nog sneller (via vrienden mensen leren kennen)
Ja ik ga het vragen. Ik vind het zelf kansloos om te doen maar ik bespreek gewoon de situatie met degene die daar over gaat danquote:Op maandag 17 februari 2014 01:08 schreef kuolema het volgende:
[..]
Mwah tis maar net hoe je het wilt bekijken. Ik vond het grappig toen ik het zelf deed. Was wel onder invloed van alcohol.
[..]
Kun je niet ergens aangeven dat je niet bij hem in de klas wilt komen, zodat daarmee rekening gehouden kan worden bij een nieuwe indeling?
Aliengekkie![]()
Gezien mijn eigen ervaring met wachtlijsten, valt dat idd nog reuze mee. Nou is 6 weken wachten ook niet leuk, maar bij mij was er vaker sprake van 6 maanden wachten (als het al niet langer wasquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:13 schreef Elvi het volgende:
Ik heb eergister bij de huisarts een nieuwe verwijzing voor de GGZ in mn woonplaats gekregen. Net even gebeld met ze en ik loop nu voor t eerst tegen een wachtlijst aan: 6 weken. Valt volgens mij nog mee
Wel goed dat je door de testbatterij gehaald wordt, al hoop ik voor je dat je niet iets hebt in het autismespectrumquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:02 schreef Mistico het volgende:
Net weer een gesprek gehad. Mijn diagnose is inderdaad BDD, oftewel een stoornis in de lichaamsbeleving. Ook ga ik getest worden op ADHD en asperger.
De eerste geloof ik...quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:03 schreef kuolema het volgende:
[..]
Weet je nu wie je behandelaar wordt?
Ik ben er ook wel blij mee, dat laatste lijkt mij ook erg sterk. Maar het zou wel het een en ander verklaren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel goed dat je door de testbatterij gehaald wordt, al hoop ik voor je dat je niet iets hebt in het autismespectrum
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:51 schreef Mishu het volgende:
Na 2 weken slapen in mijn bed nu een psycholoog benaderd
Doe iig geen drinken. Het verstoort je geest en daar stoei je al genoeg mee, zo te lezen.quote:Op zondag 23 februari 2014 02:56 schreef Raggingbull het volgende:
Heyhoi,
Ik ben weer terug. Ben een tijdje opgenomen geweest wegens suicidaal gedrag. Nadat ik met mijn psycholoog een heel diepgaand gesprek heb gehad kon ik gewoon niet meer. In mijn hoofd staat als het ware een hele grote doos. Waar ik alle gevoelens/emoties/ervaringen etc. van de afgelopen jaren in heb gestopt. En die doos ging open. En dat is zo veel. Hoofd vol en ikke dichtslaan.
Vervolgens thuisgekomen de drank uit de kast getrokken en gaan drinken. Dat waardeloze alleen zijn. Alleen naar bed alleen opstaan. I dunno het leven is gevoelsmatig 1 grote diepe donkere put hier. Tis koud, eenzaam, beangstigend en verdomde duister. Praten lukt gewoon niet. Ik sla dicht ik kan gewoon echt geen woord uitbrengen. Krijg het koud en word vreselijk bang van binnen. Het is gewoon zo veel allemaal. En het grote probleem is ik kan die last niet dragen daar ga ik gewoon aan onder door na 5 minuten. Maar er is niemand die die last kan wegnemen.
Zit nu in een serieuze overflow aan herinneringen, gevoelens en emoties. En ik weet niet wat ik doen moet gewoon. Alleen er is 1 ding zeker ik kan dit gewoon niet aan.
Ik weet het gewoon niet meer. Praten lukt niet. Wegdrinken is geen optie.
Jeetje, heftigquote:Op zondag 23 februari 2014 02:56 schreef Raggingbull het volgende:
Heyhoi,
Ik ben weer terug. Ben een tijdje opgenomen geweest wegens suicidaal gedrag. Nadat ik met mijn psycholoog een heel diepgaand gesprek heb gehad kon ik gewoon niet meer. In mijn hoofd staat als het ware een hele grote doos. Waar ik alle gevoelens/emoties/ervaringen etc. van de afgelopen jaren in heb gestopt. En die doos ging open. En dat is zo veel. Hoofd vol en ikke dichtslaan.
Vervolgens thuisgekomen de drank uit de kast getrokken en gaan drinken. Dat waardeloze alleen zijn. Alleen naar bed alleen opstaan. I dunno het leven is gevoelsmatig 1 grote diepe donkere put hier. Tis koud, eenzaam, beangstigend en verdomde duister. Praten lukt gewoon niet. Ik sla dicht ik kan gewoon echt geen woord uitbrengen. Krijg het koud en word vreselijk bang van binnen. Het is gewoon zo veel allemaal. En het grote probleem is ik kan die last niet dragen daar ga ik gewoon aan onder door na 5 minuten. Maar er is niemand die die last kan wegnemen.
Zit nu in een serieuze overflow aan herinneringen, gevoelens en emoties. En ik weet niet wat ik doen moet gewoon. Alleen er is 1 ding zeker ik kan dit gewoon niet aan.
Je kunt niet praten over je gevoelens, alleen heb je wel een erg diepgaand gesprek gehad.quote:Op zondag 23 februari 2014 02:56 schreef Raggingbull het volgende:
Heyhoi,
Van de week alle drank weg gegooid.. Godzijdank dat ik dat gedaan heb.quote:Op zondag 23 februari 2014 08:11 schreef Gray het volgende:
[..]
Doe iig geen drinken. Het verstoort je geest en daar stoei je al genoeg mee, zo te lezen.
Yup eindelijk.. zon kliniek word je wel zat na een goeie maand.quote:Op zondag 23 februari 2014 08:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jeetje, heftigSterkte (voelt als een dooddoener, maar ik weet echt niet wat ik moet zeggen, vind het vooral vet kut voor je dat je je zo voelt)
Maar je bent nu wel weer thuis dus?
Druk mee bezig alles te verwoorden op papier etc. maar graven naar de essentie van het gevoel dat ik omschrijven moet maakt zoveel los. Dat het schrijven ook lastig is.quote:Op zondag 23 februari 2014 09:58 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
Je kunt niet praten over je gevoelens, alleen heb je wel een erg diepgaand gesprek gehad.
Logisch dat als je zo veel in je hebt zitten en ook niet gewend bent daarover te praten dat het dan moeilijk gaat. Ik was vroeger ook zo.
Heb je geprobeerd het allemaal op te schrijven? Dit is wat laagdrempeliger.
Mooi.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:45 schreef Raggingbull het volgende:
Van de week alle drank weg gegooid.. Godzijdank dat ik dat gedaan heb.
Hoe gaat het met deze opperbaas?quote:
Was het niet juist een opluchting dat die 'doos' open ging?quote:Op zondag 23 februari 2014 02:56 schreef Raggingbull het volgende:
Heyhoi,
Wat zal het jou aan je reet roesten dat "anderen zeggen dat liefde je rijk maakt"?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:22 schreef Miniem het volgende:
Ik heb vaak aan het eind van een werkweek, vooral op avonden in het weekend dat ik me kut voel.
Iedereen doet dan wat leuks samen.
Maar ook dat op zondagavond, maandaf weer bijna begint en dan je afvraagt waar je het voor doet.
dat is dus alleen werk bij mij.
Het geld boeit me echt geen flikker. Liefde maakt je rijk zeggen ze wel eens. Dan ben ik zo arm als wat.
Ik wil liefde! Mensen zeggen het niet, maar het is een gezegde.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat zal het jou aan je reet roesten dat "anderen zeggen dat liefde je rijk maakt"?
Je moet jezelf vooral afvragen; " Waarom vergelijk je jezelf met anderen...?". Ben jij die andere?
Het probleem van "liefde" is, is dat het niet een feitelijk iets is. Liefde is voor jou weer wat anders dan dat het voor mij. Maw, wat wil je echt, want liefde is vaag?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:32 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik wil liefde! Mensen zeggen het niet, maar het is een gezegde.
Liefde haal je als het goed is uit de mensen om je heen.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:32 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik wil liefde! Mensen zeggen het niet, maar het is een gezegde.
Met mijn mn ouders heb ik geen goede band. collegas op werk is alleen werk. Verder 3 vrienden die ik maar weinig zie.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Liefde haal je als het goed is uit de mensen om je heen.
Scheelt daar wat aan in de mensen die jij om jou heen hebt??
Spreek je je vrienden wel geregeld? Ik zie mn vrienden denk ik hooguit 1 keer in de week (gemiddeld dan), maar spreek ze geregeld via skype of per telefoon, dat scheelt wel een heel stuk vind ikquote:Op zondag 23 februari 2014 23:40 schreef Miniem het volgende:
[..]
Met mijn mn ouders heb ik geen goede band. collegas op werk is alleen werk. Verder 3 vrienden die ik maar weinig zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |