abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 februari 2014 @ 13:02:38 #226
414674 Mistico
Good Moaning
pi_136888302
Net weer een gesprek gehad. Mijn diagnose is inderdaad BDD, oftewel een stoornis in de lichaamsbeleving. Ook ga ik getest worden op ADHD en asperger.
pi_136913366
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:02 schreef Mistico het volgende:
Net weer een gesprek gehad. Mijn diagnose is inderdaad BDD, oftewel een stoornis in de lichaamsbeleving. Ook ga ik getest worden op ADHD en asperger.
Weet je nu wie je behandelaar wordt?
Why are you wearing that stupid man suit?
  † In Memoriam † woensdag 19 februari 2014 @ 23:50:25 #228
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_136915502
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 17:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Komen uit dingen ondernemen die je leuk vindt.
Via via gaat het nog sneller (via vrienden mensen leren kennen)
Zeker, ik heb 90% van mn vrienden van andere vrienden zo meegekregen. Alleen hier in mn studiestad heb ik geen 'echte' vrienden, alleen wat oppervlakkige contacten en mn huisgenoten (wel veel contact mee en dieper, maar niet echt vrienden)
Ik heb nu allerlei symptomen van een opkomende depressiefase dus ik ga NU zsm weer naar de psych en de psychiater, ik doe dat normaal altijd te laat
Met name eenzaamheid, onveilig gevoel en angst om afgewezen te worden, lichamelijk stressig, gespannen spieren, tanden langs elkaar heen wrijven, slecht slapen en nachtmerries, vergeetachtig, piekeren. het gaat nu oké met me
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 01:08 schreef kuolema het volgende:

[..]

Mwah tis maar net hoe je het wilt bekijken. Ik vond het grappig toen ik het zelf deed. Was wel onder invloed van alcohol.

[..]

Kun je niet ergens aangeven dat je niet bij hem in de klas wilt komen, zodat daarmee rekening gehouden kan worden bij een nieuwe indeling?

Aliengekkie _O-
Ja ik ga het vragen. Ik vind het zelf kansloos om te doen maar ik bespreek gewoon de situatie met degene die daar over gaat dan
Bedankt voor alle reacties en betrokkenheid, ik probeer hier wat vaker langs te wippen, ik zit zelf ook vol goed advies natuurlijk :7
:')
pi_136921153
Ik heb eergister bij de huisarts een nieuwe verwijzing voor de GGZ in mn woonplaats gekregen. Net even gebeld met ze en ik loop nu voor t eerst tegen een wachtlijst aan: 6 weken. Valt volgens mij nog mee :P
pi_136923017
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:13 schreef Elvi het volgende:
Ik heb eergister bij de huisarts een nieuwe verwijzing voor de GGZ in mn woonplaats gekregen. Net even gebeld met ze en ik loop nu voor t eerst tegen een wachtlijst aan: 6 weken. Valt volgens mij nog mee :P
Gezien mijn eigen ervaring met wachtlijsten, valt dat idd nog reuze mee. Nou is 6 weken wachten ook niet leuk, maar bij mij was er vaker sprake van 6 maanden wachten (als het al niet langer was :') ).
In elk geval succes ^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:02 schreef Mistico het volgende:
Wel goed dat je door de testbatterij gehaald wordt, al hoop ik voor je dat je niet iets hebt in het autismespectrum :P
pi_136942510
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:03 schreef kuolema het volgende:

[..]

Weet je nu wie je behandelaar wordt?
De eerste geloof ik...

quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:28 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wel goed dat je door de testbatterij gehaald wordt, al hoop ik voor je dat je niet iets hebt in het autismespectrum :P
Ik ben er ook wel blij mee, dat laatste lijkt mij ook erg sterk. Maar het zou wel het een en ander verklaren.
  donderdag 20 februari 2014 @ 20:51:43 #232
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_136944114
Na 2 weken slapen in mijn bed nu een psycholoog benaderd :)
pi_136945845
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:51 schreef Mishu het volgende:
Na 2 weken slapen in mijn bed nu een psycholoog benaderd :)
^O^
  zaterdag 22 februari 2014 @ 22:58:08 #234
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_137033022
Blij, want ik heb een regeling met mijn stage kunnen treffen. Het mag wellicht niet van de studie, maar ik maak eerst halve dagen en kan dan op gevoel steeds een beetje meer gaan werken. Zo kan ik het rustige opbouwen doorzetten wat ik het afgelopen half jaar heb ingezet!

Ik merk nog wel dat ik moet herstellen van die paar volle dagen aan het begin maar het gaat lekker. Vind het soms wel naar dat mijn sociale leven niet meer is wat het was, al ben ik best tevreden met lekker veel thuis hangen en af en toe met mensen afspreken. Ik heb de huidige situatie te respecteren, al wil ik er wel scherp op zijn niet te geïsoleerd te raken. Maar af en toe afspreken met vrienden en daarbij stage en de sportschool is in mijn ogen sociaal zat!
Ignorance is bliss
  zondag 23 februari 2014 @ 02:56:33 #235
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137037660
Heyhoi,

Ik ben weer terug. Ben een tijdje opgenomen geweest wegens suicidaal gedrag. Nadat ik met mijn psycholoog een heel diepgaand gesprek heb gehad kon ik gewoon niet meer. In mijn hoofd staat als het ware een hele grote doos. Waar ik alle gevoelens/emoties/ervaringen etc. van de afgelopen jaren in heb gestopt. En die doos ging open. En dat is zo veel. Hoofd vol en ikke dichtslaan.

Vervolgens thuisgekomen de drank uit de kast getrokken en gaan drinken. Dat waardeloze alleen zijn. Alleen naar bed alleen opstaan. I dunno het leven is gevoelsmatig 1 grote diepe donkere put hier. Tis koud, eenzaam, beangstigend en verdomde duister. Praten lukt gewoon niet. Ik sla dicht ik kan gewoon echt geen woord uitbrengen. Krijg het koud en word vreselijk bang van binnen. Het is gewoon zo veel allemaal. En het grote probleem is ik kan die last niet dragen daar ga ik gewoon aan onder door na 5 minuten. Maar er is niemand die die last kan wegnemen.

Zit nu in een serieuze overflow aan herinneringen, gevoelens en emoties. En ik weet niet wat ik doen moet gewoon. Alleen er is 1 ding zeker ik kan dit gewoon niet aan.

Ik weet het gewoon niet meer. Praten lukt niet. Wegdrinken is geen optie.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_137038401
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 02:56 schreef Raggingbull het volgende:
Heyhoi,

Ik ben weer terug. Ben een tijdje opgenomen geweest wegens suicidaal gedrag. Nadat ik met mijn psycholoog een heel diepgaand gesprek heb gehad kon ik gewoon niet meer. In mijn hoofd staat als het ware een hele grote doos. Waar ik alle gevoelens/emoties/ervaringen etc. van de afgelopen jaren in heb gestopt. En die doos ging open. En dat is zo veel. Hoofd vol en ikke dichtslaan.

Vervolgens thuisgekomen de drank uit de kast getrokken en gaan drinken. Dat waardeloze alleen zijn. Alleen naar bed alleen opstaan. I dunno het leven is gevoelsmatig 1 grote diepe donkere put hier. Tis koud, eenzaam, beangstigend en verdomde duister. Praten lukt gewoon niet. Ik sla dicht ik kan gewoon echt geen woord uitbrengen. Krijg het koud en word vreselijk bang van binnen. Het is gewoon zo veel allemaal. En het grote probleem is ik kan die last niet dragen daar ga ik gewoon aan onder door na 5 minuten. Maar er is niemand die die last kan wegnemen.

Zit nu in een serieuze overflow aan herinneringen, gevoelens en emoties. En ik weet niet wat ik doen moet gewoon. Alleen er is 1 ding zeker ik kan dit gewoon niet aan.

Doe iig geen drinken. Het verstoort je geest en daar stoei je al genoeg mee, zo te lezen. :{w
  zondag 23 februari 2014 @ 08:50:47 #237
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137038581
quote:
Heyhoi,

Jeetje, heftig :( Sterkte (voelt als een dooddoener, maar ik weet echt niet wat ik moet zeggen, vind het vooral vet kut voor je dat je je zo voelt)
Maar je bent nu wel weer thuis dus?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 23 februari 2014 @ 09:58:53 #238
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_137039365
quote:
Heyhoi,

Je kunt niet praten over je gevoelens, alleen heb je wel een erg diepgaand gesprek gehad.

Logisch dat als je zo veel in je hebt zitten en ook niet gewend bent daarover te praten dat het dan moeilijk gaat. Ik was vroeger ook zo.

Heb je geprobeerd het allemaal op te schrijven? Dit is wat laagdrempeliger.
Ignorance is bliss
  zondag 23 februari 2014 @ 14:45:14 #239
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137048627
quote:
9s.gif Op zondag 23 februari 2014 08:11 schreef Gray het volgende:

[..]

Doe iig geen drinken. Het verstoort je geest en daar stoei je al genoeg mee, zo te lezen. :{w
Van de week alle drank weg gegooid.. Godzijdank dat ik dat gedaan heb.

quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 08:50 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Jeetje, heftig :( Sterkte (voelt als een dooddoener, maar ik weet echt niet wat ik moet zeggen, vind het vooral vet kut voor je dat je je zo voelt)
Maar je bent nu wel weer thuis dus?
Yup eindelijk.. zon kliniek word je wel zat na een goeie maand.

quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 09:58 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]

Je kunt niet praten over je gevoelens, alleen heb je wel een erg diepgaand gesprek gehad.

Logisch dat als je zo veel in je hebt zitten en ook niet gewend bent daarover te praten dat het dan moeilijk gaat. Ik was vroeger ook zo.

Heb je geprobeerd het allemaal op te schrijven? Dit is wat laagdrempeliger.
Druk mee bezig alles te verwoorden op papier etc. maar graven naar de essentie van het gevoel dat ik omschrijven moet maakt zoveel los. Dat het schrijven ook lastig is.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_137048661
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 14:45 schreef Raggingbull het volgende:
Van de week alle drank weg gegooid.. Godzijdank dat ik dat gedaan heb.
Mooi. :)
pi_137075272
quote:
14s.gif Op zondag 23 februari 2014 14:45 schreef Gray het volgende:

[..]

Mooi. :)
Hoe gaat het met deze opperbaas?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  † In Memoriam † zondag 23 februari 2014 @ 23:15:04 #242
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_137075573
quote:
Heyhoi,

Was het niet juist een opluchting dat die 'doos' open ging?
Uiteindelijk moet het er uit
:')
pi_137075896
Ik heb vaak aan het eind van een werkweek, vooral op avonden in het weekend dat ik me kut voel.
Iedereen doet dan wat leuks samen.
Maar ook dat op zondagavond, maandaf weer bijna begint en dan je afvraagt waar je het voor doet.
dat is dus alleen werk bij mij.
Het geld boeit me echt geen flikker. Liefde maakt je rijk zeggen ze wel eens. Dan ben ik zo arm als wat.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_137076145
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 23:22 schreef Miniem het volgende:
Ik heb vaak aan het eind van een werkweek, vooral op avonden in het weekend dat ik me kut voel.
Iedereen doet dan wat leuks samen.
Maar ook dat op zondagavond, maandaf weer bijna begint en dan je afvraagt waar je het voor doet.
dat is dus alleen werk bij mij.
Het geld boeit me echt geen flikker. Liefde maakt je rijk zeggen ze wel eens. Dan ben ik zo arm als wat.
Wat zal het jou aan je reet roesten dat "anderen zeggen dat liefde je rijk maakt"?

Je moet jezelf vooral afvragen; " Waarom vergelijk je jezelf met anderen...?". Ben jij die andere?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_137076276
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 23:28 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wat zal het jou aan je reet roesten dat "anderen zeggen dat liefde je rijk maakt"?

Je moet jezelf vooral afvragen; " Waarom vergelijk je jezelf met anderen...?". Ben jij die andere?
Ik wil liefde! Mensen zeggen het niet, maar het is een gezegde.
pi_137076445
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 23:32 schreef Miniem het volgende:

[..]

Het probleem van "liefde" is, is dat het niet een feitelijk iets is. Liefde is voor jou weer wat anders dan dat het voor mij. Maw, wat wil je echt, want liefde is vaag?
pi_137076462
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 23:32 schreef Miniem het volgende:

[..]

Liefde haal je als het goed is uit de mensen om je heen.
Scheelt daar wat aan in de mensen die jij om jou heen hebt??
pi_137076515
Wil je intimiteit? Wil je iemand die je was doet en het eten op tafel zet? Wil je iemand waar je vol op kan leunen? Wil je iemand die jou kan optrekken? Het enige wat ik bijv. zoek in een partner is oprechtheid. De rest is allemaal een toetje.
pi_137076563
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 23:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Liefde haal je als het goed is uit de mensen om je heen.
Scheelt daar wat aan in de mensen die jij om jou heen hebt??
Met mijn mn ouders heb ik geen goede band. collegas op werk is alleen werk. Verder 3 vrienden die ik maar weinig zie.
pi_137076618
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 23:40 schreef Miniem het volgende:

[..]

Met mijn mn ouders heb ik geen goede band. collegas op werk is alleen werk. Verder 3 vrienden die ik maar weinig zie.
Spreek je je vrienden wel geregeld? Ik zie mn vrienden denk ik hooguit 1 keer in de week (gemiddeld dan), maar spreek ze geregeld via skype of per telefoon, dat scheelt wel een heel stuk vind ik :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')