Inderdaad. Al moest ik stiekem wel een beetje lachen.quote:
TV SC's topichuntquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij ook nog weleens de lapo niet schat
Het feit dat je dat zegt zegt eigenlijk al genoeg over hoe 'volwassen' je bentquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja joh, vooral door op een internetforum wel of geen nieuw deel te openen
Kijk het al tijden niet meer, lig dan al te slapenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:33 schreef superniger het volgende:
[..]
Matige gasten hebben ze de laatste tijd.
De winnaar van 'Heel Nederland bakt' volgens mij.quote:
Zijn ja, ik mag ook wel eens het jeugdige in me naarboven laten komenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Het feit dat je dat zegt zegt eigenlijk al genoeg over hoe 'volwassen' je bent
En wat is Heel Nederland Bakt?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
De winnaar van 'Heel Nederland bakt' volgens mij.
Emma was leukquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
De winnaar van 'Heel Nederland bakt' volgens mij.
quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk friet, al roept men nog zo hard patat
Een programma waarin mensen taarten gaan bakken.quote:
2 porties tegelijkquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
Peter Beense maakt het geen zak uit of het patat of friet heet, die vreet het toch wel.
Leukquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Een programma waarin mensen taarten gaan bakken.
En jootje was bloedirritantquote:
Ik pats dadelijk wel als ik alles goed blijk te hebbenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Verder ga ik het niet melden hoor, staat zo opschepperig.
Je hebt de rest gewoon fout!quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Verder ga ik het niet melden hoor, staat zo opschepperig.
Ook, en ookquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:39 schreef Melleyn het volgende:
Die had ik verkeerd, terwijl boerenkool ook m'n favoriet is
5 kilo wortels per dag word je vast ook wel dik van.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:39 schreef Travel. het volgende:
Zie je die Peter, hij vindt zichzelf gezond, hij eet zoooo gezond. Hoe kan die nou dik zijn egt gek hoor :S
richard groenendijkquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Die gast net in beeld, die vond ik heel veel op Joris Linssen lijken, of is hem dat?
#PeterBeenseFeitjes: Konijntjes vinden het niet leuk als Peter Beense op ze gaat zitten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:39 schreef Travel. het volgende:
Zie je die Peter, hij vindt zichzelf gezond, hij eet zoooo gezond. Hoe kan die nou dik zijn egt gek hoor :S
Inderdaadquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hoor Loretta ook weer lachen dan.
Daarom wist ik hetquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:43 schreef Karina het volgende:
Stevia gebruikte die ene griet in Breaking Bad ook.
Nu is t beeld vaagquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wie zou jij in HD willen zien dan?
Mijn monitor heeft een te lage resolutie om zoveel pixels weer te geven.quote:
jeanetten zijn politiesquote:
En geen flatscreen, want die pleurt dan van de muur afquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:47 schreef appelen het volgende:
peter beense heeft een 80 inch tv nodig om zichzelf nog in oorspronkelijke vorm te zien
zo flat is hij niet neequote:Op woensdag 5 februari 2014 21:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
En geen flatscreen, want die pleurt dan van de muur af
Insecten misschien niet halal?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:50 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Maar waarom is dat dan niet halalIk wist het wel van de luizen.
kan je ons daar meer over vertellen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:51 schreef Karina het volgende:
Ligt eraan waar je het opsmeert denk ik
Ik vind t niet lustopwekkend mayonaise van een doos te likkenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:51 schreef Karina het volgende:
Ligt eraan waar je het opsmeert denk ik
Ik lul maar wat johquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:52 schreef superniger het volgende:
[..]
kan je ons daar meer over vertellen?
Inderdaad dus.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:58 schreef D. het volgende:
Als je ze allemaal goed hebt ben je best een freak
Het waren makkelijke vragen. Zeker met die bullshit optiesquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:56 schreef Karina het volgende:
Ik heb het niet helemaal bijgehouden maar volgens mij had ik best veel goed.
alleen appels zijn lekkerquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Zit je dan niet constant aan de diarreeMet al dat fruit.
Oh ik serieus wel. Of gebakken banaan, ook lekkerquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:03 schreef appelen het volgende:
serieus, ik vind bananen niet echt lekker hoor
Bananen FTWquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:03 schreef appelen het volgende:
Hoezo?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:03 schreef Adelante het volgende:
Die Rutger is niet helemaal goed toch?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:03 schreef appelen het volgende:
Ik vind appels ook lekkerder, maar bananen zijn coolerquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik serieus wel. Of gebakken banaan, ook lekker
klopt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind appels ook lekkerder, maar bananen zijn cooler
iddquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:06 schreef Karina het volgende:
Beetje matig kwisje wel eigenlijk. Maar we waren weer een poosje onder de pannen.
Zou zo op SBS uitgezonden kunnen worden, inclusief meerdere steeds slechter wordende aftrekselsquote:
de nationale campingshow lijkt me best een topshowquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zou zo op SBS uitgezonden kunnen worden, inclusief meerdere steeds slechter wordende aftreksels
Nouja spannend is het niet, want de Berckt komt soberso op 1quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:13 schreef appelen het volgende:
[..]
de nationale campingshow lijkt me best een topshow
red mijn campingquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nouja spannend is het niet, want de Berckt komt soberso op 1
De grote Nederlandse pauperdorpen show lijkt mij dan wel weer een mooi concept.
Nouja, vakantieparken enzo mogen ook.quote:
met nigel?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nouja, vakantieparken enzo mogen ook.
Btw, ik vind dat er een nieuw seizoen Burenruzie moet komen, maar dan zoals in Kerkrade. Niet die huidige troep
En met de deure schuiveh.quote:
Ik ben de test nu aan het makenquote:
Aan de vragen te zien blij dat ik niet gekeken hebquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik heb het nieteens bijgehouden, gewoon hier wat gepost
Moah, ik moet eerlijk zeggen dat dit de 1e keer in lange tijd was dat ik Paul de Leeuw niet vervelend vond.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:52 schreef AF_ het volgende:
[..]
Aan de vragen te zien blij dat ik niet gekeken heb
Met paul de leeuw?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Moah, ik moet eerlijk zeggen dat dit de 1e keer in lange tijd was dat ik Paul de Leeuw niet vervelend vond.
Exact mijn gedachte, maar vandaag viel het dus echt mee!quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:55 schreef AF_ het volgende:
[..]
Met paul de leeuw?Die fusie moet er niet voor zorgen dat hij bnnprogrammas overneemt
Ah oke, zolang die maar bij de rest wegblijftquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Exact mijn gedachte, maar vandaag viel het dus echt mee!
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:18 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ah oke, zolang die maar bij de rest wegblijft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |